Syyskuisten plussatestien kuvia

@Mustikkamaa pakko oli vielä ostaa Pregcheck-paketti (jossa on se 2kpl) eilen 🤣 ja jo eilen keskellä päivää tuli kontrolliviivaa vahvempi testiviiva ja tietty samoin nyt yön jälkeen.

DPO 21 ja leffaviivoja vahvempi siis nyt 🥳

Nyt lopetan testailun ja keskityn odottaa varhaisultraa, jonka varasin kahden viikon päähän 6+6 päivälle.

Liitteet

• IMG_6629.jpeg
    IMG_6629.jpeg
    101.2 KB · Katsottu: 9
Mitä mieltä mun viivoista? Vahvistuu kyllä, mutta onko tarpeeksi tummat? Syyskuussa oli kemiallinen millä en päässyt näinkään vahvoille, mutta verrattuna monen teistä kuviin nämä on aika hailakat. Ylin dpo 13 tai 14, sitten 16, nyt 18.

(Ovista en kyllä tikuttanut tässä kierrossa että voi myös heittää vähän tuo arvio! Mutta kun tuli normitikkuun 20miu jo kp27 viiva, niin tuskin ollut ihan hirveän paljon myöhemmin..)
IMG_4513.jpeg

@Pikkutytöt jee, hienot viivat!😍 Mullakin olis noita samoja testejä vielä kaapissa, mutta koitan malttaa olla enää testaamatta ja myös ootella varhaisultraan. Meill se on varattu 7+0.

@pickledip Mun silmään näyttää kyllä hyvin vahvistuneen😊

Mitä mieltä mun viivoista? Vahvistuu kyllä, mutta onko tarpeeksi tummat? Syyskuussa oli kemiallinen millä en päässyt näinkään vahvoille, mutta verrattuna monen teistä kuviin nämä on aika hailakat. Ylin dpo 13 tai 14, sitten 16, nyt 18.

(Ovista en kyllä tikuttanut tässä kierrossa että voi myös heittää vähän tuo arvio! Mutta kun tuli normitikkuun 20miu jo kp27 viiva, niin tuskin ollut ihan hirveän paljon myöhemmin..)
View attachment 151725
Hyvin vahvistuu! 🥰

View attachment 151725
Hyvin vahvistuu!🩷 Mulla näyttää tänään dpo 18(?) aika lailla samaa tämä testi kun sinulla tuo alin. Tuntuu et täälläkin kaikki saa leffaviivat jo tässä vaiheessa niin pitää kai vaan yrittää muistaa et tärkeintä on et vahvistuu😊

Hyvin vahvistuu!🩷 Mulla näyttää tänään dpo 18(?) aika lailla samaa tämä testi kun sinulla tuo alin. Tuntuu et täälläkin kaikki saa leffaviivat jo tässä vaiheessa niin pitää kai vaan yrittää muistaa et tärkeintä on et vahvistuu😊
Huh hyvä kuulla! Meinaatko vielä tehdä testejä? Toi oli mun vika liuska ja mietin että käynkö ostamassa vielä lisää. Viikkonäytöllinen kiinnostaisi, esim se RFSUn halpis, jos kokeilis vaikka sit kun on 5+0.

Huh hyvä kuulla! Meinaatko vielä tehdä testejä? Toi oli mun vika liuska ja mietin että käynkö ostamassa vielä lisää. Viikkonäytöllinen kiinnostaisi, esim se RFSUn halpis, jos kokeilis vaikka sit kun on 5+0.
Itseni tuntien teen vielä monta päivää😅 loppui pc testit niin ajattelin vielä muutaman sellaisen hakea. Mulla on taustalla tuo km ja on ihan tosi vaikea luottaa et tää vois mennä onnellisesti loppuun asti🫠

Tänä aamuna testasin tällaisella rfsu weeks -testillä, onko näistä jollain kokemuksia? Ohjeet on kyllä selkeät vaikkakin tulkinnanvaraisuutta löytyy 😅 Eli ohje sanoo näin:
T1 raskaana 1-2 viikkoa (hCG 25-100mIU)
T2 2-3 (100-300)
T3 3-4 (300-1000) ja
T4 yli neljä viikkoa (yli 1000mIU/ml)

