Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai -raha?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Te saatte mitä todennäköisimmin vuoden 2024 äitiyspakkauksen, jota pääsee katsomaan täältä. 😊
 
Mulla on aina ollu unelmana saada joskus äitiyspakkaus ja tuo Satumetsä-laatikko on vielä kertakaikkisen nätti!! ☺️💖
 
Taidan ottaa rahan. Esikoisen aikana moni vaate jäi käyttämättä joten kallistun tylsästi rahaan.
 
Pakkaus otetaan, tokan kohdalla otin rahana mutta tän vikan kanssa ihan kiva päästä vielä kokemaan äitiyspakkaus :)
 
Äitiyspakkaus, aina oon haaveillut siitä! Ja tykkään tän vuoden pakkauksesta, tosi kivoja kuoseja. Ainoastaan musta haalari ei oo oma lemppari 😄
 
Me ollaan vähän kallistumassa rahaan 😬 esikoisella - 21 pakkaus ja siitä tuli kyllä lähes kaikki käyttöön ja säilyi hyvänä vielä seuraavalle . Mietin myös hyvän rintapumpun hankintaa, niin äitiysavustus sopisi siihen.
 
Mä en osaa päättää! Varmaankin katon tuossa vähän syksymmällä, että minkälaisia asioita on saatu kasattua ja sitten päätän. 🤔
 
Mietin, että moni vaate on varmaan tammikuuselle ihan liian iso, hukkuu niihin talvikamoihin. Myös kuosit ym. ei oikein miellytä ja koen että pakkauksessa on myös meille turhia asioita, joten todennäköisesti kallistutaan rahaan ainakin tämän esikoisen kohdalla. 👍🏼 Raha keskitetään sitten tarpeellisiin ja mieluisiin tarvikkeisiin.
 
Mietin, että moni vaate on varmaan tammikuuselle ihan liian iso, hukkuu niihin talvikamoihin. Myös kuosit ym. ei oikein miellytä ja koen että pakkauksessa on myös meille turhia asioita, joten todennäköisesti kallistutaan rahaan ainakin tämän esikoisen kohdalla. 👍🏼 Raha keskitetään sitten tarpeellisiin ja mieluisiin tarvikkeisiin.
Meillä meni kakkosella ne talvikamppeet toisena talvena, lokakuussa syntyi siis. Eka talveen ne on tosiaan kyllä liian isoja suurin osa. Mutta tammikuisellekin saattaa mennä seuraavana talvena :Relieved Face:

Mä en oo vielä osannut päättää, onhan tässä onneksi vielä aikaa miettiä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: toisaalta tykkään pakkauksesta, se on ihana, mutta on jo kahdelle otettu joten osa tavaroista löytyy jo valmiina. Mutta katsotaan.
 
Takaisin
Top