BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun eka kierto lugejen kans. Korkealla tuntuu lämmöt olevan 🤔

Liitteet

• Screenshot_20260506-195607.png
    Screenshot_20260506-195607.png
    212.9 KB · Katsottu: 21
@Mamiksx5 En nyt mikään expertti oo lämmöissä mutta jos vasta dpo4 niin tuskin vielä kannattaa huolestua noista lämmöistä, vaikka onkin tuossa viivan kohdalla?? Varsinkin kun itse ovulaatiopäivänä sulla ollut korkeimmat lämmöt tähän asti niin luulen, että se vähän sekoittaa. 🤔

Täällä saatiin eilen vikat tallettelut tälle kertaa. Ja clearbluen laitteen testit olikin todella erikoinen. Oli nimittäin se testiviiva erittäin paljon näkyvämpi kuin se kontrolliviiva. Vaikka tiedän ei niitä silmämääräisesti saisi tulkita. EI oo ikinä ovulaatiota testatessa tullut noin vahva testiviiva siihen. Epäilen nyt tosin että ovulaatio varmaan ennemmin huomenna?? Mutta noilla talletteluilla pakko pärjätä, koska eilinenkin oli vähän kiven alla että onnistuuko. 😔 Loppuen lopuksi mies itse ehdotti että yritetäänkö, kun olin jo mennyt nukkumaan itse.

Liitteet

• 41.png
    41.png
    50.2 KB · Katsottu: 14
@Mamiksx5 En nyt mikään expertti oo lämmöissä mutta jos vasta dpo4 niin tuskin vielä kannattaa huolestua noista lämmöistä, vaikka onkin tuossa viivan kohdalla?? Varsinkin kun itse ovulaatiopäivänä sulla ollut korkeimmat lämmöt tähän asti niin luulen, että se vähän sekoittaa. 🤔

Täällä saatiin eilen vikat tallettelut tälle kertaa. Ja clearbluen laitteen testit olikin todella erikoinen. Oli nimittäin se testiviiva erittäin paljon näkyvämpi kuin se kontrolliviiva. Vaikka tiedän ei niitä silmämääräisesti saisi tulkita. EI oo ikinä ovulaatiota testatessa tullut noin vahva testiviiva siihen. Epäilen nyt tosin että ovulaatio varmaan ennemmin huomenna?? Mutta noilla talletteluilla pakko pärjätä, koska eilinenkin oli vähän kiven alla että onnistuuko. 😔 Loppuen lopuksi mies itse ehdotti että yritetäänkö, kun olin jo mennyt nukkumaan itse.
Ne viivat on minusta ihan hämäriä laitteen testeissä, todella vaikea tulkita 😶 Ei varmaan oikein kannatakaan, kun laite ne jollain logiikalla lukee. Muuten, pystyykö siihen laitteeseen tyrkkäämään testin muina kuin sen ilmoittamina testipäivinä?

Ne viivat on minusta ihan hämäriä laitteen testeissä, todella vaikea tulkita 😶 Ei varmaan oikein kannatakaan, kun laite ne jollain logiikalla lukee. Muuten, pystyykö siihen laitteeseen tyrkkäämään testin muina kuin sen ilmoittamina testipäivinä?
Juu ei pitäisikään tulkita, olihan se siis huippu lukema toista päivää. Mutta viimeksi ei noin vahvana toisena huippu päivänä enään näkynyt se testiviiva noissa testeissä, vaan oli vahvempi ekana huippu päivänä jota odotin nytkin.. Jotenkin sen perusteella luulen vaan että ovulaatio ei tänään vaan huomenna. Mutta tuohon kysymykseen en osaa vastata, sen tiedän että se aika ikkuna niin sen aikana pitää testata. 🤔 Mutta en ole varma antaako testata ihan milloin vaan tai siis hyväksyykö testiä. Tai sen tiedän että silloin kun en itse saanut huippu lukemaa laitteella niin hyväksyi kyllä raskaustestit jossain vaiheessa se laite.

No mä otin nyt paniikkiratkaisun tähän ja varasin nyt nopeimman ja lähimmän ajan etänä jos sais nostaa annosta .
BBEAA39E-73C8-46EA-BDD3-37D5DF585800.jpeg

Tuossa päällekkäin näkyy että lämmöt on alhaisemmat. Että eikö toi annos riitä? En toki lääkäri ole, niin kysytään mielipidettä. Juu ne korkeat pitäiskö diskata ne yövuorolämmöt. Katson mitä sit näyttää.

