Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2022 äitiyspakkaukseen, jonka saisitte? Siihen voi tutustua täällä. Mitä mieltä olette? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?

Äitiyspakkauksessa on uutena juttuna myös ohjevihkonen. Voit lukea vihkosesta lisää täältä. Uskotko että vihkosesta on sinulle iloa vai onko kaikki tuttua juttua?
 
Muokattu viimeksi:
Neljäs lapsi joten rahana ellei uudessa paketissa ole useampi vaate sellainen joka miellyttää silmää :smiling-eyes:

Kävin kurkkimassa sisältöä, ja tulee kyllä vaikea päätös. Haalari, viltti, makuupussi sekä housut on tosi mielekkäitä!
 
Luultavasti otetaan äitiys pakkaus Ihan kaikki siinä ei miellytä omaa silmää, kun haluaisin mahdollisimman värikkäitä vaatteita, mutta 2022 pakkaus on aika tumman puhuva. Mutta ihanaa, että Suomessa kaikkien on mahdollista saada tällainen pakkaus!
 
Oon jokaisesta ottanut pakkauksen ja otan tästäkin jos sinne asti päästään. Olen säästänyt jokaisesta makuupussin, muut tavarat on voinut lähteä kiertoon.
 
En ole oikeastaan ajatellutkaan että ottaisin rahana. Ensimmäinen tulossa, joten kaikki tulee tarpeeseen ja ihana päästä äitiyspakkausta hipelöimään sitten joskus.
 
Olin aiemmin sitä mieltä et äitiyspakkaus mut nyt en oo enää varma kun kävin kattoo ton pakkauksen. Aika moni ei miellytä silmää ja toisaalta meillä on niin paljon vaatettakin jo ja edellisen äpn tuotteet. Mut silti joku tuntuu "väärältä" jos en ottais :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: no eipä sitä onneks vielä hetkeen tarvi päättää.
 
Tässä vaiheessa arvelisin että otetaan rahana. Esikoiselle otettiin pakkaus, eikä varmaan tarvita tuplana kaiken maailman makuupusseja ja haalareita, toisaalta perusvaatteet ei ole ihan mun makuun. Tavallaan olisi kiva, et lapsille olisi omat pakkaukset ja niiden vaatteet, mutta kun katselen et kuin paljon on tullut noita ekan pakkauksen vaatteitakaan käytettyä...
 
Pakkaus, ehdottomasti. Ei ole mitään valmiina ja omaa silmää miellyttää tuo uusin äitiyspakkaus :thumbs-up:
 
Ehdottomasti pakkaus, ihan vaan jo sen takia, että sitä on niin ihana päästä fiilistelemään ja hypistelemään :smiling face with heart-eyes:
 
Rahana varmaan, säästössä aiemmista raskauksista ne pakkauksen osat mitkä tulee käyttöön.
 
Näillä näkymin kallistutaan pakkauksen puolelle! Yhtään lasta ei vielä ole ja kyllähän siinä tulee paljon tarpeellista tavaraa. Arvoltaankin pakkaus on varmaan paljon enemmän kuin jos ottaisi rahana :Eyes:
 
En vielä tohdi käydä ihmettelemässä tarkalleen millainen pakkaus tänä vuonna olisi. Vanhoja vaatteita on jäljellä mutta uskon että sen pakkauksen haluaisin tälläkin kertaa. Juuri ku saa hakee sen kotiin hypisteltäväks, ihanaa :smiling face with heart-eyes:
 
Todennäköisesti rahana, koska vanhoja vaatteita tallessa aika paljon. Eli rahalla saa sit just sitä mitä tarvitsee, jos tarvitsee.
 
Esikoisen kohdalla otettiin ehdottomasti pakkaus ja vaikka siellä on nyt ihan kivoja juttuja niin monet asiat on vielä tallessa, joten varmastikin rahana..
 
Takaisin
Top