Äitiysavustus

Esikoisen kanssa otettiin pakkaus (2017) ja mä olin kyllä ihan tyytyväinen tekstiilien laatuun ja käytettiin niitä paljon. Tällä hetkellä ajattelen, että otettaisi myös nyt pakkaus. Kaikki on kyllä edellisestäkin tallella, mutta silti.
 
Esikoisen kanssa otettiin pakkaus (2017) ja mä olin kyllä ihan tyytyväinen tekstiilien laatuun ja käytettiin niitä paljon. Tällä hetkellä ajattelen, että otettaisi myös nyt pakkaus. Kaikki on kyllä edellisestäkin tallella, mutta silti.

Sama juttu, esikoisen jäljiltä vuoden 2016 pakkaus on tallella ja olin siihen kyllä tyytyväinen. Varmasti otetaan uusimmallekin tulokkaalle tuo pakkaus, siellä on kaikkea tarpeellista kuitenkin :)
 
Oon ajatellut nyt jättää pakkauksen ottamatta. Esikoiselle otettiin, mutta petyin laatuun. Siitä on isommat tallessa, peitot, lakanat, makuupussi ja haalari. Sisävaatteita saa sillä rahalla jo aika paljon varsinkin käytettynä ostaessa.
 
Toisaalta se on niin ihana hypistellä niitä äippä pakkauksen vaatteita ja juttuja. Mutta kun on neljäs kyseessä niin ehkä kuitenkin tarve enemmän rahalle jolla voi sitten ostaa mitä oikeasti tarvitsee.
 
Otan rahana.

Paljon saan kavereilta tavaraa ja vaatetta. Kirpparilta ostan myös paljon. Viimeksikin löysin kirpputorilta huppupyyhkeen ja lakanan pikku rahalla.
 
Katselin sisältöä ja musta tuntuu, että päädyn rahaan, käytettynä kuitenkin suurimman osan vaatteista ostan joten sillä saa jo monet mieluisat vaatteet, sopivaa kokoa.
 
Rahana, koska esikoisen pakkauksesta lähes kaikki tallessa.
 
Pakkauksen otan :) Tää tulee oleen niin isolla todennäkösyydellä meidän ainokainen, että senkin takia pakkauksen otan.
 
Pakkauksen otan :) Siinä tulee kuitenkin kaikkee hyödyllistä ja esikoinen tulossa, nii ei oo ennestään mitään vaatteita/tavaroita. Paitsi oon kyllä jo ostanu muutamia uusia/käytettyjä vaatteita, mut mukava vaa ku saa niitä lisää❤️
 
Todennäköisesti otan rahana, esikoisen pakkauksesta säästössä kaikki ja muutenkin vaatteita :) suunnittelin ostavani sillä rahalla kunnollisen imetystyynyn :grin toki mieli voi vielä muuttua mutta katsotaan.
 
Pakkaus. Esikoinen täälläkin tulossa. Jos joskus tulee toinen, niin sitten voisin ottaa rahana.
 
Otan ehdottomasti pakkauksen. Tämä on meidän ensimmäinen, joten kaikkea tarvitaan. Ja vaikka olis viides, ottaisin pakkauksen.
 
Meillä on vuoden 2017 pakkauksesta kaikki tärkeimmät tallella, joten otetaan rahana. Eikä kyllä mahtuisi mihinkään kaappiin säilöön toista makuupussia jne!
 
Pakkaus, esikoiselta vain laatikko jäljellä, mutta sisältö lahjoitettu jo eteenpäin.
 
Luultavasti rahana, koska oikeasti ei tarvetta suurimmalle osalle tavaroista. Mutta onhan se pakkaus niin ihana , että täytyy vielä harkita.
 
Luultavasti rahana myös, mutta täytyy vielä pohtia. Esikoisen jäljiltä on kyllä kaikenlaista. Tosin ei kyllä ihan pikkuvauvan vaatetta ole enää.
 
Pakkaus. Meillä ei ole mitään valmiina, ensimmäinen tulossa. Vaikka suurin osa koitetaankin etsiä halvalla ja käytettynä, niin kyllä sitä rahaa menee yllättävän paljon. :) Ei malttais ottaa että pääsee hypistelemään.
 
Takaisin
Top