Äitiysavustus rahana vai pakkauksena?

Mulla luki samoin tuo että kahden viikon sisällä tulee päätöksestä,
tosin asun melko pienellä paikkakunnalla verrattuna helsinkiin,
mulle se tuli viikko sen jälkeen kun päätös oli tehty. :)

Aivan sama täällä eli eilen noudin paketin. Olen aika tyytyväinen sisältöön. Eihän siellä kaikki juuri omaan makuun sopivia ole, mutta paljon oli nättejä vaatteitakin ja ne vähemmän kivatkin varmasti käyttökelpoisia. Mun mielestä se toppis on tosi kiva :)

Pakkauksena otetaan, rahavaihtoehtoa ei ees mietitty, jotenkin itsestäänselvyys tuo pakkaus. Tosin ensimmäistä ootellaan.

Ensimmäinen tulossa, niin pakkaus on järkevin. Ei sillä rahalla sais puoliakaan pakkauksen tarvikkeista.

Pitkän mietinnän tuloksena päädyin ottamaan pakkauksen toistamiseen, vaikka kaikki tarpeellinen onkin tallessa vm. 2010 esikoiselta... tää on enemmän semmonen tunnejuttu. Ja totesin, et se 140 euroo häviäis vaan tähän arkiseen pyöritykseen. Ja tosiaan on aika poikamainen pakkaus, niin senkin takia ajattelin, että se käy hyvin. Ehkä tytön kohdalla olisin ottanut rahana.

Vaikka ei olisi vaatteiden puolesta tarvetta ottaa pakkausta, otetaan se silti. Eka lapsi tulossa ja se jotenkin tuntuu, että se kuuluu asiaan :D

Me otetaan pakkauksena, koska ensimmäiseni tulossa ja miehen mielestä se oli järkevin ratkaisu. Toisen kohdalla otan varmaankin rahana sit.

Takaisin