Jutteluketju

Mäkin tunnustan googlettaneeni, että mikä ihme on coppa. Sen niminen ravintola on Lahdessa, mut siihen jäi mun tiedot. Se vähän selvensi, kun en ole sianlihaa vuosiin syönyt, niin ei ole tullut kiinnittäneeksi huomiota kyseiseen valikoimaan.

Mulla taitaa olla myös juntti maku. 😅 Leikkelepudotuspelissä jäljellä olevista en laittaisi ainuttakaan leivän päälle. Meetvursti ja salami menettelee pizzassa, mutta mieluummin syön leipäni pelkällä voilla kuin niillä. Kylmäsavu ei kuulosta hyvältä (en pidä kylmäsavulohestakaan) eikä bresaolakaan herätä halua maistaa googletuksen perusteella. Onneksi aikuisena saa pääasiassa olla rauhassa nirso. Tai toki aina joskus joku voi kysellä, miten voin olla tykkäämästä siitä tai tuosta. Onneksi aikuisena voi hyvin pitkälle valita myös seuransa, niin ei ole pakko hirveästi olla ruokamakua arvostelevien seurassa. 😊

Mie en taas ollenkaan voi sietää sellaisia tavallisia limaisia leikkeleitä. 😅 Mieluummin olen ilman leikkelettä. 😄

Syön kyllä aika vähän mitään leikkeleitä. Ne ovat enemmän sellainen herkuttelujuttu ja sitten haluan juurikin jotain ihanaa suolaista, mausteista tai savuista leikkelettä. 😊

Paitsi joku salami tai metukkaleipä on hyvää silloin tällöin. 🤤

Eväsleivän väliin (metsään) pistän välillä kalkkunameetvurstia, joskus harvoin naudanleikkelettä. Yleensä leivän päältä löytyy juustoa ja kurkkua. Oon samalla linjalla @Pilkki24 kanssa, että yleensä leikkeleet ovat ja tuntuvat limaisilta.

Takaisin