Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mekin halutaan sukupuoli tietää.Mun raskausolot edelleen tosi minimaaliset ja siks kyllä uskon ja oletan, että toinen poika ois tulossa. Siitä oltaisiin kyllä kaikki niin onnellisia.
Tottakai tyttö on silti yhtä tervetullut.
Tulkitsenko muuten oikein nipt-testiä (kaikille tehdään HUS:n alueella), että siitä jo saa tietää sukupuolen?
Meillä julkiselta saa niptin yhteydessä myös sukupuolen tietoon☺Julkisella puolella eivät kerro lapsen sukupuolta. Keskittyvät vain poikkeamien tulkintaan.
En tiedä miksi näin, mutta toisaalta on kulttuureja, joissa tietty sukupuoli on toivotumpi ja raskaus saatettaisiin päättää sukupuolen vuoksi. En tiedä onko yhteyttä, mutta ainakin yksi hyvä syy.
Taysiin kun puhelimitse varasin ekaa ultraa niin ei ollut kuullutkaan Nub-teoriasta ja melko alentavasti sanoi että "rakenneultrassakin missä sukupuoli näkyy niin sitä ei etsitä." Tulipa suoraan sanottuna paska fiilis tuon ihmisen kanssa asioimisesta. Tai sit oon vähän herkkä tällä hetkellä hormonien takiaKiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen?Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?
Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä.![]()
Onpas kyllä ollut inhottava vastaanottoTaysiin kun puhelimitse varasin ekaa ultraa niin ei ollut kuullutkaan Nub-teoriasta ja melko alentavasti sanoi että "rakenneultrassakin missä sukupuoli näkyy niin sitä ei etsitä." Tulipa suoraan sanottuna paska fiilis tuon ihmisen kanssa asioimisesta. Tai sit oon vähän herkkä tällä hetkellä hormonien takiaei jaksa jokaselle vastaantulijalle vääntää että sukupuolella ei ole väliä, se on vaan mielenkiintosta tietää.
@mollamilla näin minäkin ajattelin meidän tytöistämeillä kahdella vanhimmalla tytöllä ikä eroa 1v 7kk. Pienenä olivat kuin paita ja peppu. Nyt teini iän kynnyksellä vanhin lapsi ei voi toista sietää kuin hyvin harvoin
Mikä on kyllä todella surullista katsoa. Toivotaan että asia taas tasaantuu ja tulevat parhaiksi kavereiksi vanhempana
mutta taitaa sisarus suhteet olla enemmän kenellä kemiat kohtaa eikä sukupuolesta tai edes ikäerosta
![]()