Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Esikoisen pakkaus vuodelta 2018 on tallessa ja kaikki hyvässä kunnossa, joten varmaan rahana otetaan. Toisaalta se tunne kun pääsi avaamaan ja hypisteleen äitiyspakkausta, oli kyllä todella ihana [emoji7]
 
Esikoisen pakkaus vuodelta 2018 on tallessa ja kaikki hyvässä kunnossa, joten varmaan rahana otetaan. Toisaalta se tunne kun pääsi avaamaan ja hypisteleen äitiyspakkausta, oli kyllä todella ihana [emoji7]

Just ton hypistely-fiilistelyn takia en osaa yhtään päättää, ottasko rahana, vai pakkauksena! Voishan sitä tietty sillä rahalla ostaa jotakin muuta uutta hypisteltävää. :rolleyes:
 
Otan rahana. Meillä tavaraa 4lapseb edestä, niin turhaa laatikkoa enää ottaa, vaikka kuulemma ihastuttava tällä kertaa.
 
Otetaan varmaan rahana, kun kaikki esikoisen 2018 pakkauksen tavarat on tallessa.
 
Ite en pakkausta ottaisi mutta kun vauva on miehen eka ni voipi olla että pitää pakkaus ottaa ihan fiilistelysyistä..
 
Mulla on esikoisen pakkauksesta tallessa kaikki mun mielestä oleellisimmat asiat (eli makuupussi, kynsisakset ja se itse laatikko jos haluaa siinä nukuttaa alkuun). Muutenkin meidän kaikki vauvat on ollut aina niin pieniä, että eivät ikinä kasvaneet leveydeltään äitiyspakkauksen vaatteiden mitoituksiin. :joyful:

Joten mä oon rahan kannalla. Vaikka toi nykyinen pakkaus on ihan todella upea verrattuna aiempien vuosien pakkauksiin. :wideyed:
 
Mä otan ehdottomasti pakkauksen kun eka vaavi tulossa. Se pakkauksen saaminen tuntuu sellaiselta kohokohdalta näin ekakertalaiselle ja ihan mahtavaa päästä hypistelemään :happy:
 
Ehdottomasti pakkaus, sillä esikoinen tulossa. Jännittää mitä vuoden 2022 äitiyspakkaus sisältää:happy093
 
Ehdottomasti pakkaus, sillä esikoinen tulossa. Jännittää mitä vuoden 2022 äitiyspakkaus sisältää:happy093
Todennäköisesti vuoden 2022 äitiyspakkausta ei vielä ehditä alkaa jakamaan, kun la on maaliskuussa ja sitä pitää hakea 2kk ennen laskettua aikaa. Yleensä uutta pakkausta aletaan jakamaan huhti-toukokuussa. Eli tulee varmasti vuoden 2021 pakkaus ja sitä voi ihastella jo netissä :)
 
Haluan pakkauksen, jotenkin jo haaveilen siitä hetkestä kun on aika hakea pakkaus ja pääsee hypistelemään.. :angelic:
 
Olin pitkään sitä mieltä että en ota pakkausta, mutta nyt alan vahvasti kallistua siihen että haluan sen sittenkin :joyful:
Harmi kun ei ehdi 2022 pakkaus meidän laskettuun aikaan, mutta -21 pakkauskin oli kyllä sievä :angelic:
 
Luultavasti rahana, koska aiempien lasten jäljiltä löytyy kaikkea. Pakkaus on kyllä jotenkin ihanampi, konkreettisempi.
 
Mun mielestä tuo 2021 pakkaus on aika poikamainen. Jos meille tulee tyttö niin en ota, jos poika niin saatan harkita. Voi myös olla että ostan sillä rahalla vaatteita kirpparilta ja tutuilta. Haluaisin vaan sen äp laatikon kun edellisestä on kansi hajonnut. Siinä on hyvä säilyttää pieneksi menneitä vaatteita :grin
 
En ota, ekalle vain tullut otettua :) Ei tulisi montaakaan juttua käyttöön niin koen rahan tärkeämmäksi
 
Meillä on niin paljon esikoiselta jäänyttä että rahana otin. Uuden vesilämpömittarin joudun ostamaan kun aiemman ÄP:n mittari hajosi. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top