Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Ehkä te jo saatte 2024 pakkauksen? Sitä voi vain arvailla, mutta tietoa odotellessa 2023 äitiyspakkausta pääsee katsomaan täältä. 😊
 
Mä haaveilen kovasti äitiyspakkauksesta 🙈 ehdottomasti otan mieluummin pakkauksena ku rahana. Mut varmasti vaikuttaa sekin että uusi kokemus :)
 
Ehdottomasti otetaan pakkaus ☺️ tän vuoden laatiikko tulevista laatikoista myös selvä suosikki! Vielä kun selviäisi tarkemmin sisältö, ”melko” malttamattoma odotan julkaisua 😅
 
Äitiyspakkauksen otan ja kovasti kanssa odottelen vuoden 24 sisältöä. 😁
 
Esikoisen kanssa myös ehdottomasti otin äitiyspakkauksen😍😍 kaikki siitä on tallella niin en ota nyt pakkausta vaan rahana😊 Varmaa raha menee turvakaukalon uusimiseen, vanhassa joka jäi säästöön on käyttöikä ehtinut tulla vastaan.
 
Mä taidan ottaa rahana, kun esikoisen äitiyspakkauksen kamppeet aikalailla vielä tallessa, joten turha ottaa toiselle, kun löytyy jo mm. toppapuku ja toppapussi, sekä joitakin perusvaatteita. Mutta olihan se kiva esikoisesta ottaa 😊
Meilläkin menee raha varmaan uuteen turvakaukaloon, kun ei oo esikoisen vanha enään tallessa
 
Pakkauksena ehdottomasti ❤️ Tietty jos olisi ennestään lapsia, niin sitten varmaan enemmän harkitsisi asiaa.

Pitkään perheestä haaveilleena olen aina käynyt kurkkimassa uuden äitiyspakkauksen sisällön ja kuosit 😅 Malttamattomana odotan myös vuoden 2024 pakkauksen julkistamista!
 
Otan ehdottomasti pakkauksen 😊 Ensimmäinen lapsi tulossa ja olen kuullut pakkauksesta kehuja. Innolla odotan tämän vuoden pakkausta.
 
Täällä kans ehdottomasti pakkaus koska ensimmäistä odotellaan 😍 odotan innolla 2024 pakkausta
 
Mä oon melkein joka päivä käynyt Kelan sivuilla, että joko ovat julkaisseet vuoden -24 sisällön. 😅
Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikesta 😅
 
Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikesta 😅
Googlettelun perusteella vuosien 2022 ja 2023 pakkaukset on julkistettu jo joulukuussa! Vuoden 2024 pakkauksesta Kela on sanonut, että "julkaistaan alkuvuoden aikana". Ei jaksaisi odottaa! 😁
 
Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikesta 😅

Se julkaisu riippuu vähän siitä, että paljonko on edelliseltä vuodelta jäänyt pakkauksia. Nyt alkuvuodesta jaetaan vielä 2023 pakkausta kunnes ne loppuu.

Eli ei siis voi oikein ennustaa. Sivuilla oli maininta, että alkuvuoden aikana.
 
Googlettelun perusteella vuosien 2022 ja 2023 pakkaukset on julkistettu jo joulukuussa! Vuoden 2024 pakkauksesta Kela on sanonut, että "julkaistaan alkuvuoden aikana". Ei jaksaisi odottaa! 😁
Ahaa nii nii😁 no jep!
 
Se julkaisu riippuu vähän siitä, että paljonko on edelliseltä vuodelta jäänyt pakkauksia. Nyt alkuvuodesta jaetaan vielä 2023 pakkausta kunnes ne loppuu.

Eli ei siis voi oikein ennustaa. Sivuilla oli maininta, että alkuvuoden aikana.
Okei nii nii se mene silleen. Kiitos vastauksista!
 
Joku vuosi hiljattain syntyi lapsia hieman enemmän ja muistelisin, että ne tais loppua vähän kuin kesken, että sen takia julkaistiin uusi sisältö jo aikaisemmin, kun sitä alettiin jo jakaa.

Nyt on tainnut 2023 syntyä lapsia taas vähemmän, että kestävät pitemmälle.

Eivät varmaan halua julkaista uutta, ettei vanhempia alkaa harmittaa, että miksi saavat edellisen vuoden pakkauksen. 😅

Mutta luulisi, että heinäkuussa syntyvä lapsi saa jo uuden pakkauksen. 😁
 
Tää on paha! Ekasta otettiin pakkaus, viimeksi raha. Nyt pakkaus olis kiinnostava, mut täytyy vielä hieman pohtia tarpeellisuutta. Peittoa ja lakanaa ainakin löytyy ennestään. Ois se pakkaus kyllä ihana! Ei ollut vielä uutta julkistettu, tänään tsekkasin.
 
Asutaan ulkomailla niin en pakkausta saa. Nyt toista odottaessa ei se tunnu edes niin tärkeältä kuin esikoista odotellessa. Silloin vanhempani ostivat sen meille lahjaksi tutulta jolla oli jo useampi lapsi niin hän ei sitä tarvinut. Toki mielellään sen nytkin ottaisin jos saisin.
 
Takaisin
Top