Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me kans päädyttiin hakemaan se -23 pakkaus viime viikolla. Olisihan se ajatuksen tasolla ollut kiva saada ”oman vuoden” paketti, mutta toisaalta ollaan puolison kanssa molemmat aikanaan saatu edellisvuosien paketit kun alkuvuonna syntyneitä ollaan, niin jatketaan nyt meidänkin vauvalla sitten samaa linjaa.Purkaudun nyt tänne
Milloin se 2024 äitiyspakkaus oikeen tulee??? La on 2.6 ni eikö mun pidä hakea se viimeistään 2.4? Ei se -24 kerkee tulla!!!
Luin jostain, että vaikka se uusi julkaistaan, niin silti siinä vaiheessa on aiempaa pakkausta vielä vähä aikaa jaossa. Tilasin sitten itekkin tuon 2023, enkä jaksanut enää odotella vaikka aikaa vielä olisi ollut
Joo tossa oli ihania juttuja ja huomasin kirppikseltä ostaneeni yhden bodyn mikä on tuolla ja paljon semmosia mitä en ollut edes vielä hankkinut niin nyt ei tarvitse ihan heti hankkiakaan.Joo äp.n tilasin, myös venytin siinä uskossa että saisi sen -24 version vaaaaaan ei. Itse tyytyväinen sisältöön.
Kuulin, että huomenna vihdoin julkaistaisiin 2024 pakkauksen sisältö
Veikkaan, että olet varmaan just siinä rajoilla, että kumpi tulee.Ehtiiköhän tuota tän vuoden pakkausta saamaan, mulla on ens sunnuntaina viimenen päivä tehä hakemus Vai kuinkahan paljon -23 pakkausta jäljellä