Äidit uudeltamaalta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja eevis4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mihin aikaan teillä citrus nukutaan päikkäreitä ? Meillä jos nukkuu kahdet niin se on yleensä 10.30-12 ja 15-16 jos vaan yhdet niin silloin 11.30-15.30.
Mutta meidän typy on aika joustava noissa,ei pahemmin kiukkua vaikkei heti unille pääse kun pitäisi. Välillä kun on ollut menoa päikkäriaikaan niin tyttö nukkunut autossa sen vartin ja hyvin on jaksanut mininokosillakin menossa mukana . Joten voidaan mun puolesta mennä ihan teidän aikataulun mukaisesti.

Mä teen tällä hetkellä viikon ajan listaa päikkäriajoista, jotta pääsen itse perille tyttöjen ajoista :grin ..hakevat uutta rytmiä nähtävästi. Hyvinä päivinä nukkuvat aamu-unet klo 9:30-11:00/11:20 ja seuraavat klo 16..huonoina päivinä 9:30-10:15 ja sitten ollaankin yliväsyneitä ja voi terve..:grin mut joku 11:30-12:30 tapaamisaikana vois olla hyvä aika.mitä tässä nyt on tullut seurattua :) meillä se on yleensä vakio, että vähintään toinen kiukkuaa..

Niinhän se on meidänkin perheessä,melkein yhtä todennäköistä on voittaa lotossa kuin että kaikilla lapsilla olis samaan aikaan hyvä päivä :grin
Mä voin soveltaa meijän aikataulun tohon sopivaksi. Pitää se päivä vaan kattoo,ja toivoa että pysytään terveinä :) voidaan jatkaa vaikkapa yv:nä kun paikasta sovitaan.

Juu sopii hyvin :) ja jos muita ei kerran ole ilmoittautunut tähän, niin onpahan vieläkin helpompaa tarkennella aikaa vaikka tapaamispäivänä :p se hoploppi kuulostaa ihan hyvälle. Tuleepa mulle taas harjoitusta näitten kans liikkumiseen :grin vaunuillahan sinne sai tulla. Joskin sen lähettyvillä on tietyö menossa ja meen ihan sekaisin aina siinä kohdalla...:grin

Mäki niin haluisin tulla! Harmi vaan ku en usko että oon siihen suuntaan tulossa nyt ennen joulua. :/

Mustakin ois kiva nähdä täällä olevia äitejä ja lapsia mutta ei taida täältä Hämeenlinnan läheltä olla ketään ja mulla on niin huono suuntavaisto että eksyn ekassa risteyksessä jos lähden Helsinkiin yksinäni :grin

Hoploppi olis kiva, jo senkin takia että mulla on tuo isompi poika mukana ja on sitten hänellä tekemistä, on sen verta iso että osaa jo itse leikkiä siellä :joyful: mulla on ainakin ollut rattaat mukana kun ollaan aiemmin käyty.
Voi höh kun ootte ninjk ja sss kaukana,minustakin olisi kiva kun useampi pääsisi :rolleyes:

Mun piti jo aikasemmin kommentoida että me voitas tulla mukaan. Kiitos Citrus huhuilusta! :) Eli meille sopii mikä aika vaan. llonan päikkärit riippuu aina nukutuista öistä, mutta nukkuu sitten vaunuissa jos nukkuu. To meillä on muskari, muuten ei mitään järjestettyä tekemistä.

Olisko tässä vai ensi kuussa tapaaminen? Päätetään nyt kuukausi aluksi :grin
Meille sopii tässä kuussakin..esim.tän kuun vika viikko ma-ke sopii.

Mieluiten tää kuukausi :) Joulukuun eka viikko on meillä pelkkää juhlaa kun on Ilonan synttärit.. pyhitän aikaani siivoamiselle ja leipomiselle :) Et jos ei tässä kuussa niin meille käy joulukuun tokasta viikosta sit.

Meille sopii seuraavat päivät (no, sen näkee sitten :grin) 17, 18, 23-25 tätä kuuta ja kellon ajoista se 12-12:30 käy parhaiten tapaamisen alkamisajaksi meidän kohdalta..Kun ovat molemmat ehkä nukkuneet niin ehkä jaksavat :grin

Meille käy järjestäen ma ja ti päivät parhaiten , ke muskari ja to perhekerho ja to ja pe usein mulla töitä. Mielestäni vois yrittää tän kuun aikana, joulun alla kun alkaa olemaan yhtä jos toista menoa, vaikka joku luukku sieltäkin voisi löytyä tapaamiselle :)

Missäpäin te ootte tapaamassa? Jossain pks-alueella vaiko kauempana? Meitäkin vois kiinnostaa, ellei matka ole liian pitkä.

Takaisin