Äitiyden tuomat kommellukset

KevätKäärö

Satasella mukana keskusteluissa
Voisin aloittaa vaikka uuden ketjun näille kommelluksille joita vastasyntyneiden äideille sattuu. Tiedän etten ole ainoa jolle hajamielisenä / väsyneenä sattuu ja tapahtuu.

En enää itse välillä tiedä että mikä päivä on tai mitä tein toissapäivänä :)

Tänään esimerkiksi laitoin liivinsuojan väärinpäin niin, että tarra tarrasi kunnolla ( jo valmiiksi herkkään) nänniin kiinni!! :smiley-angry016 AI että kun sattui
 
Mä unohdin tänään että mun kaks koiraa oli "mummolassa" hoidossa:confused: En ees tajunnu et ne ei oo kotona... iskälle soitin kyselläkseni huomista aikataulua ja se siinä sitten kysy et mites noi sun koirat :grin Enää ei ole edes hajua mikä päivä on ja muisti ei toimi yhtääno_O Kaupan kassalla meinasin unohtaa maksaa ostokseni.... jännityksellä odotan mitä tulevaisuudessa, koska varmasti pahemmaksi vaan menee :confused:
 
Vesi kiehuu kattilassa...onneks ei tyhjäksi asti! Unohdan matkalla, mitä lähdinkään yläkerrasta hakemaan...Tällasia perusjuttuja! :)
 
Itsekin kiehautin tuttipullot. Ihmettelin pitkään imettäessä, että mikä sihinä ja kolina kuuluu keittiöstä. Enkä paikallustanutcsitä olkkarista. Kun tuli jano niin kävelin keittiöön ja huomasin että vesi kattilasta on melkein loppu :/
Alan olla vaaraksi itselleni ja läheisilleni :wink
 
Tää nyt ei varsinaisesti mikään unohdus oo, mutta eilen tein virhearvion ja luulin voivani tehdä itelleni munakkaan ja imettää tyttöä samaan aikaan (ja ilman mitään kantoliinaa tai muuta). :grin Tuloksena tyttö roikku tississä puoliksi ja maitoa tuli lattialle/paidalle/tytön vaatteille, ja munakas oli suht kuoripainotteinen, ei toi munien rikkominen yhdellä kädellä ollu mun juttu.
 
Aloin tänään sekottamaan aamuteetä sormella - äiti on vähän väsynyt :laughing021
 
Meidän pojan kela-kortti tuli postissa tietysti hänen omalla nimellään... meni hetki ennenkuin tajusin ettei ole tullut väärään osoitteeseen :grin Koska ne raskausaikana kadonneet aivosolut luikertelee takas tonne pääkoppaan?!?:think005
 
Apteekissa kävin ja ne pari ostosta onnistuin unohtamaan kassalle. Myyjä juoksi perään ulos et sulla jäi nämä :grin
 
Mulla oli yhtenä päivänä sitä kuumetta maidon pakkautumisen vuoksi. Ja sitten seuraavana aamuna olin täysin kuumeeton ja ajattelin iltapäivällä lähteä vaunuttelemaan rauhaksiin. Laitoin mittarin varmuuden vuoksi kainaloon ja kun tulin kotiin, ihmettelin mikä kilahti vessan lavuaarin alle. Kuumemittari! Olin unohtanut katsoa lukemat ja ottaa sen kainalosta :grin No en ollut kipeä, mutta aika lahopää. Mittari ilmeisesti housun reunassa roikkui kun en ihan kädet kyljissä kävellyt.

