Äitien pukeutuminen

housut alkaa olla ongelma. Onneksi ei tarvitse käydä nyt töissä, mutta viikonloppuna kaupassa käydessä huomasin että kaapista ei oikeastaan löydy yksiäkään ns. siistimpiä housuja. Kotona hiihtelen cubuksen verkkareissa, mitkä on tarpeeksi isot niin ei purista mahasta.
Mutta yritin tuossa selailla erilaisia mammahousuja, ja näyttäisi siltä että suurin osa on just ja just kokoon L asti. Oon viime aikoina lääkkeiden takia paisunut sen verran, että housujen koko on siinä 46 +. Mistä löytää tämän kokoisia housuja? Ei kuitenkaan (koska työttömänä) olisi rahaa ihan hirveästi laittaa housuihin joita käyttää tässä nyt joitakin kuukausia.


Prisman äitiysvaatteissa oli laaja koko valikoima. Lidlin outletissa (Jyväskylässä) myös oli tosi halpoja j(1€/kahdet farkut) ja ne istui hyvin, suosittelen kattomaan vastaavia läpi!
 
Äitiysleggingsit suosituksia? :anyone
Prismasta ja h&m:ltä en löytäny, vain sukkahousuja.:confused: Lindex äitiysvaatteet vain verkkokaupasta eikä sielläkään nyt ollu.
Myös muita äitiyshousu suosituksia?
Farkut ei ehkä oo mun juttu ja tuntuu, että niitä joka paikassa tarjolla. Oon kyllä kuullu, et äitiysfarkut on mukavat päällä. Et niitä varmaan kannattais testata, vaikka normaalisti käytän farkkuja.
Aattelin et leggingseillä ja tunikoilla/mekoilla pärjäisin pitkään.
 
Äitiysleggingsit suosituksia? :anyone
Prismasta ja h&m:ltä en löytäny, vain sukkahousuja.:confused: Lindex äitiysvaatteet vain verkkokaupasta eikä sielläkään nyt ollu.
Myös muita äitiyshousu suosituksia?
Farkut ei ehkä oo mun juttu ja tuntuu, että niitä joka paikassa tarjolla. Oon kyllä kuullu, et äitiysfarkut on mukavat päällä. Et niitä varmaan kannattais testata, vaikka normaalisti käytän farkkuja.
Aattelin et leggingseillä ja tunikoilla/mekoilla pärjäisin pitkään.

H&M mulla oli, ne oli kyllä hyviä. Jännä ettei ollu, tuntuu että on ihan vakiovarastoa ne. Ootko kattonu nettikaupasta? Siellä usein vielä parempi valikoima muutenkin noissa. Suosittelen ainakin testaamaan äitiysfarkkujakin, ainakin ite oon tykännyt niistä, on mukavat päällä :) toki yksilöllistä aina nämä. Aika paljon esikoisen aikaan pidin farkkuja ja neuleita, ja mekkoja myös. Mekot+legginsit tai paksummat sukkikset kyllä kans mukava vaihtoehto. Ne äitiyssukkikset on paljo mukavampia onneksi ku normaalit :grin
 
HM:n nettikaupasta mie oon tilannut mammaleggareita, sieltä ainaki pitäis löytyä :) ja ihan googlettamalla löytää kyllä muitakin nettikauppoja missä on valikoimaa, esim. Bebes, jollyroom, Ellos, mammas.fi, jasmin.fi ym.
 
Zalandolta tilasin odotuspaitoja Anna fieldiltä. Se kolmen paketti. Otin kokoa M, niinkuin normisti olen.
Mutta tosi naftia kokoa, ja paita nousi ylös vatsan päältä. Ei millään riitä peittämään mahaa, kun tästä vielä kasvaa.

Eli jos tilaatte kyseistä tuotetta, kannattaa ottaa kokoa isompi!
 
Zalandolta tilasin odotuspaitoja Anna fieldiltä. Se kolmen paketti. Otin kokoa M, niinkuin normisti olen.
Mutta tosi naftia kokoa, ja paita nousi ylös vatsan päältä. Ei millään riitä peittämään mahaa, kun tästä vielä kasvaa.

Eli jos tilaatte kyseistä tuotetta, kannattaa ottaa kokoa isompi!

Kiitti vinkistä. Just kattelin niitä kans.
Kiitos
 
Vihdoin sain tilattu ekat vaatteet. Zalandolta pari paitaa ja parit leggarit. Ens viikolla pitäs sitten olla jo mukavampi olo muuallakin kuin kotona :happy:
 
H&M:ltä löytyi yksi mammahousufarkkumalli joka toimii myös pitkällä ja hoikalla varrella! Vihdoinkin ponnarisysteemit ja housut auki kulkeminen on historiaa, oi onnea :hilarious:
 
Eilen ostin h&m:stä äitiysfarkut :D ei ollu kyllä kokoa xs joten otin vähän väljemmät s- koon xD
 
Takaisin
Top