Liitteenä sitten otettu ne yövuorolämmöt sotkemasta.

Jes hyvä että saitte @Kali tallettelut maaliin. Sit odottelee 🙏

Liitteet

• 4AD85F20-769A-444E-A508-80802556A8E6.jpeg
    4AD85F20-769A-444E-A508-80802556A8E6.jpeg
    271.8 KB · Katsottu: 9
Yleensä mulla ei oo epäilystäkään oviksen ajankohdasta, mutta nyt oon jotenkin tosi epävarma ja tää käyrä on niin epätyypillinen tossa ovisplussan aikana mun normaaliin lämpökäyrään 😄
Kun yleensä mulla on aika alhaalla lämmöt ennen ovisplussaa, sit on vielä dippi ja siitä ylös. Haluisin ajatella, että ne lämpöset kelit nosti lämpöjä 🙈
Tänään olikin sitten reippaasti korkeammalla mittaustulos, eiköhän se ovis nyt oikeesti oo ollut tuolla su-ma akselilla 🤞🏼

1000052558.jpg

Suusta mittailen digitaalisella kuumemittarilla 😅
😀 Ihmettelin vaan, kun ne vaikuttaa aika alhaisilta lämmöiltä. Mulla on nyt pimppilämpöjä, ja mietin josko kokeilisin mittaa ens kierrossa (jos tarvii...) suusta. Ihan mielenkeennosta testailen kaikkea. 🙃 Saa nähdä tuleeko mulla suusta matalampaa lämpöä.

😀 Ihmettelin vaan, kun ne vaikuttaa aika alhaisilta lämmöiltä. Mulla on nyt pimppilämpöjä, ja mietin josko kokeilisin mittaa ens kierrossa (jos tarvii...) suusta. Ihan mielenkeennosta testailen kaikkea. 🙃 Saa nähdä tuleeko mulla suusta matalampaa lämpöä.
Mulla on tosiaan tosi matala kehonlämpö, saattaa johtua kilpparin vajaatoiminnasta tai sitten mun mittari vaan näyttää aina liian matalaa 😂

Oon harkinnut kyllä, että alkaisin mittaamaan down there mutta en ikinä muista, kun uusi kierto alkaa 😅

Mulla on tosiaan tosi matala kehonlämpö, saattaa johtua kilpparin vajaatoiminnasta tai sitten mun mittari vaan näyttää aina liian matalaa 😂

Oon harkinnut kyllä, että alkaisin mittaamaan down there mutta en ikinä muista, kun uusi kierto alkaa 😅
Ok!

Mä mietin, et mun on kyl pakko ostaa kokonaan uusi mittari. Jotenkin ajatuksen tasolla vähän vierastan laittaa samaa mittaria suuhun, jota oon tunkenut pimppiin yli kuukauden. 🤣

(Ja siis vaik kuinka desinfioin.)

Täällä lämmöt pompannu takaisin ylös ton siksakkikuopan jälkeen. 😁 Oura valittaa kohonneista leposykkeistä ja kerrankin ouran lämmöt menee linjassa pimppilämpöjen kanssa! On kaikenlaista oiretta, mutta ei vaan piirtynyt tikkuun sitä toista viivaa. En mä oikeastaan ole pettynyt edes, koska olihan toi tallettelumäärä ihan surkea. Testaan seuraavan kerran dpo16 jos menkat on myöhässä.

IMG_7833.jpeg

Mietin että voisin ensi kierrossa jättää oviksen tikuttamisenkin pois. Ovis kuitenkin tapahtuu joka kierrossa noin kp11-12. Yrittäisi ensi kierrossa panostaa vaikka tuohon seksielämään ja stressittömyyteen eikä yrittäisi optimoida.

Täällä tuli tuttu dpo 6 dippi, katsotaan miten lähtee lämmöt tästä kehittymään. Myös mulle Oura on jo pari päivää valittanut kohonneesta leposykkeestä. Testailen vasta viikon päästä sunnuntaina näillä näkymin 🙏

Liitteet

• IMG_20260508_100755.jpg
    IMG_20260508_100755.jpg
    130.3 KB · Katsottu: 7
Takaisin