En tiedä yhtään Vaatteita meillä kyllä on aivan valtavasti ja raha menisi isoihin hankintoihin. Mutta toisaalta oon aina fiilistellyt pakkausta ja haluaisin säästää ne lapsille muistoksi.
Meillä on kyllä nyt pohdinnassa ottaa rahana, koska sitten saisi hommata juuri sellaisia kuoseja mitä haluaa. Haalaria pidän turhakkeena ominaisuuksien vuoksi. Edellisen paketista kaikki tallessa. Eipä tuota ole itsellekkään juuri mitään äp säästetty eikä kyllä miehen puolellakaan ole mitään äp juttuja käytössä. Osa olisi ihan turhaa lisätavarakuormaa kotia tuplana.
Mä otin vaan esikoisemme aikoinaan äitiyspakkauksen. Muille oon ottanut rahana. Oon säästänyt noita vauvatarvikkeita niin kaikenlaista löytyy jo valmiina muutaman vuoden ikään asti. Rahana varmaan nytkin otetaan avustus.
Tää on ollut kovassa pohdinnassa. Aiemmin olen ottanut pakkauksen, mutta nyt mietin tuleeko pakkauksen vaatteet oikeasti käytettyä/tuleeko kokojen puolesta esim. Haalari käyttöön. Kivoja kuosejahan niissä vaatteissa on, että sinänsä jotenkin vaikea päättää
Meille tulossa toivottavasti kaksoset, niin otetaan joko kaksi pakkausta+raha tai kaikki rahana. Jos otetaan kaksi pakettia niin siinä taitaa tulla sitten myös tuplasti ne pikku tilpehöörit, joita ei oikein tarvita. Ainakaan tuplina