Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Esikoinen tulossa, joten pakkaus otetaan. Harmitti vähän nuo pakkauksen värimaailma, tosi paljon mustaa. Muumikuoseista tykkään mutta sekin oli tosi musta… Papaija-body oli lemppari 🥰
 
  • Tykkään
Reaktiot: MMV
Mä oon tätä paljon miettiny. Esikoinen itsellekin tulossa, mutta kuinka paljon turhaa tuossa pakkauksessa on? Inhoan kaikkea turhaa krääsää, kun en kuitenkaan osaa sit hankkiutua niistä eroon. 😅 Pitäis varmaan ainakin kahtoo kaikkien vaatteiden, etenkin talvihaalarin koko. Jos on väärässä vuodenajassa syntyny, niin eikö haalarikin saata jäädä kokonaan käyttämättä? Se kun on koko pakkauksessa se, mitä eniten ihailen.

Itse olen tosiaan ilahtunut, että siinä on myös mustaa ja tummaa mukana! Sais jopa mun puolesta olla enemmänkin. 🙊 Vertailin aiempien vuosien pakkauksia ja totesin, et tän vuoden sisältö on itselleni kaikista äitiyspakkauksista mieluisin. 😁
 
Pitäis varmaan ainakin kahtoo kaikkien vaatteiden, etenkin talvihaalarin koko. Jos on väärässä vuodenajassa syntyny, niin eikö haalarikin saata jäädä kokonaan käyttämättä? Se kun on koko pakkauksessa se, mitä eniten ihailen.
Me käytettiin äp-talvihaalaria esikoisella kaks talvea. Syntyi loppusyksystä ja tuli eka käyttöön siinä makuupussimuodossa heti syntymästä. Seuraavana talvena oli sit sopiva normihaalarina. Sama olis tarkoitus nyt tän uuden vauvan kanssa. Ihan pienillä haalarin täydellinen istuvuus ei oo niin justiinsa. Eikä mun mielestä niin isommillakaan. 😅
 
  • Tykkään
Reaktiot: MMV
Pakkaus kaikki heitetty/annettu pois kun meille ei pitänyt ikinä tulla enempää..joten tarpeeseen tulee, ja tykkään tän vuoden vaatteista.
 
Pakkaus. Niin kauan, ku oon vauvan halunnut, oon halunnut myös äp. Yritän välttää turhia hankintoja ja uskon, että tolla pakkauksella päästään hyvin alkuun :)
 
Rahana ajattelin ottaa tällä kertaa. Pari kertaa aikaisemmin otettu pakkaus. Äitiyspakkauksen sisävaatteet ei vaan ole oikein koskaan istuneet meidän kirpuille, joten isompaan käyttöön ovat tulleet lähinnä haalarit ja makuupussi.
 
Äitiyspakkaus on kyllä ihana, mutta kaikki tarvittava taitaa jo löytyä, niin rahan tällä kertaa.
 
Otettiin nyt ensimmäisen kanssa pakkaus. Varsinkin toppahaalari ollut ihan paras parvekepäikkäreillä! Jos lapsia tulee lisää, niin todennäköisesti sitten otan rahana.
 
Otettiin nyt ensimmäisen kanssa pakkaus. Varsinkin toppahaalari ollut ihan paras parvekepäikkäreillä! Jos lapsia tulee lisää, niin todennäköisesti sitten otan rahana.
Ihanaa että suosikki on paketin sisällöstä teilläkin löytynyt. Valtaosa ensikertalaisista taitaa tehdä kuten sinä. Muistatko kauanko paketin tulo kesti hakemuksen Kelalle jättämisestä ?
 
Ihanaa että suosikki on paketin sisällöstä teilläkin löytynyt. Valtaosa ensikertalaisista taitaa tehdä kuten sinä. Muistatko kauanko paketin tulo kesti hakemuksen Kelalle jättämisestä ?
En yhtään. Hakemus käsiteltiin kyllä nopeasti. Joskus viime syksynä toimitettiin😄
 
Olikos pakkauksessa mielestäsi jotain tarpeetonta ja mitä olisit halunnut sen/niiden tilalle?
Eipä oikeestaan. Osassa vaatteista värit on mun makuun aika tylsiä, mutta yhdistää sitten jonkin värikkäämmän kanssa😅
 
Eipä oikeestaan. Osassa vaatteista värit on mun makuun aika tylsiä, mutta yhdistää sitten jonkin värikkäämmän kanssa😅
Mukavaa että pakkauksen sisältö on miellyttänyt. Ainahan värien lisääminen on helpompaa kuin niiden poistaminen.:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Takaisin
Top