Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon melkein joka päivä käynyt Kelan sivuilla, että joko ovat julkaisseet vuoden -24 sisällön.Täällä kans ehdottomasti pakkaus koska ensimmäistä odotellaan odotan innolla 2024 pakkausta
Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikestaMä oon melkein joka päivä käynyt Kelan sivuilla, että joko ovat julkaisseet vuoden -24 sisällön.
Googlettelun perusteella vuosien 2022 ja 2023 pakkaukset on julkistettu jo joulukuussa! Vuoden 2024 pakkauksesta Kela on sanonut, että "julkaistaan alkuvuoden aikana". Ei jaksaisi odottaa!Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikesta
Onko mitään aavistusta tai miten muina vuosina on julkaistu? Itselle kaikki niin uutta että tuntuu että ihan pihalla vielä kaikesta
Ahaa nii nii no jep!Googlettelun perusteella vuosien 2022 ja 2023 pakkaukset on julkistettu jo joulukuussa! Vuoden 2024 pakkauksesta Kela on sanonut, että "julkaistaan alkuvuoden aikana". Ei jaksaisi odottaa!
Okei nii nii se mene silleen. Kiitos vastauksista!Se julkaisu riippuu vähän siitä, että paljonko on edelliseltä vuodelta jäänyt pakkauksia. Nyt alkuvuodesta jaetaan vielä 2023 pakkausta kunnes ne loppuu.
Eli ei siis voi oikein ennustaa. Sivuilla oli maininta, että alkuvuoden aikana.