Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Oon ottanu äitiyspakkauksen viimeks esikoiselta -10 ja nyt houkuttelee ottaa pakkaus! Jätin ottamatta -13, -16 ja -18 syntyneiltä. Nyt minusta oli kiva tuo -21 pakkaus, joten sen haluaisin kyllä.
 
Pakkaus on kyllä niin ihana, mutta viimeksikin jäi paljon käyttämättä ja vaatteilla on huono jälleenmyyntiarvo. Huomasin että riippuuu myös paljon lapsen "mallista" minkälaiset vaatteet sopii niin hyvä ostaa itse sopivia. Siitä syystä otetaan varmaan rahana. Esikoiselle ottaisin ehdottomasti :happy: Ihana fiilistellä tavaroita.
 
Pakkaus ehdottomasti. Varmasti tulee lähipiiristäkin kiertoon vauvakamaa, mutta pakkauksessa on kuitenkni näin ekalle vauvalle hyvä perussetti mitä yleensä ei laiteta kiertoon.
 
En kyllä yhtään tiedä kumpi otetaan. Toisaalta olisi kiva saada se laatikko, kun esikoisellakin on se ja sinne olen säilönyt esikoisen säästettäviä vauvajuttuja, mutta toisaalta en ehkä koe, että tarvittaisiin itse sitä sisältöä..
 
Taidan ottaa pakkauksen! Minulla on tuolla -08 ja -16 pakkaukset, sitten otin pari pakkausta rahana välissä. Nyt sitten vaatteet alkavat olla jo sen verran hyvin käytettyjä että sehän olisi pakkauksen vuoro. Pakkauksessa on se oma taikansa. :Heartred
 
Esikoisesta -07 äitiyspakkaus, kakkosesta -10 raha ja nyt ehkä tässä raskaudessa kallistuisin rahaan:rolleyes: Olen kuullut että pakkausten laatu olisi jotenkin heikentynyt, tiedä sitten… Tuolla rahalla saisi jo alkuun jonkin verran vaatetta tai esim. sitterin… Tai pienet tarvikkeet kuten tuttipullot yms… Täytyy kuitenkin hankkia iiiihan kaikki kun mitään ei enää ole tallessa:grin
 
Me otetaan pakkaus Olen ehtinyt myydä/antaa jo lähes kaikki vauvan jutut pois mitä tytöillä oli. Ja olen jokaiselle myös ottanut pakkauksen.
 
Otetaan varmaan rahana, koska esikoisesta otettiin pakkaus :)
 
Pakkaus otetaan. Minua kiehtoisi että vauva nukkuisi ensimmäiset yöt laatikossa, mutta katsotaan nyt.
 
Mie en oo ees miettinyt vielä, pakkaus on ajatuksena ihana. Esikoiselle otettiin pakkaus ja lähes kaikki tuli käyttöön, jemmassa ovat vielä. Nyt on kyllä miun silmään niin poikaväreissä kaikki tuotteet, että jos kyytiläinen on tyttö niin saatetaan kallistua rahaan. Makuupussin haluan mut saahan sen sitten ostaa erikseen.
 
Pakkaukseen taidetaan täälläkin päätyä, kun ei oo edellisten jäljiltä enään mitään vauvatarvikkeita ja haluan kuitenkin nukuttaa samalla tavalla tämänkin siinä laatikossa kuin vanhimmat lapset :)
 
En tiedä. Haluaisin sen laatikon, että vois kerätä sinne muistoja talteen, mutta ne vaatteet ei oikein iskeny ja kaikki muut vermeet oikeastaan on jemmassa vielä. Esikoisen vaatteet on kyllä kierrätetty jo aikaa sitten, joten shoppailemaan pääsen joka tapauksessa. Että rahallekin olis käyttöä.
 
En tiedä. Konmarihenkisenä ilmastotiedostavana ihmisenä haluaisin välttää turhaa tavaraa, etenkin kun esikoisen ja serkkujensa jäljiltä on vino pino vauvasälää. Toisaalta taas äitiyspakkauksen ottaminen tuottaisi iloa,ja sekin on konmarihenkistä. :scratch Annan ehkä miehen päättää.
 
Takaisin
Top