Jokohan digitaaliseen olisi tullut 3+? 👀Edellinen liuskatesti oli torstailta, tässä vahvuus sama mitä tässä weeks -liuskassa eli 25. Vahvistuu kuitenkin koko ajan mikä on pääasia 😍 Taidan jättää testailun nyt tähän ja odotella sitä ultraa 😂

Nyt DPO 24 ja rv 5+2

Liitteet

• IMG_0372.jpeg
    IMG_0372.jpeg
    918 KB · Katsottu: 23
  • IMG_0374.jpeg
    IMG_0374.jpeg
    466.2 KB · Katsottu: 23
@taenuska en oo kyllä tota kokeillu, kattelin kyllä kaupassa kun tais olla edullisempi kuin viikkodigi👀 hyvä että vahvistuu😍

täällä kans hyvin vahvistuu viivat🥰 yks pregcheck on vielä, sen nyt ainakin teen varmaan huomenna pois😅 katotaan käynkö hakemassa paketin lisää, nuo on niin edullisia. ehkä sit ens viikolla joskus viikkodigi, jos saisi sen 3+👀

Liitteet

• IMG_4563.jpeg
    IMG_4563.jpeg
    212.8 KB · Katsottu: 23
@taenuska en oo kyllä tota kokeillu, kattelin kyllä kaupassa kun tais olla edullisempi kuin viikkodigi👀 hyvä että vahvistuu😍

täällä kans hyvin vahvistuu viivat🥰 yks pregcheck on vielä, sen nyt ainakin teen varmaan huomenna pois😅 katotaan käynkö hakemassa paketin lisää, nuo on niin edullisia. ehkä sit ens viikolla joskus viikkodigi, jos saisi sen 3+👀
Joo tämä oli vain jotain reilu 5€ Prismassa niin sillä otin kun oli edullisempi kuin CB:t.

Hienoa että sielläkin viivat tummuu ❤️😍

Tänä aamuna testasin tällaisella rfsu weeks -testillä, onko näistä jollain kokemuksia? Ohjeet on kyllä selkeät vaikkakin tulkinnanvaraisuutta löytyy 😅 Eli ohje sanoo näin:
T1 raskaana 1-2 viikkoa (hCG 25-100mIU)
T2 2-3 (100-300)
T3 3-4 (300-1000) ja
T4 yli neljä viikkoa (yli 1000mIU/ml)

Jokohan digitaaliseen olisi tullut 3+? 👀Edellinen liuskatesti oli torstailta, tässä vahvuus sama mitä tässä weeks -liuskassa eli 25. Vahvistuu kuitenkin koko ajan mikä on pääasia 😍 Taidan jättää testailun nyt tähän ja odotella sitä ultraa 😂

Nyt DPO 24 ja rv 5+2
Mä tein keskellä päivää onnistuneessa raskaudessa digitaalisen rv 5+3 ja sain 2-3, ahdistuin turhaan niin paljon etten oo sen jälkeen uskaltanut kokeilla 😅 onnistunut raskaus ja terve vauva tuli 🤭

Jee mäkin sain vahvan! Maltoin oottaa pari päivää, nyt piti käydä ostaa lisää liuskoja ja testata heti. Päiväpissastakin selkeästi vahvempi viiva (ehkä jopa dye stealer?) 🤩dpo 13/14, 16, 18 ja 21. Muut aamuvirtsasta mutta viimeisin 3h pidätyksellä ja join ihan reippaasti vettä välissä.

Ostin myös clearbluen viikkonäytöllisen, mitä aattelin testata ehkä aamulla kun olisi 5+0 tai sit parin päivän päästä. Että tulis se 3+. Toisaalta tän vahvuus ehkä antaa olettaa et vois tulla jo huomenna?
IMG_4608.jpeg

Heippa kaikille!
Tänään havahduin kaiken kiireen keskellä menkkojen olevan myöhässä. Muistin vanhan digiovistestin kaapin perällä ja testasin mitä se näyttää hymynaama tuli ja eiku äkkiä kauppaan hakemaan oikea testi. Pregcheck raskaustestit mukaan ja testaus. Plussahan sieltä tuli. Voihan mahoton. La kaiketi sijoittuu 9.9 paikkeille. 4 lasta ennestään. Nyt sitte ihmetellää miten tämä raskaus etenee. Varovaisesti mukana.

Liitteet

• IMG_5171.jpeg
    IMG_5171.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 21
Takaisin