Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne viivat on minusta ihan hämäriä laitteen testeissä, todella vaikea tulkita@Mamiksx5 En nyt mikään expertti oo lämmöissä mutta jos vasta dpo4 niin tuskin vielä kannattaa huolestua noista lämmöistä, vaikka onkin tuossa viivan kohdalla?? Varsinkin kun itse ovulaatiopäivänä sulla ollut korkeimmat lämmöt tähän asti niin luulen, että se vähän sekoittaa.
Täällä saatiin eilen vikat tallettelut tälle kertaa. Ja clearbluen laitteen testit olikin todella erikoinen. Oli nimittäin se testiviiva erittäin paljon näkyvämpi kuin se kontrolliviiva. Vaikka tiedän ei niitä silmämääräisesti saisi tulkita. EI oo ikinä ovulaatiota testatessa tullut noin vahva testiviiva siihen. Epäilen nyt tosin että ovulaatio varmaan ennemmin huomenna?? Mutta noilla talletteluilla pakko pärjätä, koska eilinenkin oli vähän kiven alla että onnistuuko.Loppuen lopuksi mies itse ehdotti että yritetäänkö, kun olin jo mennyt nukkumaan itse.
Juu ei pitäisikään tulkita, olihan se siis huippu lukema toista päivää. Mutta viimeksi ei noin vahvana toisena huippu päivänä enään näkynyt se testiviiva noissa testeissä, vaan oli vahvempi ekana huippu päivänä jota odotin nytkin.. Jotenkin sen perusteella luulen vaan että ovulaatio ei tänään vaan huomenna. Mutta tuohon kysymykseen en osaa vastata, sen tiedän että se aika ikkuna niin sen aikana pitää testata.Ne viivat on minusta ihan hämäriä laitteen testeissä, todella vaikea tulkitaEi varmaan oikein kannatakaan, kun laite ne jollain logiikalla lukee. Muuten, pystyykö siihen laitteeseen tyrkkäämään testin muina kuin sen ilmoittamina testipäivinä?
En mäkään huolestuis. Vasta dpo 4.Pitäiskö olla huolissaan?
Suusta mittailen digitaalisella kuumemittarilla@Syssymyssy , onko noi pimppilämpöjä?
Suusta mittailen digitaalisella kuumemittarilla![]()
Mulla on tosiaan tosi matala kehonlämpö, saattaa johtua kilpparin vajaatoiminnasta tai sitten mun mittari vaan näyttää aina liian matalaaIhmettelin vaan, kun ne vaikuttaa aika alhaisilta lämmöiltä. Mulla on nyt pimppilämpöjä, ja mietin josko kokeilisin mittaa ens kierrossa (jos tarvii...) suusta. Ihan mielenkeennosta testailen kaikkea.
Saa nähdä tuleeko mulla suusta matalampaa lämpöä.
Ok!Mulla on tosiaan tosi matala kehonlämpö, saattaa johtua kilpparin vajaatoiminnasta tai sitten mun mittari vaan näyttää aina liian matalaa
Oon harkinnut kyllä, että alkaisin mittaamaan down there mutta en ikinä muista, kun uusi kierto alkaa![]()