Lokakuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

24662.jpg
Tein testin tänään, raskausviikoiksi oletan n. 3+5. Olen tiennyt alkuvaiheen tuntemuksista olevani raskaana jo ainakin yli viikon verran, kun unet muuttuivat katkonaisiksi ja pissalla piti käydä normaalia useammin. Myös vatsan turvotus on ollut jäätävää. Ehdin tehdä ensimmäisen testin jo kuukautisten oletettuna alkamispäivänä (nega), toisen pari päivää sitten, jossa oli juuri ja juuri silmillä nähtävissä jotakin vaaleanpunaista ja tänään tämä selkeä haalea viiva (kiertopäivä 29). Testi on tehty normaalilla preglifen testillä.

Muokattu viimeksi:
IMG_9893.jpegEilen aamulla tuli clearbluen varhaiseen ja passitin puolison hakemaan apteekin ultria, jotta pääsen näkemään onko viallinen testi vai todellinen. En malttanut odottaa aamuun ja ylempi on eilen illalla dpo 10 ja alempi dpo 11. Sain myös rfsu:n punaseen haalean viivan tänään.

Menkkojen mukaan viikkoja olis 2+6, mutta ovulaation mukaan 3+4. Lasken itse ovulaation mukaan.

Liitteet

• IMG_9899.jpeg
    IMG_9899.jpeg
    803.7 KB · Katsottu: 36
Mä siis totesin oviksen Clearbluen tupladigillä ja laskin päivät siitä. Dpo9 ja dpo11 nega, joten lopetin testaamisen kun dpo9 tuli plussa esikoisesta 🙈 sit mietin kun dpo12 oli "menkkamaista" tuntemusta ja pientä vaaleanruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Dpo14 iltapissasta otin testin huvin vuoks kun menkkoja ei kuulunut ja tämmönen tuli! En oo muita testejä tehnytkään 😅

Liitteet

• IMG_0960.jpeg
    IMG_0960.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 30
Mä siis totesin oviksen Clearbluen tupladigillä ja laskin päivät siitä. Dpo9 ja dpo11 nega, joten lopetin testaamisen kun dpo9 tuli plussa esikoisesta 🙈 sit mietin kun dpo12 oli "menkkamaista" tuntemusta ja pientä vaaleanruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Dpo14 iltapissasta otin testin huvin vuoks kun menkkoja ei kuulunut ja tämmönen tuli! En oo muita testejä tehnytkään 😅
Meetkö siis "yhden testin taktiikalla"? 😂 on kyllä hyvä viiva🤩

Meetkö siis "yhden testin taktiikalla"? 😂 on kyllä hyvä viiva🤩
Kyllä mä ajattelin hankkia vielä liuskatestejä ja kattoa, että vahvistuu! 😄 Mulla ei vaan ollut enää testejä kotona kun olin käyttänyt ne ja en ajatellut, että tossakaan olis mitään 🙈

IMG_5752.jpeg
Tässä mun rivi vielä tähän aamuun asti. Eka siis dpo 12 ja toi vika dpo 15. Hoitopaikka laski kyllä la:n päivää aikaisemmaksi, eli nämä olisikin dpo 13 eteenpäin.
Viikonloppu ollaan reissussa, niin en testaa, mutta maanantaille jäi vielä yksi. Se pitää tehdä, sitten täytyy lopettaa.

Tein kyllä eilen vai toissapäivänä digiovulaatiotestin ja siihenkin pärähti hymynaama. Tämä oli siis ihan vain omaksi mielenkiinnoksi tuleeko siihen mitään. 😂

Hienoja viivoja kaikilla!
@Supe olisko juuri hormoni noussut riittävästi siirtämään toisiin viikkoihin. Mutta tosi jännä, kun liuskatestissä tuollainen viiva ja digi antanut vain 1-2. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin ja pieni siellä kehittyy. Onko sulla aikaisempia raskauksia?

Hienoja viivoja kaikilla!
@Supe olisko juuri hormoni noussut riittävästi siirtämään toisiin viikkoihin. Mutta tosi jännä, kun liuskatestissä tuollainen viiva ja digi antanut vain 1-2. Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin ja pieni siellä kehittyy. Onko sulla aikaisempia raskauksia?
Joo 5 aikaisempaa raskautta ja 4 lasta. Tä olisi niinku kuudes raskaus nyt. Jos laitan liuskatestit allekkain, ni viiva tummunut kerta toisensa jälkeen kuitenki ja tänään aamulla oli yhtä tummat molemmat viivat ja testiviiva tuli ennen kontrollia. 🤔

Joo 5 aikaisempaa raskautta ja 4 lasta. Tä olisi niinku kuudes raskaus nyt. Jos laitan liuskatestit allekkain, ni viiva tummunut kerta toisensa jälkeen kuitenki ja tänään aamulla oli yhtä tummat molemmat viivat ja testiviiva tuli ennen kontrollia. 🤔
Tässä on testit ja hyvin tummuneet 23.1 lähtien. 🤔

Liitteet

• 20260130_140321.jpg
    20260130_140321.jpg
    797.2 KB · Katsottu: 26
Tässä on testit ja hyvin tummuneet 23.1 lähtien. 🤔
No hyvin on kyllä tummuneet! Mutta se digi kyllä hämää.
Miten muissa raskauksissa on ollut? Kun mä muistelen, että mulla ei ole kyllä se 3+ vasta oikeasti kun viikkoja on 5+. Ei siis heti 5+0 tai ainakaan päivää ennemmin.
Mutta jos viivat noin vahvoja, niin kyllä sä raskaana olet! Meinasitko varhaisultraan?

@Supe hienoja tummia viivoja siellä uusimmissa ✨ja mahtavaa että digiinkin tullu 2-3. Se on niin yksilöllistä miten hcg nousee, ja toki jos testejä tekee eri vuorokauden aikaan ja eri juomisella niin virtsan vahvuus ja rakkoaikakin taitaa vaikuttaa siihen paljonko hormonia siellä näkyy. Eikä ne cb testitkään 100% varmuudella pysty sitä hcg:tä tulkitsemaan, luulen että siks ainakaan suomen testeistä ei löydy niitä hcg rajoja edes. Hämäävä siis se ajankohta milloin vaihtui 2-3 vai se että edellisestä testistä oli vaan pari päivää?

http://www.betabase.info/chart/basic/single linkin takaa löytyy ihmisten kliinisten raskauksien beta-hcg arvoja (tai siis arvot nousevat raportille vasta kun jättäjä on vahvistanut näkyneen sykkeen). Sieltä näkee hyvin kuinka iso hajonta niissä voi olla ja miten yksilöllisesti se jokaisella nousee (ja kuinka yli puolella vastaajista dpo14 arvo on ollu alle sen 2-3 viikkoa rajan)

Toki sen totean tähän ettei eri merkkien testejä kauheasti kannata keskenään verrata, vaikka ilmoitettu herkkyys olisi sama. Koska ne todelliset herkkyydet ja miten viivat reagoi hcg nousuun voi olla tosi erilaista.

Itse täällä arvon että pitöiskö vielä testata, tehdä digi tiistaina tai keskiviikkona vai kenties mennä mittaamaan hcg vielä kerran. Vai odottaako vaan. Esikoisesta sain vielä 5+4 2-3 viikkoa ja se kyllä aiheutti vähän paniikkia, vaikka samalla toimi hyvänä sysäyksen lopettaa testaus 😅

Muokattu viimeksi:
Takaisin