Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2021 äitiyspakkaukseen, jonka saisitte? Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?

me ollaan ajateltu ottaa rahana :) esikoinen 07/2020 niin on viime vuoden äitiypakkaus tallessa sekä muutakin tavaroita/vaatteita

Otetaan pakkaus, tuli laitettua kuopuksen jälkeen kiertoon kaikki vauvanvaatteet pienimmissä kokohaarukoissa, joten on sitten ainakin jotain mistä lähteä liikkeelle :)

Lahjoittanut olen lähes kaiken jo pois. Joten.. jos pakkaus miellyttää silmääni niin otan mutta jos enimmäkseen ei niin sitten rahana. :happy:

Meillä on kolmelle lapselle otettu äitiyspakkaus, mutta seuraavalla kertaa varmaankin rahana.

Rahana. Ostan mielummin ite kirpparilta omaa silmää mielyttävät vaatteet. Esikoisen pakkauksesta oon jemmannut toppavaatteet ja makuupussin.

Ehdottomasti pakkaus, ihan kuin edellisille. Ajatuksena se,et siitä sit voi jotkut tietyt jutut säästää muistoiksi asti. On edellisestä jäönyt kyllä knas vaatetta yms, mut kun sukupuoli ei välttämättä olekaan sama. Plus painajaisissa nähny muutaman yön, et näitä olisikin kaksi! :nailbiting:

Pakkaus on kyllä ihana. Se tunne kun pääsee sen avaamaan. Pitää kyllä silti ehkä harkita rahaa, kun esikoisen 2019 pakkauksesta vielä osa jäljellä.

Jos sinne asti pääsee, niin rahana todennäköisesti otetaan. Esikoiselle otin pakkauksen, toiselle en. Nyt on toki tullut laitettua aikalailla kaikki jo kiertoon, mutta silti mieluummin etsin sopivat ja tarvittavat tarpeet erikseen. Vaatteita tulee kuitenkin myös ommeltua itse. Lisäksi jos kolmas jatkaa samaa geneettistä rataa ollen hoikka ja pitkäjalkainen, niin valmisvaatteet ei ole hyviä kuin harvoin. Ei sillä etteikö houkuttaisi ottaa pakkaus ihan sen tunteen vuoksi, kun kuitenkin tämä nyt viimeinen kerta tulee olemaan.

luultavasti rahana, esikoiselta on käytännössä kaikki tallessa ja tavaraa ihan riittävästi muutenkin.

Luulen että pakkaus varmasti otettaisiin, vaikka esikoisen jäljiltä vaatteita löytyykin.

Takaisin