Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Pysyn kannassani, rahana! Suosin kierrätystä.
Valtaosan vaatteista hankin käytettyinä, pesen ne kuten kaikki uudetkin tekstiilit ja silitän pehmeiksi pikku kaappiin odottelemaan.
 
Mä oon vähän kahden vaiheilla. Toisaalta pakkaus ois jotenkin kiva ottaa, mutta meillä on esikoisen kamppeista melkein kaikki tallessa, niin ei sille varsinaisesti hirveää tarvetta ole. Onneksi ei ole vielä pakko päättää 😅
 
Todennäköisesti valitsemme pakkauksen. Ensimmäisen kunniaksi tuo pakkaus laatikoineen tuntuu meille melko luontevalta valinnalta.
 
Esikoiselta aika paljon jäljellä, mut en vielä tiedä otetaanko rahana vai pakkauksena?! On jotenkin tuntunut vaikealta päättää…
 
Aiemmin oon ollu sitä mieltä että äitiyspakkaus ehdottomasti ja varmaan se otetaankin kun esikoinen tulossa. Vähän kuitenkin harmittaa kun muutama tuttu/ystävä saanut tänä kesänä vauvan ja todennäkösesti saadaan sama pakkaus vaikka ollaan eri vuosikertaa 😏
 
Aiemmin oon ollu sitä mieltä että äitiyspakkaus ehdottomasti ja varmaan se otetaankin kun esikoinen tulossa. Vähän kuitenkin harmittaa kun muutama tuttu/ystävä saanut tänä kesänä vauvan ja todennäkösesti saadaan sama pakkaus vaikka ollaan eri vuosikertaa 😏
Ymmärrän harmituksesi, et ole asian kanssa yksin. Sullahan on kiva tilanne kun pääset oikeasti katsomaan mitä pakettiin kuuluu.
Toisaalta kuka muu kuin äidit niitä vertaa, vauvat ei ainakaan...
 
Takaisin
Top