Äitienpäivä 2016

winks

Luottohahmo langoilla
Huhtimammat 2016
Kohta on äitienpäivä, onko teillä jotain perinteitä, suunnitelmia, toiveita?

Me ollaan yleensä vietetty tällaiset päivät aamucroissanteilla, mahdollisesti lapsen tekemällä kortilla. Välillä ollaan käyty anoppilassa, luksusta päästä katettuun pöytään...Katsotaan miten tänä vuonna, mies on aika väsynyt hyvin aikaisista aamuista ja sen jälkeen on täys tohina päällä koko päivän.
 
Mies kysy juuri mitä tahtoisin sunnuntaina. Tokaisin että hyvää ruokaa, jonka voi kyllä nauttia kotonakin eli ei ole pakko lähteä ulos. Omaa äitiä olen yleensä jollain kukkasella muistanut, mutta käsky on sieltä tullut että kylään on tultava. Kukkia ei saa vain lähettää. Sitten kun tämä pojan viikari on isompi, saa hän askarrella jotain mummoille ja isomummolle lahjaksi.
 
Mies on suunnitellu jonkun lahjasen ja ei olla päätetty kutsutaanko vanhemmat su kylään vai kierretäänkö me.. Ite pidän enemmän ajatuksesta että tulisivat meille mut saa nähä
 
Me kierretään. Ja saan aamulla sänkyyn lahjan ja aamupalaa :happy: Ja minun porukoilla syödään äitienpäivänä pitsat jotka minun isäni tarjoaa äitille ja perheelle. Se on perinne. :happy:
 
Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää.. Ensimmäinen äitienpäivä minulla ja meillä, ei ole vielä perinteitä! Kovasti olen pettynyt jos ei mitään ole järjestetty, mutta en ainakaan minnekään ulos halua syömään - ei olisi mitään iloa vaan lähinnä stressiä nyt vauvan kanssa. Ainakin mies käy hevosen kaa hiittireissulla, että siihenhän sillä meneekin jo puolet päivästä. . Toivon että mies hoitaisi vauvaa yöllä / aamulla, että saisin itse nukkua! :D
 
Mä en ite mtn saa mut nyt ku on noita mummuja ja isomummuja molemmin puolin nii täyty niille lahjat kehitellä ja pyysin mummut kahville.Tänää kiireellä leivoin :D..kauhee homma yks äitienpäivä :joyful:
 
Me väsättiin sellaiset jalanjäljet isovanhemmille...ja lähitarha myy todella hienoja äitienpäiväkakkuja...
 
Mie laitoin omalle äidille valokuvia pojasta ja kortin menemään postise ja siskojen kans ostettiin hälle Mummo-huppari. :grin Äiti (ja siskot) siis on 600km päässä ja poika ensimmäinen lapsenlapsi. Anopille teetettiin valokuvasta taas kahvimuki, tykkäs kovasti siitä kun käytiin hänen luonaan jo torstaina syömässä. :)Hänki lähti reissuun eli ihan kotosalla kai huomenna ollaan. Isovanhempia taas itselläni ei enää ole ja mies ei oo oman elossa olevan mummonsa kanssa oikeastaan tekemisissä.

Ei hajuakaan onko mies mitään huomiseks keksiny mulle, lahjaa tai kukkia tai ruokailua nyt odottaisin ainakin... :oops:
 
Hyvää äitienpäivää :) :Heartred
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!

Oli taas aikainen herätys ja mies jatkoi kuorsausta... Mutta kaikki olivat hyvällä tuulella niin saahan siitä kivasti voimia. Päivä menee varmaan normaaliin tapaan naurua, itkua, harmistusta, huutoa jne, mutta ehkä mies keittää kahvit mulle. :)
 
Samoin pikkuruusu sinullekin! Hyvää äitienpäivää!! Sain aamupalan sänkyyn aamulla mutta suklaat siitä kyllä karkasi parempiin suihin :grin No ilman lapsia ei ois äitienpäivääkään niin ei haittaa :happy:
 
Takaisin
Top