Joo hieman ehkä yllättäenOi teillekin tulosa toinen pienellä ikäerollaonnea plussasta!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo hieman ehkä yllättäenOi teillekin tulosa toinen pienellä ikäerollaonnea plussasta!
![]()
On hienosti kyllä vahvistunut, aivan leffat jo!Eilen jätin testaamasta, mutta tänään dpo14 piti oikein kaksin kappalein kun tuli 4+0 täyteen
View attachment 158453View attachment 158454
Ajattelisin näin että jos myöhään alkaa näkyä niin on myöhäisempi kiinnittyminenOn hienosti kyllä vahvistunut, aivan leffat jo!
Tämä pisti hieman mietityttämään että kyllä varmaan omalla kohdalla on myöhäinen kiinnittyminen (taisi olla myös esikoisen aikana) kun ei itsellä varmaan samalla dpo päivällä olisi tullut edes toista viivaa![]()
No mä aloin jo epäilemään et onkohan siellä useempi kun dpo14 noin vahvalla viivallaAjattelisin näin että jos myöhään alkaa näkyä niin on myöhäisempi kiinnittyminenIte kyllä oon nyt huomannut että saan tosi paljon tummemmat viivat illasta kuin aamusta. Tässä vertailun vuoksi testi jonka tein tänään aamulla. Oli kyllä myös jonkin verran laimeampi pissa.
Se on varmaan joku mun ominaisuus vaan. Tai ainakin toivon niinNo mä aloin jo epäilemään et onkohan siellä useempi kun dpo14 noin vahvalla viivallamut jos sulla tulee illalla vahvemmat viivat, niin ehkä se on sun vaan joku ominaisuus
![]()
Oho, onpa noissa sun illan ja aamun testeissä ihan hurjan iso eroAjattelisin näin että jos myöhään alkaa näkyä niin on myöhäisempi kiinnittyminenIte kyllä oon nyt huomannut että saan tosi paljon tummemmat viivat illasta kuin aamusta. Tässä vertailun vuoksi testi jonka tein tänään aamulla. Oli kyllä myös jonkin verran laimeampi pissa.
Joo on tosi iso ero! Asetelmat ei olleet tosin ihan vertailukelpoiset kun iltatestiin pidätin 4h ja aamutestiin 2h + Join aika paljon.Oho, onpa noissa sun illan ja aamun testeissä ihan hurjan iso eronyt melkeen tekisi itsekkin mieli testata illasta, mutta maltan mieleni
Joo on tosi iso ero! Asetelmat ei olleet tosin ihan vertailukelpoiset kun iltatestiin pidätin 4h ja aamutestiin 2h + Join aika paljon.
Mulla on joka päivä sama idea (että vois lopettaa testailun), mut silti pakko tarkistaa ettei vaan oo lähteny hormonitasot tippumaanTässä dpo 15 parin tunnin pidätyksellä. Ehkä lähipäivinä vois lopettaa testailun
View attachment 158482