Äidinmaitokoru

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esikko92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Esikko92

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kellään kokemuksia näistä? Mitä mieltä näistä ollaan yleensä? Yksi tuttuni sanoi niiden ajatuksen olevan ällö. Ei varmaan pitäisi antaa toisen mielipiteen vaikuttaa niin paljoa, mutta vie silti vähän fiilistä. 😮‍💨 Korun hankkiminen harkinnassa. Ois muisto tärkeästä ajasta .💞

Mä haaveilen tällaisesta! Haluaisin ihanan muiston lasten imetysajoista. Monesti käynyt verkossa ihastelemassa, et minkälaisen ottaisin jos tilaisi 🤭

Minäkin haaveilen tällaisesta, ehkä ensi äitienpäivälahjaksi! Olisi hieno muisto moniulotteisesta taipaleesta, mikä ei ollut/ole aina pelkkää ruusuilla tanssimista. Mielestäni koru ei ole missään nimessä ällöttävä, mutta tavallaan ymmärrän jos joku kokee sen ällöksi. Itselleni ennen raskautta ajatus imetyksestä oli tavallaan outo, siis se että itse joskus imettäisin, mutta niin sekin asia kypsyi viimeistään kun olin raskaana 😀

Mielestäni kaunis ajatus ja joskus olen vähän selaillut niitä myyvää sivua. En kuitenkaan usko hankkivani itselleni. Ei ole oikein tyyliseni koru ja imetyskoru on jo vähän muistona imetyksestä. Ei siis ole mielestäni mitenkään ällöttävä. 😊 Onkohan sen sanojalla ajatuksena mielikuva pilaantuvasta maidosta vai ällöttääkö enemmän imetys. 🤔

Mä oon ennen ajatellut että ei ikinä, mutta nyt lie minkä hormoonien tähden oon alkanut korua muistoksi tästä taistelusta haaveilla. Ja mua ainakin vain ennen "inhotti" (liian voimakas ilmaus mutten keksi kuvaavampaa) se ajatus että kantelisin maitoa jonkun massan seassa ympäriinsä ihoani vasten. Ehkä se juontuu jostain pilaantuva maito -ajatuksesta, tai en osaa sanoa ainakaan muuta selitystä 😅 Oon jutellut yhden kaverin kanssa aiheesta, ja hän ei myöskään voisi kuvitella noita saman valmistajan koirankarvakoruja syystä, kun se ajatus vain tuntuu väärältä kantaa (kuolleen) koiran karvoja mukana 🙈😅

Minusta paljon hauskempi muisto on imetysnukke, tälläinen kuin nämä: http://imetysnukkekauppa.blogspot.com/
Joskus 10 vuotta sitten tein pari tuollaista, oli helppo tehdä ja lasten mielestä neppareilla tissiin kiinnittyvät vauvat ovat ihan huippujuttu tässä lelussa. Tämä myös on mukana arjessa näkyvästi vuosien ajan.

Maitokilluttimen kantaminen kaulassa tuntuu vähän äärimmäiseltä, ymmärrän, että kaulassa kannetaan rakkaiden valokuvia tai nimiä, mutta säilötyn maidon nostaminen samaan kategoriaan on hieman erikoista. Vauva-ajassa minusta tärkeintä on se vauva, ei mikään oheistoiminta, kuten vaipanvaihto tai imetys.

Muokattu viimeksi:
Minusta paljon hauskempi muisto on imetysnukke, tälläinen kuin nämä: http://imetysnukkekauppa.blogspot.com/
Joskus 10 vuotta sitten tein pari tuollaista, oli helppo tehdä ja lasten mielestä neppareilla tissiin kiinnittyvät vauvat ovat ihan huippujuttu tässä lelussa. Tämä myös on mukana arjessa näkyvästi vuosien ajan.

Maitokilluttimen kantaminen kaulassa tuntuu vähän äärimmäiseltä, ymmärrän, että kaulassa kannetaan rakkaiden valokuvia tai nimiä, mutta säilötyn maidon nostaminen samaan kategoriaan on hieman erikoista. Vauva-ajassa minusta tärkeintä on se vauva, ei mikään oheistoiminta, kuten vaipanvaihto tai imetys.
Olipa hauskoja nukkeja! Tosi kiva idea noissa 🤩

Ihanaa kun on tullut vastauksia eikä edes hirveästi korua ihmetteleviä. 💕 Tämä vahvisti ajatustani korun hankinnasta. Mulle imetys ei ole vain pakollinen toimenpide vauvan ruokkimiseksi. Se on muutakin kuin ruokaa, kuten läheisyyttä. 💓 Yhtään pulloruokinnassa olevien äitejä väheksymättä!

Minusta kaunis ajatus ja korut kuvissa on kauniita, eihän niitä välttämättä kaikki edes hoksaa äidinmaitokoruiksi. Toisaalta ymmärrän että jonkun mielestä ällöä mutta aina löytyy eri mieltä olevia. 😇

Takaisin