Äippäloma!

Limetti

Oman äänensä löytänyt
Se ois kuulkaas virallisesti äippäloma! :) Viikon päästä sunnuntaina oon kyllä vielä luvannu mennä töihin, saas nähdä miten jalat kestää kun rupee jo hiukan tuntumaan toi 8h seisominen..
Ja sit viel viimiset kouluhommat pitäis tehdä tän vuoden osalta.. Näitten pakollisten jälkeen sitten suunnitelmissa siivousta, varaston järjestämistä ja niin, vaunutkin pitäis vielä käydä ostamassa.. Ja sitten odottelua! :)
Mitä suunnitelmia muilla?
 
täälläkin lomailtu jo viikko . tosin virallinen äippäloma alkaa 9 pv. oon tässä ylityövapaalla

tässä alkanu peseen vauvanvaatteita ja järjestellä kotia - ikkunat oon luvannu pestä
nythän pitäisi levät
mutta oon tosi levoton kokoajan ei jaksa pysähtyä paikalleen ollenkaan :D
 
Helou!

Mulla alkoi tänään äitiysloma!!! jännä tunne! :) nyt pitäis vaan osata levätä ja nauttia. Mutta luulenpa, että mullekin iskee siivous- järjestelyvimma. Sillä kyllä puuhasteluja piisaisi. Mulla on vielä vauvan vaatteet pesemättä, kun odottelen, että toi siitepöky laantuisi, että saa sitten kaikki ulos narulle raikkaaseen ilmaan kuivumaan.

Jotain hankintoja pitäis vielä tehdä; kuten sitteri, patja sänkyyn, lakanoita, mobile/soittorasia tms. rintakumi, jos semmoselle ylipäänsä on edes käyttöä... imetysliivit ja muutenkin imetyspaitoja. Mistähän sais edullisesti? maksaa meinaan ihan tajuttomasti joku yksinkertainen imetyspaita, kun olen nettikaupoista jotain katsellut.

Ihanaa ä-lomaa kaikille!! :)
 
Nyt täytyy mammat tunnustaa; että mulla ei ole hajuakaan koska mun mammaloma alkaa !

Onhan mulla tuola jossain varmassa jemmassa ne paperit....
Turo-Eemiliä kun odotin tiesin minuutilleen, koska alkoi mammaloma.
Sama viikkojen kanssa; jos ei mulla oli tuota tickeriä, olisin ihan hukassa.
NEuvolassa vaan aina päivittyy viikot.
Kun joku kysyy, montako viikkoa vielä laskettuun mun pitää aina
miettiä vaikka kuinka ja kauan. Esikoisen kohdalla tiesin sekunnilleen . . 
Nyt tää homma menee tässä sivussa. 
 
Mulla on Jenni90 ihan sama. En ikinä muista, et mikä viikko on menossa. Kaikist nolointa oli, kun varasin meille paikkaa synnytyksenvalmennuksesta ja ne sielä kysy, et mikä viikko on menossa. Jouduin pikkasen aikaa laskeskelemaan, et mikäs viikko se nyt olikaan.

Mulla ei pitäny olla mitään kummallisempia suunnitelmia mammalomalle, mut joka päivä on jotain siunaantunu. Mun piti vaan pestä vauvan vaatteet ja sit vaan olla. Mut ei se ihan niin ole mennyt. Joka päivä olen ravannu jossain. Nyt vielä olen saanut jostain pakkomielen siihen, et meille on tultava hoitopöytä. Ekaks mietittii, et laitetaan vaan pesukoneen päälle pehmuste ja vauva sit siihen. Mut nyt mun mieli on muuttunu. Tuossa tuo aika menee kaupoissa kierrellen ja oikeanlaista hoitopöytää etsien. Kun sen pitää olla täydellinen!
 
jippii, nyt minäkin liityn äippäloma porukkaan. alkloi tänään...   nyt vaan relax ja yritän olla huolimati mistään.. niin vaikeaa kuin se onkin
 
Takaisin
Top