Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2022 äitiyspakkaukseen, jonka todennäköisesti saisitte? Siihen voi tutustua täällä. Mitä mieltä olette? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?

Äitiyspakkauksessa on uutena juttuna myös ohjevihkonen. Voit lukea vihkosesta lisää täältä. Uskotko että vihkosesta on sinulle iloa vai onko kaikki tuttua juttua?
 
Otan pakkauksen, ja todella innolla odotan pääseväni sen sisältöön tutustumaan ihan livenä. 😊
 
Ehdottomasti rahana, kuten kaikki edellisetkin. Kerään aina oman "äitiyspakkauksen" niin tulee mieluisa eikä oo mitään mitä ei oikeasti halua/tarvitse 🤩
 
Itse haluan pakkauksen, asun sen verran pienellä paikkakunnalla etten jaksa edes yrittää etsiä lastenvaatteita yms. aikanaan täältä. :tears:
 
Ehdottomasti pakkaus vaikka silloin kun tuo uusin julkaistiin en lämmennyt sille on minusta tylsä ja väritön mutta on siinä kuitenkin kivojakin juttuja
 
Jos sinne asti pääsen, että voi miettiä äitiysavustusta, niin ehdottomasti otetaan pakkaus. Olen jo kahdelle vanhemmalle lapselle kerännyt vauvajuttuja omiin äitiyslaatikoihin. Saavat halutessaan viedä ne myöhemmin omiin koteihinsa 😊
 
Ei olla vielä pohdittu asiaa yhdessä, mutta voi olla että otettaisiin rahana. Esikoisen aika uusi äp-pakkaus on tallella ja muutenkin on säilötty paljon hänen vaatteita, niin niitä voisi hyvin käyttää uudelleen.
 
Otetaan varmaan pakkauksena. Tää on eka niin meillä ei ole mitään entuudestaan ja se tuntuu ihan kivalta sukupolvikokemukselta kuitenkin.
 
Jos kaikki menee hyvin ja päästään niin pitkälle, että tämä on ajankohtaista, niin valitaan varmasti pakkaus!
 
Pakkauksena:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: ootan että pääsis taas hypistelemään semmoisen sisältöä. Esikoisen kohdalla oli niin kiva ku se pakkaus oli vihdoin noudettavissa.
 
Pakkaus 👌 Kaikkea tarpeellista, joilla pärjää pitkälle, kun on esikoiseltakin säästyneitä juttuja.
 
Jos sinne asti pääsen, että voi miettiä äitiysavustusta, niin ehdottomasti otetaan pakkaus. Olen jo kahdelle vanhemmalle lapselle kerännyt vauvajuttuja omiin äitiyslaatikoihin. Saavat halutessaan viedä ne myöhemmin omiin koteihinsa 😊
Ihana ajatus! 😍 Samalla laatikko voisi toimia muistolaatikkona eli mukaan kaikkea pientä ja tärkeitä juttuja matkan varrelta 👍🏻
 
Jos tulee poika niin otan pakkauksen 💕 oon aika tarkka mitä lapselle puen ja mun mielestä pakkauksen värit on poikapainotteiset 🙈😅
 
Takaisin
Top