Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

2025 pakkausta jaetaan parhaillaan, joten te olette saamassa sen. Ko pakkausta voi tutkia täällä. 😊

Eikö meillä ole muuten mahdollisuus 2026 pakkaukseen? 🤔 vai milloinkohan sitä aletaan jakaa?

Me varmaan kyl otetaan. Kolmas lapsi, mut ikäero vanhempiin on suuri eikä meillä ole mitään vauvatavaraa ollut enää vuosiin 😅

Ilman muuta otetaan pakkaus, meilläkin ensimmäinen lapsi kyseessä ja on siinä kyllä niin monipuolisesti erilaista tavaraa 😊

Pakkaus otetaan ehdottomasti. Tulee tarpeeseen, kun eka lapsi kyseessä. Ja ihana päästä hypistelemään pakkauksen tavaroita😍 Minäkin oon ollut siinä käsityksessä, että saatais 2026 vuoden pakkaus🤔 Jossakin vaiheessa ainakin Kelan sivuilta (tai jostain) luin, että pakkaus tulisi syksyllä jakoon.

Äitiyspakkaus meillekin, kun on esikoinen tulossa ☺️ toivottavasti kaikki vaan sujuu hyvin 💝

Mäkin ehdin Kelan sivuilta kurkkia, että ilmeisesti ensin jaetaan 2025 pakkaukset loppuun ja sit kun aletaan jakaa 2026 pakkausta niin sit vasta sen tarkempi sisältökin julkaistaan. Eli syksyllä sit jossai vaiheessa ehkä.

Mä oon ottanut pakkauksen vain vuonna 2015, ja ottanut sit rahana muuten. Nyt ajattelin kun pakkausta uudistettu (?) että voisin taas ottaa. Huomasi ton vauvan 25 kanssa, kun kaverilla oli pakkaus, että aika paljon tarpeellista tavaraa sieltä saakin ja mitä itse en ollut heti tajunnut hankkia. Odotan kyllä innolla et minkälainen pakkaus sieltä julkaistaan

Takaisin