Äitiys- ja imetysvaatteet

Mites changen liivit? Niillä on kyllä ehkä vaan yksi imetysmalli.

En oo kokeillu, juuri sillä kysyinkin, että mitä kannattaisi kokeilla tällä kertaa. Pitää katsoa valikoimaa ja tarkistaa saako niitä palauttaa jos eivät sovi :)

Juuri eilen kävin kaupat läpi, jotka täältä löytyy. Kuppikoot loppuvat E:hen kaikissa kaupoissa. Lindexillä oli malli, joka olisi miellyttänyt kaikilta osin, mutta isompia kokoja ei kuulemma saa.
 
Uusi imetysvaate tuttavuus on suomalainen Hujaus. Kannattaa kattoa mitä niiltä löytyy
 
Viimeksi elin vauva-ajan h&m imetystopeissa. Ne kestivät pesua ja käyttöä ihan mielettömän hyvin.
Raskausaikana taisin viimeksi ostaa yhdet mustat yli masun leggingsit ja kahdet samantyyliset farkut. Varsinaisia äitiyspaitoja oli yksi tai kaksi, mun normivaatteet kävi ihan hyvin koko raskauden.
 
Mulla on edelleen käytössä imetysliivit ja en varmaan koskaan pysty enää palaamaan kaarituellisiin liiveihin, kun nää on niin mukavat. Muut äitiysvaatteet on vielä tallella ja ei varmaan tarvii juuri uusia ostaa. Tykkäsin viimeeks pitää mekkoja kun ne ei puristanu mistään, mutta on mulla parit housutkin. Onneks ei tarttee hankkia mitään talvikamoja isolle mahalle, kun pahin kuumuus on jo loppumahan kanssa ohi. Vaatteiden kannalta lokakuu vaikuttaa tosi hyvältä lasketulta ajalta.
 
Tukivöistä sen verran että viime raskaudessa fyssari suositteli just sellasta kevyttä tuubimallia vaan. Ite en voinut pahoinvoinnin takia sitäkään käyttää.

Gapilta mulla oli hyvät farkut, missä on matala resori, ei siis sellainen vyötärön yli tuleva. En muista vaan millään, että lahjoitinko nekin jo :I ite ostin tänään hennesiltä farkut joissa tulee mahan yli resori, mutta pääasiassa kuljen mekoissa ja tunikoissa varmaan. Viimeksi en käyttänyt äitiyslegginssejä vaan ostin vaan isompaa kokoa nyt ajattelin panostaa ja tilata BOOB merkiltä, kun vaikuttaa sellasilta mitkä menis sitten myös raskauden jälkeen. Mä jouduin viimeks ainakin jo heti alusta käyttää mamahousuja, kun mulla on eteenpäin nojaava kohtu :’D maha kasvoi myös yli käyrien kokoajan, vaikka ihan vaan nelikiloinen vauva syntyi mutta istukkaa kommentoitiin isoimmaksi mitä olivat nähneet!

Kesäpukeutuminen on musta paljon haastavampaa kuin talvella. Mä ostin talvelle pitkiä toppeja, mitkä normisti tulis pepun alle ja sit pidin vaan neuletta/isoa neulepaitaa. Jos ihonmyötäsyys ahdistaa niin ostaa päälle pari kokoa liian ison t-paidan. Tää on myös hyvä yhdistelmä imetykseen, kun vetää t-paidan ylös ja topin alas :-)

Kesällä ei tee mieli pitää kahta kerrosta päällekkäin, että pitää ehkä panostaa pariin lyhythihaiseen mekkoon, kun tällä kertaa ollaan kesällä jo varmaan niin isoja, että t-paidoista jää pituus uupumaan ja mun kaikki tunikat on aikalailla pitkähihaisia. Viimeks vedin myös polvipituisia hameita jotka normaalisti olisi vyötäröllä heti rintojen alle niin ei haitannut jos paita oli lyhyt. Itse en meinaa uimapukua ostaa vaan mennä vaan ylpeänä bikineissä :-)
Toivon viileää mutta aurinkoista kesää!

Imetysliiveistä sen verran, että mä en tykännyt käyttää sellaisia klipsullisia vaan ostin vaan toppimallisia ja vedin sit alas vaan. Toki itse en tarvi kauheasti tukea.

Pari paitaa haluaisin sellaista mitkä nousee rintojen päältä jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan? Tällä kertaa on varmaan opittava imettämään kantoliinassa, kun on taapero kaitsettavana myös ja jos tulokas on yhtään kuin siskonsa niin tissille on päästävä usein ja heti kun se mieleen putkahtaa!
 
