¤ Nipistelyt ja Krampit ¤

MoNa

Oman äänensä löytänyt
Kuinka pian teillä alkoi nippailut/kramppailut? Kuinka pitkään ne kesti? Minulla eilen nipisteli koko päivän pienissä tauoissa ja sitten kun pääsin lähtee töistä kotiin, niin autossa alkoi sattuu todella kovasti. Kotiin pääsin ja kävin pitkälleen niin helpotti. Loppu illan huimasi. Voinko olla raskaana vai mitä tämä voisi olla?
 
Mulla ainakin nippaa ja juilii koko ajan! Siisi han ympäri kierron. Enkä siis tiettävästi ole raskaana. just loppu menkat ja silti juilii ja nippaa ja huimaakin, en tajua. Itseni kohdalla ajattelen että nää on psyykkisiä juttuja. Mutta toivottavasti sulla ei! :) Testiä vain kehiin kun on siihen otollinen hetki! :)
 
Sama homma kuin Ilpurilla, saan jopa pahoinvointia psyykattua itselleni... Tosin kai noi miun multivitamiinit tekee sitä pahoinvointia myös ku aamulla ottaa välillä tyhjään mahaan :p
 
Vai nipistelyitä ja kramppeja täällä odotellaan! Toivottavasti.. hih.. saat niitä pian. Nyt en kyllä muista, että olisin nipistelyjä tuntenut. Jotain pientä jomotusta kylläkin siihen aikaan, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.. mutta se oli vähäistä, sillä parhaiten muistan sen, että ne kunnon jomotukset yms, mitkä menkkoihin minulla kuului, jäi pois. Minähän pelkäsin niin kovasti negaa, että odotin yli kaksi viikkoa, ennenkuin uskalsin tehdä raskaustestin. Minulla alkoi hyvin pian pahoinvointi enkä voinut juoda kahviakaan.. kerroin raskaudesta vanhemmilleni pahoinvoinnin takia jo viikolla 8 ja olin jo siihen mennessä ehtiny yrpätä jonkin aikaa ja kammoksua kahvia.

Me yritämme mieheni kanssa nyt toista. Pupuilimme sopivasti oviksen aikaan. Tikutin ovulaatiota taas huvikseni ja nyt alkaa viiva olemaan haalea.. tänään viimeisen kerran tässä kierrossa testasin ovulaation. Jännittää.. toivon kovasti, että raskaudun.

Toivottavasti olet raskautunut! Missä vaiheessa kiertosi on? Milloin pitäisi kuukautisten alkaa?
 
Mulla oli sellaista pientä nippailua ennen kuin plussasin :) Taisi olla aina vasemmalla puolella tai sitten ihan häpyluun kohdalla. Tsemppiä ja toivotaan että on raskaudesta johtuvaa nippailua! :)
 
Sinbbu. Kuukautiset pitäisi alkaa ensi viikon alussa..toivottavasti niitä ei tule. Pitäskö odottaa sinne alku viikkoon ja sit testata jos ei kuulu vai voinkohan tehdä jo loppuviikosta??

Mamma89. Sitä toivon itsekkin :)
 
Periaatteessahan testin voi tehdä koska vaan, tuloksen luotettavuudesta ei vaan ole takeita, jos sen tekee liian aikaisin :) Mutta itselläni menkat olleet todella epäsäännölliset ja harvakseltaan (kerran vuonna 2014) ennen raskaaksituloakin, että olen huono antamaan neuvoja. Tein testin kun rinnat alkoivat aristamaan ja silloin olin kolmannella viikolla. Koska en meinannut uskoa testiä, tein 4 eri merkkistä apteekin testiä ja vaadin vielä lähetteen labraan :rolleyes: Suosittelen ehkä eniten sitä clearbluen digitaalista, joka näyttää myös raskausviikot (suurinpiirtein)
 
Tekisin itse sen testin sitten, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Minä tilasin raskaustestit mammaksi.fi -sivustolta.. ovat edullisia ja kuullu hyvää niistä ja ihan oikein täälläkin tuloksia saatu. Täällä vaussa vissiin olikin keskustelua tuosta clearblue -testistä. Minusta se on turha ja kovin kallis. Tietysti jos on epäsäännölliset menkat ja haluaa osvittaa raskauden alkamisesta... Ilmeisesti ei kuitenkaan aina toimi. Ja jos plussa riittää niin kyllähän se lekurissa sitten määritellään se sikiön ikä. Voithan kokeilla testiä viikonloppuna.. ehkä saat jotain testiin näkyviin ja sit on hauska odottaa kuukautisten alkamispäivää jotta voi testata uudestaan.
 
Käynkin heti nyt tuolla mammaksi.fi sivulla.. tuntuu menevän testejä kun niin odottaa sitä plussaa..hirmu kova pettymys aina negan jälkeen mutta minkäs sielle voi. Yritystä vaan ja toivoa riittää..
 
Me tehtiin esikoista puolitoista vuotta. Siihen aikaan mahtuu pettymyksiä. Toivottavasti sun ei tarvi niin kauan odotella. :)
 
Juu kyl siin ehti kaikenlaista pohtia, et mikä on ku ei onnistu. Onneksi sit lopulta onnistui ja nyt on ihana pojan pallero elämää rikastuttamassa. Nyt kun toista toivotaan, niin joka kuukausi pettyy ja taas alkaa miettimään kaikenlaista... mut jospa se tästä! Nyt on tuttuja tunteita alavatsalla, niinkuin aina kierron tässä vaiheessa. Kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikolla..
 
Voisko sanoo että Toivottavasti kuukautiset ei ala :) pelottaa vaan että entä jos ei tärppääkään ja mistä kaikki johtuu jne. Välillä hassuja tuntemuksia kehossa mutta silti saa aina pettyy :sad001
 
No voi harmi! Mut jos menkkojen ei viel kuulu alkaakaan, niin se on helpostikin nega. Raskaushormonia ei vaan ole tarpeeksi vielä.

Ainiin muuten... varmaan tiesitkin, mut ihan vaa heitän jos joku muu ei tiedä, mut tupakointi heikentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi, joten jos se toiveissa on se raskaus, niin kannattaa koittaa lopettaa jo nyt.. samoin miehen, että on virkeämpi siittiöitä uiskentelemassa! :)
 
Takaisin
Top