Toinen asia mikä muuten vaan nauratti, oli kylpyhuonemainos nimeltään norokylpyhuone. Mä toivoisin kyllä kylppärini ilman noroa(virusta). :p
 
Mä meen kyllä päivissä aivan sekasin! Tiedä ikinä mikä päivä on menossa, tänään olin että on maanantai, ja eilen olin että sunnuntai ja ihmettelin että ompas paljon porukkaa liikentees aamusta. Viikot (ja päivät) menee liian nopeesti :eek:
 
Kävin tänään Jumbossa vauvan kanssa, kun vanhempi lapsi oli hoidossa mummolassa. Huomasin vaatteita katsellessa muutaman kerran hytkyttäväni rattaita ja niitä käsissä olevia vaatteita..ei o kaikki kohdillaan meikäläisen päässä! Johan ne myyjät kattoo mitä toi noita vaatteita ravistaa..
 
Muokattu viimeksi:
Jaa olin sit suihkun jälkeen laittamassa liivinsuojaa alushousuihin pikkuhousunsuojan sijaan, kun tuli semmonen olo et hetkinen mikäs tässä ei nyt täsmää... :rolleyes: Ei väsytä ei...
 
joo mulle ainakin tuo on ihan "normaalia", että tulee kaupassa heiluteltua ostoskärryjä, vaikka on ihan yksin liikenteessä ja ketään ei ole kärryjen kyydissä... mulle on sattunut niin monta monta kertaa esikoisen syntymän jälkeen. :grin sitten hoksaa vasta kassalla, että oho, eipä näitä olisi tarvinnut hytkytellä... :grin
 
Mä kanssa ekalla neuvolakäynnillä hytkytin ja heilutin turvakaukaloa ja sit vauva huusi ja otin hänet pois sieltä ja jatkoin kaukalon hytkyttämistä edelleen vaikka vauva oli sylissä. Mahtoi olla vieressä istuvalla naisella empatiat kohdillaan kun alkoi kyselemään multa vauvan ikää ym. :grin
 
Tänään kaupassa suht huonosti nukutun yön jälkeen. Onneksi oli lyhyt ostoslista - jogurttia, korvikejauhetta ja mansikoita, jos ois sattunut kunnollisia löytymään (ei löytynyt). Lisäksi heräteostoksena pari uutta tuttia ja tuttinauha sekä (mukamas hyvin ansaittu) suklaalevy.
Ostoksia kassalla pakatessa aloin ihmetellä, miten näitä tavaroita vaan riittää ja riittää ja missä se korvike on ku ei näy, joko mä sen muka pakkasin... Ja sitten tajusin pakkaavani seuraavan asiakkaan ostoksia.
 
Mä olen ruennut hyssyttelemään ja hytkyttelemään mun reilu 2-vuotiasta, 13 kiloista poikaani :D sekin on ajoittain hiukan ihmeissään, kun äiti vaan hytkyttää aina kun se syliin tulee :D kahvikuppi unohtuu AINA johonkin, mun yleisin lause nykyään on "no mihin mä nyt sen taas laitoin". Alotan tekemään yhtä asiaa ja hetken päästä huomaan tekeväni jotain aivan muuta :D
 
Mä jätän puhuessa sujuvasti osan sanoista välistä kokonaan ja ihmettelen kun ihmiset ei ymmärrä mua :D muutenkin höpisen ihan epäloogisesti ja jotenkin ihmeellisen vajaita ja sekavia lauseita. Ajatus kulkee vissiin nopeemmin kun suu enkä pysy ihan kärryillä!
 
Mulla noi puheen ongelmat ja tavaroiden, sanojen, ostosten, yksinkertaisten asioiden unohtelu on ihan arkipäivää muutenkin fibromyalgian takia :) Äitiyden myötä kohokohtina on jäänyt mieleen se hetki keskellä yötä kun lapsi huutaa hoitopöydällä ja oon yhtäkkiä unohtanut, miten se harso taiteltiin vaipaksi. Ja sit kun mies sanoi että käynnistä moottoripyörä ja mie oon että miten. Se että starttinappulasta ja mie että missä se on. Oikeesti propsit sille että ei nauranut, tässä on kuitenkin pari kesää jo ajettu ja kunhan saan kouluni valmiiksi miun pitäis pienkonekorjaajana moottoripyörämekaanikkonakin toimia ihan työkseni...
 
Takaisin
Top