Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Haluan ottaa äitiyspakkauksen. Esikoinen kyseessä eli kaikki tulee tarpeeseen. Ja on kyllä ihania vaatteita pakkauksessa! :smiling face with heart-eyes:
 
Mua kyllä himottaisi ottaa taas äitiyspakkaus, kun on se niin ihana. Toisaalta tuntuu vähän turhalta, kun esikoisen jäljiltä kuitenkin jo suuri osa tavaroista olemassa. Mutta onneksi on vielä aikaa tätä miettiä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Muistan pakkausesta äkkiseltään vain sen mustan/tumman muumihaalarin ja muutenkin että oli aika poikamainen eli pojalle ottaisin, tytölle tuskin.
 
Me ollaan otettu vaan esikoiselle pakkaus, silloin jäi suurin osa käyttämättä. Nyt uusin pakkaus on kiva, saattaa olla et jos en pakkausta ota niin ostan erikseen muutamat pakkausenjutut.
 
Täällä myös esikoinen tulossa, joten ehdoton kyllä pakkaukselle! Vaatteet kaiken lisäksi suurimmaksi osaksi miellyttää minun silmää! :smiling face with heart-eyes:
 
Esikoiselle pakkaus, tokalle raha.. Nyt en osaa sanoa. Mitään ei ole säästynyt, kun edellinen vauva ollut talossa 11 vuotta sitten.. Todennäköisesti päädytään rahaan, ja ostetaan itse se, mitä tarvitaan.
 
Kolmas tulossa, mutta koska ei enää oikein mitään tallella, ajattelin että otetaan pakkaus 😊
 
Esikoiselle pakkaus, tokalle raha.. Nyt en osaa sanoa. Mitään ei ole säästynyt, kun edellinen vauva ollut talossa 11 vuotta sitten.. Todennäköisesti päädytään rahaan, ja ostetaan itse se, mitä tarvitaan.
Päädyttiin ottamaan rahana (rahat itse asiassa pitäis kilahtaa tilille jo tällä viikolla) ja sijoitetaan se isompiin ostoksiin, kuten vaunuihin.
 
Takaisin
Top