Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2022 äitiyspakkaukseen, jonka saisitte? Siihen voi tutustua täällä. Mitä mieltä olette? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?
 
En ole varma. Esikoinen 2,5v, eli jotain vauvatarviketta olisi vielä jäljellä. Vaatteet lähtivät muuton yhteydessä eteenpäin, joten ne täytyy joka tapauksessa hommata. Eri asia, haetaanko ne itse kaupoista/kirppiksiltä äitiysrahalla. Aika näyttää.

Ekalla kerralla otettiin pakkaus ja olihan sitä ihana fiilistellä :red-heart:
 
Pakkaus otetaan. Esikoinen jo neljä eikä olla säästetty hirveästi mitään. Ja toi uusi pakkaus on kyllä ihana! :smiling face with heart-eyes:
 
Mekin otetaan pakkaus kyllä, esikoinen on jo 4 ja ei säästetty vauva tavaroita melkein ollenkaan! Pakkaus näyttää aika ihanalta!:red-heart:
 
Tuo pakkaus näyttää ihanalta ja ehdottomasti otetaan.

Esikoisesta otin myös, mutta kahdesta nuoremmasta en. Nyt lapset 9-, 7-, ja kohta 5-vuotta. Vauvajutut melkein kaikki annettu pois. Joitain lemppareita oon söästänyt.
 
Pakkaus ois ihana mut meil on kyl esikoisestakin niin hirveesti kaikkee että en oo varma vielä. Luultavasti kuitenkin pakkaukseen päädytään .. :red-heart:
 
En osaa yhtään sanoa vielä. Toisaalta aivan ihania kuoseja on tämän vuotisessa äitiyspakkauksessa, mutta saan sisaruksilta halutessani niin paljon vaatteita joka lähtöön, että en tarvitse äitiyspakkausta. Mut sit toisaalta, ihka eka äitiyspakkaus olisi, niin oishan se kiva.. vaikea päättää.
 
Pakkaus ehdottomasti, laatikkoon säästetään lapsuuden helmet ha saa sen täynnä 18v lahjaksi, niinkuin esikoinenkin :red-heart:
 
Näillä näkymin en ota pakkausta, sillä esikoisen jäljiltä on vielä vuoden 2020 pakkaus koko sisältöineen tallessa. Katsotaan, muutanko kuitenkin mieleni.
 
Ei olla vielä oikeastaan mietitty, mutta koska kuopukselta on jäänyt paljon jo tulevalle vauvalle, niin ei välttämättä tarvita pakkausta. Mutta, toisaalta.. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: ja onhan tässä aikaa vielä miettiä.
 
Tällä hetkellä tuntuu, ettei oteta pakkausta, kun esikoisesta on parin vuoden takaa pakkaus sisältöineen säästössä. Säilössä on myös tosi paljon vaatetta. Pitää vielä miettiä asiaa.
 
Jos tämä raskaus ei mene kesken, niin otetaan varmaan ekaa kertaa ikinä äitiyspakkaus. Nuorin lapsi on jo 5 joten ei ole säästössä mitään vauvakampetta. Aiemmista on otettu aina rahana. Musta toi uus äitiyspakkaus on aika kiva muutenkin.
 
Mä luulen että ei oteta pakkausta kun löytyy niin paljon jo ennalta vaikka ja mitä. Äitiyspakkaus on ihana juttu kyllä. Esikoisesta otettiin pakkaus. Kuopuksesta ei. Mutta pitää vielä miettiä tätä asiaa.
 
Äitiyspakkaus on kyllä mahtava :smiling face with heart-eyes: Myös se fiilis, kun pääsee sen avaamaan :red-heart:

Viimeksi otettiin kuitenkin pakkaus rahana, jolla ostin lapselle oman vuoden makuupussin. Todennäköisesti, jos sinne asti päästään, rahaan päädytään nytkin, mutta en tiedä viitsiikö enää tuohon makuupussiin laittaa rahoja.
 
Takaisin
Top