Mulla ei ole äitiysvaatteista mitään aiempaa kokemusta, mutta kohta pitää etsiä toimistoon sopivat siistit, mahasta isommat housut.. Turvotus alkaa olla jo sitä luokkaa, että farkut muuttuu liian ahdistaviksi :grin Onko vinkkejä merkeistä, mitä pääsisi ihan kivijalkakaupassa kokeilemaan?
 
Mulla ei ole äitiysvaatteista mitään aiempaa kokemusta, mutta kohta pitää etsiä toimistoon sopivat siistit, mahasta isommat housut.. Turvotus alkaa olla jo sitä luokkaa, että farkut muuttuu liian ahdistaviksi :grin Onko vinkkejä merkeistä, mitä pääsisi ihan kivijalkakaupassa kokeilemaan?

Mulla sama! Meillä ei oikein töissä voi/saa edes pitää mitää legginsejä ja mekkoja :bored:

Vieläkin ihan hirveä turvotus päällä ja joka ikinen housu pari mitä löytyy niin ahdistaa! Kävin eilen kiertelemässä kauppoja ja kokeilin niitä H&M farkku mammahousuja joissa tuo resori tuli mahan yli... muuten ihan hyvä, mutta itsellä se resori ainakin alkoin tooodella alhaalta eli ei ajatustakaan, että voisi vielä käyttää ilman kenenkään arvailuja raskaudesta:hilarious:

Vinkkejä kaivataan myös täällä, että missä pääsisi sovittamaan:)
 
Mun kaveri etti kans siistimpiä housuja toimistotyöhön ja olis halunnu sovittaa, mut päätyi sit tilaamaan semmoset missä ei ollu sitä resoria vaan semmoset kuminauhalevikkeet sivuilla. Mammas.fi sivulta hän ne tilasi.
 
Mistähän sais nättejä pieniä äitiysvaatteita? :)Tänään silmäilin hennesin valikoimaa mutta aika isokokoisia oli niidenkin farkut. Siis reisistä ja lantiosta. Nekin slim versiot oli aika reiluja.
Omat farkut puristaa jo niin paljon ettei ne kauaa enää mee. Normaalisti käytän bikbokin housuja ku löytyy tarpeeksi pieniä kokoja.
Vai pitääköhän sitten mennä leggarit ja iso neule/huppari linjalla ku mekot ja tunikat ei mua oikeen pue. :hilarious:
 
Mulla edellisestä raskaudesta jäljellä. ei tarvitse hankkia, mutta kohta varmaan tarvii ottaa käyttöön. Mahaa puristaa ja tulee huono olo normi vaatteista. Mulla ihan hm perus halpis kamaa. Musta ihan välttävät. Tosin en panosta paljoo vaatteisiin muutenkaan.
 
Kävin tänään ruokaostosten yhteydessä kappahlissa katsomassa oisko ollu väljempiä housuja kun omat on tosiaan alkanut kiristää, mutta raskaushousuja en vielä halua kaivaa esiin. Ja olihan siellä! Siis farkkuleggareita ja sellaisia mustia "suoria housuja" leveällä kuminauhavyötäröllä. Kun otti kokoa liian isot niin ei puristanut enää mut istui vielä ihan ok. Että suosittelen käymään katsomassa jos välimallihousut on hakusessa.
 
Kävin tänään ruokaostosten yhteydessä kappahlissa katsomassa oisko ollu väljempiä housuja kun omat on tosiaan alkanut kiristää, mutta raskaushousuja en vielä halua kaivaa esiin. Ja olihan siellä! Siis farkkuleggareita ja sellaisia mustia "suoria housuja" leveällä kuminauhavyötäröllä. Kun otti kokoa liian isot niin ei puristanut enää mut istui vielä ihan ok. Että suosittelen käymään katsomassa jos välimallihousut on hakusessa.

Täytyykin käydä katsomassa :happy: Tilasin zalandolta kyllä yhdet äippähousutkin kun itsellä tuota painoa jo muutenkin ja viime vkl jälkeisen shoppailureissun jälkeen alkoi vaan enemmän ahdistaa kaikki vaatteet :hilarious: Tuon kappahlin jätin välistä kun en jaksanut mennä sinne kaikkien puhelin ja sähkömyyjien läpi :grin

Nyt ollut tän viikon käytössä new yorkerista ostetut koon liian isot farkkulegginsit. Vyötäröltä kivan rennot mut muuten ei ehkä niin kivat ookkaan. Noh tänään pitäisi nuo uudet housut saapua ja katsotaan meneekö edes jalkaan :bored::joyful:
 
Takaisin
Top