Äitienpäivä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tänä vuonna äitienpäivää vietetään 10.5. Onko teillä äitienpäiväperinteitä? Äiti, mitä toivoisit äitienpäivältä?
 
Me ollaan yleensä käyty miehen suvun kanssa Korkeasaaressa. Täytyy tänä vuonna keksiä jotain muuta. Mulla ei oikein mitään toiveita, toki se että saataisiin vietettyä mukava päivä, eikä lapset riitelisi.
 
Meillä on yleensä käyty jossakin paremmassa ravintolassa, äitejä kun on kolmessa sukupolvessa. (isoäitini, äitini ja minä). Tänä vuonna ei sekään tietenkään onnistu, koska ravintoloita ei ole, eikä isoäiti saa poistua kotoaan / pihasta.:sorry:
 
Mulla on synttärit pari päivää äitienpävän jälkeen, eli varmaan ostan kakun ja vietetään molemmat siinä samalla. Nyt on elämässä toi pikkumies ja aivan ihanaa, että nyt on vihdoinkin munkin äitienpäivä. :Heartblue Onnitteluviestit menee mummoille.
 
Tilasin valmiiksi lasten mummolle ja omalle mummolle kukkalähetykset koteihin äitienpäiväksi :) Sitten leivon jotain meille ja vietetään ihan tavallinen vapaapäivä kuin aina ennenkin. Jos saisi mennä johonkin, menisimme mummolaan, mutta nyt on pysyttävä kotona
 
Olen aina saanut mieheltä kukkia, viimeksi sain kaupasta kakunkin. Tänä vuonna mies on töissä äitienpäivänä :sad001
 
Ollaan usein äitienpäivänä käyty joko äitini luona tai kaikki yhdessä äidinäitiä (isomummia) katsomassa. Nyt ei voi ainakaan isomummia käydä katsomassa. Mietitään äidin luona käyntiä (äitini on alle 60). Todennäköisesti vietetään kyllä vaan omalla porukalla kotona. Jotain herkkua hankitaan ja mies ja poika antaa lahjan.
 
Takaisin
Top