Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hyvin vahvistuu!Mitä mieltä mun viivoista? Vahvistuu kyllä, mutta onko tarpeeksi tummat? Syyskuussa oli kemiallinen millä en päässyt näinkään vahvoille, mutta verrattuna monen teistä kuviin nämä on aika hailakat. Ylin dpo 13 tai 14, sitten 16, nyt 18.
(Ovista en kyllä tikuttanut tässä kierrossa että voi myös heittää vähän tuo arvio! Mutta kun tuli normitikkuun 20miu jo kp27 viiva, niin tuskin ollut ihan hirveän paljon myöhemmin..)
View attachment 151725
Hyvin vahvistuu!Mitä mieltä mun viivoista? Vahvistuu kyllä, mutta onko tarpeeksi tummat? Syyskuussa oli kemiallinen millä en päässyt näinkään vahvoille, mutta verrattuna monen teistä kuviin nämä on aika hailakat. Ylin dpo 13 tai 14, sitten 16, nyt 18.
(Ovista en kyllä tikuttanut tässä kierrossa että voi myös heittää vähän tuo arvio! Mutta kun tuli normitikkuun 20miu jo kp27 viiva, niin tuskin ollut ihan hirveän paljon myöhemmin..)
View attachment 151725
Huh hyvä kuulla! Meinaatko vielä tehdä testejä? Toi oli mun vika liuska ja mietin että käynkö ostamassa vielä lisää. Viikkonäytöllinen kiinnostaisi, esim se RFSUn halpis, jos kokeilis vaikka sit kun on 5+0.Hyvin vahvistuu!Mulla näyttää tänään dpo 18(?) aika lailla samaa tämä testi kun sinulla tuo alin. Tuntuu et täälläkin kaikki saa leffaviivat jo tässä vaiheessa niin pitää kai vaan yrittää muistaa et tärkeintä on et vahvistuu
![]()
Itseni tuntien teen vielä monta päivääHuh hyvä kuulla! Meinaatko vielä tehdä testejä? Toi oli mun vika liuska ja mietin että käynkö ostamassa vielä lisää. Viikkonäytöllinen kiinnostaisi, esim se RFSUn halpis, jos kokeilis vaikka sit kun on 5+0.
Joo tämä oli vain jotain reilu 5€ Prismassa niin sillä otin kun oli edullisempi kuin CB:t.@taenuska en oo kyllä tota kokeillu, kattelin kyllä kaupassa kun tais olla edullisempi kuin viikkodigihyvä että vahvistuu
täällä kans hyvin vahvistuu viivatyks pregcheck on vielä, sen nyt ainakin teen varmaan huomenna pois
katotaan käynkö hakemassa paketin lisää, nuo on niin edullisia. ehkä sit ens viikolla joskus viikkodigi, jos saisi sen 3+
![]()
Mä tein keskellä päivää onnistuneessa raskaudessa digitaalisen rv 5+3 ja sain 2-3, ahdistuin turhaan niin paljon etten oo sen jälkeen uskaltanut kokeillaTänä aamuna testasin tällaisella rfsu weeks -testillä, onko näistä jollain kokemuksia? Ohjeet on kyllä selkeät vaikkakin tulkinnanvaraisuutta löytyyEli ohje sanoo näin:
T1 raskaana 1-2 viikkoa (hCG 25-100mIU)
T2 2-3 (100-300)
T3 3-4 (300-1000) ja
T4 yli neljä viikkoa (yli 1000mIU/ml)
Jokohan digitaaliseen olisi tullut 3+?Edellinen liuskatesti oli torstailta, tässä vahvuus sama mitä tässä weeks -liuskassa eli 25. Vahvistuu kuitenkin koko ajan mikä on pääasia
Taidan jättää testailun nyt tähän ja odotella sitä ultraa
Nyt DPO 24 ja rv 5+2