Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihmiset paljon luopuu tyhjistä äitiyspakkaus laatikoista. Ilmotuksia pyörii tuon tuostakii somessa. Et jos myöhemmin haluut vaikka vuoden -25 laatikon, ni varmasti löytyy jostainMulla meni vähän maku pakkauksesta kun kuulin että niistä on löydetty niitä turkiskuoriaisia.Eli ehkä rahana. Ja myös entisen laatikon kaikki (toppapuku, makuupussi ym.) on niin hyvässä kunnossa, että tuntuis luonnonvarojen tuhlaukselta ottaa uusi.
Tosin tuntuu oudolta ajatus pukea tuleva vauva esikoisen vaatteisiin, sitten ovat valokuvissakin ihan samanlaisissa vaatteissaTai siis jotenkin vaatteet tuntuu musta tosi henkilökohtaisilta. Olis esim. tosi outoa jos joku ystäväni pukisi mun vaatekerran. Jotenkin vaatetyyli liittyy mulla vahvasti identiteettiin.
Mutta tosiaan, aivan kauheaa tuhlausta olisi ostaa kaikki lapsen vaatteet uusiksi varsinkin kun tuleva vauva on samaa sukupuolta kuin esikoinen. Siis muutkin kuin äp - vaatteet. Vielä mun äidin lapsuudessa oltiin niin köyhiä ettei tuollaista tarvinnut edes miettiä, vaatteet ja kengät kulkivat sisarukselta toiselle niin kauan että olivat puhkikulutetut ja vielä sen jälkeenkin..
Kiva ajatus kerätä laatikkoon muistoja mutta ehkä pahvisen laatikon voi vaikka ostaa jostainEi tosin noin kaunista ehkä löydy.. Tai ainakin vuoden 23 (vai oliko 22) oli tosi kaunis, joutsen, kauniit värit ym.