Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Keskustelun 'Maaliskuiset 2022' aloitti Bella Swan, 7 kesä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Oletteko jo tutustuneet vuoden 2021 äitiyspakkaukseen, jonka saisitte? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?
  2. Carnation Peruskäyttäjä Maaliskuiset 2022

Minä otan ehdottomasti pakkauksen :love017
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Mellie Peruskäyttäjä Maaliskuiset 2022

Pakkauksen, kun siinä taitaa olla tavaraa enemmän kuin rahalla itse kaupasta saisi. Eka lapsi niin ei ole mitään ennestään varastossa.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. miiamaria Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Maaliskuiset 2022

me ollaan ajateltu ottaa rahana :) esikoinen 07/2020 niin on viime vuoden äitiypakkaus tallessa sekä muutakin tavaroita/vaatteita
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. huomio Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2022 Helmikuun äidit 2019

Otetaan pakkaus, tuli laitettua kuopuksen jälkeen kiertoon kaikki vauvanvaatteet pienimmissä kokohaarukoissa, joten on sitten ainakin jotain mistä lähteä liikkeelle :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Nuppu22 Ihastunut foorumiin Toukokuun äidit 2019 Maaliskuiset 2022

Rahana. Esikoisen pienimmät vaatteet, harsot, turva-istuin ym on vielä tallella
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Sunshine890 Aloittelija Maaliskuiset 2022

Lahjoittanut olen lähes kaiken jo pois. Joten.. jos pakkaus miellyttää silmääni niin otan mutta jos enimmäkseen ei niin sitten rahana. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Leijonaemo- Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuiset 2022 Lokamammat 2018

Meillä on kolmelle lapselle otettu äitiyspakkaus, mutta seuraavalla kertaa varmaankin rahana.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Rospuutto Peruskäyttäjä

Rahana, ei ollut niin kivoja juttuja omaan silmään tuossa pakkauksessa :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Syksynlapsi Peruskäyttäjä Maaliskuiset 2022

Rahana. Ostan mielummin ite kirpparilta omaa silmää mielyttävät vaatteet. Esikoisen pakkauksesta oon jemmannut toppavaatteet ja makuupussin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Ellem Tuttu foorumilla

Jos sinne asti päästään, ni ehdottomasti pakkaus. Olen lähes kaiken jo lahjoittanut eteenpäin, eli tarvetta on.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Laikku90 Aloittelija Maaliskuiset 2022

Ehdottomasti pakkaus, ihan kuin edellisille. Ajatuksena se,et siitä sit voi jotkut tietyt jutut säästää muistoiksi asti. On edellisestä jäönyt kyllä knas vaatetta yms, mut kun sukupuoli ei välttämättä olekaan sama. Plus painajaisissa nähny muutaman yön, et näitä olisikin kaksi! :nailbiting:
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Aurinkoinenilta Peruskäyttäjä Toukokuiset 2022

Pakkaus on kyllä ihana. Se tunne kun pääsee sen avaamaan. Pitää kyllä silti ehkä harkita rahaa, kun esikoisen 2019 pakkauksesta vielä osa jäljellä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Tiituntii Ihastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019 Maaliskuiset 2022

Jos sinne asti pääsee, niin rahana todennäköisesti otetaan. Esikoiselle otin pakkauksen, toiselle en. Nyt on toki tullut laitettua aikalailla kaikki jo kiertoon, mutta silti mieluummin etsin sopivat ja tarvittavat tarpeet erikseen. Vaatteita tulee kuitenkin myös ommeltua itse. Lisäksi jos kolmas jatkaa samaa geneettistä rataa ollen hoikka ja pitkäjalkainen, niin valmisvaatteet ei ole hyviä kuin harvoin. Ei sillä etteikö houkuttaisi ottaa pakkaus ihan sen tunteen vuoksi, kun kuitenkin tämä nyt viimeinen kerta tulee olemaan.
  15. Lindukka Aloittelija Maaliskuiset 2022

Pakkaus ilman muuta, koska kyseessä esikoinen ja mitään ei löydy valmiina.
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. move88 Naimisissa foorumin kanssa Helmimammat 2018

luultavasti rahana, esikoiselta on käytännössä kaikki tallessa ja tavaraa ihan riittävästi muutenkin.
  17. Caroline Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2022 Lokamammat 2018

Luulen että pakkaus varmasti otettaisiin, vaikka esikoisen jäljiltä vaatteita löytyykin.
  18. töpsy Aloittelija Maaliskuiset 2022

Ensimmäinen lapsi myös täällä kyseessä, ehdottomasti pakkaus otetaan :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. Mille Aloittelija Maaliskuiset 2022

Kun on ensimmäinen kyseessä, niin otetaan kyllä pakkaus :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Sudensylin Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2022

Täälläkin ensimmäinen tulossa, mitään ei valmiina eikä oikein hajuakaan, mitä ees tarttis, niin pakkaus ehdottomasti. :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu