Äitiyspakkaus 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hosuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuoden 2018 pakkaus haettu tänään kotiin ja sitä ihasteltu lasten kanssa :)

Me otettiin pakkaus, koska ollaan ehditty antaa pienemmän ja isommankin vauvakamat kaikki maailmalle eikä meillä ole mitään eikä saada mistään äitiyspakkauksen tarvikkeita, koska meidän kamat lähteneet jo uusista kodeistaankin kiertoon.

Mä aion ottaa rahana. Rahat menee rengasliinaan. On koko pakkaus esikoisen jäljiltä tallessa ja ne sen vuoden kuosit ja värit miellyttää mun silmää enemmän ku tän vuoden.

Mä aion ottaa rahana. Rahat menee rengasliinaan. On koko pakkaus esikoisen jäljiltä tallessa ja ne sen vuoden kuosit ja värit miellyttää mun silmää enemmän ku tän vuoden.
Piti ihan googlettaa mikä on rengasliina. Mie oon välillä ihan kujalla kaikesta välinepuolesta. Onneks tulee edes se laatikko, niin jotakin on mietitty mun puolesta :wink

Mäkin otan rahana (tai siis pakkauksen joka menee sitä haluavalle ja hän antaa mulle rahat), koska meillä on kaikki jäljellä edelliseltä kierrokselta.

Kävin hakemassa paketin matkahuollosta. Uusi paketti sieltä tuli (kuten odotinkin) ja ai että se on ihana <3

Suurin osa vaatteista tosi hyvänlaatuisen oloisia ja napakoita, ihan erilaisia kuin vuoden 2016 paketissa.

Ainut mikä oli miinusta mun mielestä on se, että tumput ja töppöset on tosi lörpät :-\ ei siis mitenkään reklamoitavan lörpät vaan malli on mun mielestä jotenki huono.. kestäähän ne toki vauvalla kädessä ja jalassa kun ei liiku mutta taas vuoden -16 samoihin verrattuna nää on surkeet :-D

Kyl se pakkauksen hipelöinti vaan on se juttu, vaikka muutenki vaatteita on jo ihan liikaakin :-D:-D:-D

Nyt on tehty hakemus pakkauksesta ynnä muut tuet :) nyt kun malttas vaan ottaa sitä pakkausta :rolleyes: teen myös tässä salaa miehelle isyyspakkausta, jos saisi sen sitten suht samoihin aikoihin annettua :happy:

Miten nopeasti pakkaus teille saapui noudettavsksi hakemuksen tekemisestä?

Kelan sivuilla lukee että äitiysavustus-hakemusten normaali käsittelyaika on 2 viikkoa.

Mulla näkyy kelan sivuilla "postitettu 20.4", eikä paketti siis vieläkään ole saapunut. Tiistaina laitoin kelaan viestiä ja tänään tuli joku automaattinen viesti, siltä se ainakin vaikutti. Sitten kun on mennyt kolme viikkoa voin laittaa uudelleen kyselyä. Melko kauan vaan kestää, moni on jo saanut vaikka tehnyt hakemuksen myöhemmin.. Nimimerkillä: malttamaton =D

Takaisin