Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen? ❤️🩵 Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?

Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä. 😊

Kyllä mä haluan tietää 😍 Jotenkkn tekee ehkä vieläkin konkreettisimmaksi että meille tosiaan on tulossa vauva 🥰

Hauska on myös sitten tietää se, että osuuko ’aavistukset’ oikeaan.
Mulla on koko raskauden ollu vahva tyttö-olo.

Haluan tietää ja kiitos Nub teorian jakamisesta! Vahva tyttö -olo, koska olo on täysin erilainen kuin esikoisen raskaudessa joka on poika. Toki raskaudet ovat erilaisia, olen vanhempi ja en pysty lepäämään, urheilemaan ja syömään niin hyvin kuin esikoista odottaessa.

Kyllä mekin halutaan sukupuoli tietää. 🥰 Mun raskausolot edelleen tosi minimaaliset ja siks kyllä uskon ja oletan, että toinen poika ois tulossa. Siitä oltaisiin kyllä kaikki niin onnellisia. 🥰 Tottakai tyttö on silti yhtä tervetullut.

Tulkitsenko muuten oikein nipt-testiä (kaikille tehdään HUS:n alueella), että siitä jo saa tietää sukupuolen?

Kyllä mekin halutaan sukupuoli tietää. 🥰 Mun raskausolot edelleen tosi minimaaliset ja siks kyllä uskon ja oletan, että toinen poika ois tulossa. Siitä oltaisiin kyllä kaikki niin onnellisia. 🥰 Tottakai tyttö on silti yhtä tervetullut.

Tulkitsenko muuten oikein nipt-testiä (kaikille tehdään HUS:n alueella), että siitä jo saa tietää sukupuolen?

Julkisella puolella eivät kerro lapsen sukupuolta. Keskittyvät vain poikkeamien tulkintaan.

En tiedä miksi näin, mutta toisaalta on kulttuureja, joissa tietty sukupuoli on toivotumpi ja raskaus saatettaisiin päättää sukupuolen vuoksi. En tiedä onko yhteyttä, mutta ainakin yksi hyvä syy.

Haluan tietää sukupuolen - jos hän suostuu sen vain rakenneultrassa näyttämään. Esikoinen piti visusti jalat ristissä eikä paljastanut itseään. 😄 Niptiin jos päädytään niin ymmärsin, että ainakin meilläpäin tehdyissä nipteissä sukupuolen näkee Kannasta. 😊

Jotenkin oon varma et tyttö tulee. En osaa ajatellakaan että tulis poika😅 Mies varmaan vähän toivoisi poikaa kun kaikki meillä tyttöjä😅

Julkisella puolella eivät kerro lapsen sukupuolta. Keskittyvät vain poikkeamien tulkintaan.

En tiedä miksi näin, mutta toisaalta on kulttuureja, joissa tietty sukupuoli on toivotumpi ja raskaus saatettaisiin päättää sukupuolen vuoksi. En tiedä onko yhteyttä, mutta ainakin yksi hyvä syy.
Meillä julkiselta saa niptin yhteydessä myös sukupuolen tietoon☺

Mies arvelee että tulee poika ja mulla on sellanen olo että tulee tyttö. 💗

Kyllä me varmaan halutaan sukupuoli tietää, mutta en tiedä kerrotaanko muille ennen syntymää. Anoppi on kova hössöttämään ja myös sukupuolittamaan, mistä ei oikein välitettäisi kumppanin kanssa. Saa haluta olla prinsessa tai rekka-auton kuljettaja, mutta olis kiva jos vasta sitten alkais tollasten juttujen tukeminen ja ostaminen kun lapsi itse osoittaa omaa kiinnostusta.

Mulla on vahva mutta selittämätön poikafiilis, mutta ei ole oikeastaan erityistä toivetta sukupuolen suhteen. Kaikki lapset on niin herttaisia ja hauskoja omalla tavallaan 🥰 Kumppani toivoo ehkä vähän enemmän tyttöä.

Niin se piti vielä sanoa, että mulle on tullut aika vahva poikaolo viime päivinä. 😄 Periaatteessa on sama kumpi sieltä tulee, mutta kun sukuun on syntynyt pelkkiä tyttöjä viimeisen 10 vuoden aikana, niin olisihan se poika mukavaa vaihtelua. 😊

Mulla on ollut alusta asti vahvempi tunne siitä, että tulokas olisi poika. Jää nähtäväksi. Meillä ennestään 1 poika ja 1 tyttö ja ei toivetta nyt sukupuolella.

Joo kyllä halutaan tietää, mulla on kokoajan ollut vahva poika olo ja mielestäni oireetkin viittaavat siihen :) Käytiin tänään niskaturvotus ultrassa ja kaikki oli hyvin 👍😊 vaikka toisin uskoin... Sukupuoli näkyy varmaan selkeästi jo sitten helmikuun rakenneultrassa, olisi kyllä jännä saada tietää se jo nyt. En tiedä onko sitä merkattu kantaan verikokeen perusteella, mielestäni sitä ei kai mitata, tänään käytiin vaan nuo down jne asiat läpi:)

Säärikarvojen kasvusta päätellen tämä on poika, samat oireet kun 14 vuotta sitten poikaa odottaessa 🩵 Mielestäni näytti sivuprofiilista ihan isältään ja heidän puolen miehiltä, jotenkin samaa näköä isoukissa, ukissa, isässään ja tässä kaverissa 💓

Kiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen? ❤️🩵 Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?

Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä. 😊
Taysiin kun puhelimitse varasin ekaa ultraa niin ei ollut kuullutkaan Nub-teoriasta ja melko alentavasti sanoi että "rakenneultrassakin missä sukupuoli näkyy niin sitä ei etsitä." Tulipa suoraan sanottuna paska fiilis tuon ihmisen kanssa asioimisesta. Tai sit oon vähän herkkä tällä hetkellä hormonien takia 😂 ei jaksa jokaselle vastaantulijalle vääntää että sukupuolella ei ole väliä, se on vaan mielenkiintosta tietää.

Taysiin kun puhelimitse varasin ekaa ultraa niin ei ollut kuullutkaan Nub-teoriasta ja melko alentavasti sanoi että "rakenneultrassakin missä sukupuoli näkyy niin sitä ei etsitä." Tulipa suoraan sanottuna paska fiilis tuon ihmisen kanssa asioimisesta. Tai sit oon vähän herkkä tällä hetkellä hormonien takia 😂 ei jaksa jokaselle vastaantulijalle vääntää että sukupuolella ei ole väliä, se on vaan mielenkiintosta tietää.
Onpas kyllä ollut inhottava vastaanotto😔 meillä kyllä jokaisessa rakenneultrassa ihan kerrottu kun kysytty kumpi näyttäisi olevan. Eikä oo ollut mitään ongelmaa ultraajalla katsoa että kummalta näyttää. Nt ultrassa eivät ole alkaneet arvailemaan🙈😅 mutta oma neuvola hoitaja taas jos vaikka sattuu ultraamaan ennen rakenne ultraa niin on katsonut kummalta näyttää. Tuskin kukaan sinne rakenne ultraan lähtee vain selvittämään kumpi tulossa. Mutta minusta on mukava tietää kaikkea konkreettista vauvasta etukäteen❤️

Mä ajattelen että meille olisi tulossa poika, jotenkin alkuraskaus ollut tosi samanlainen kun edellinenkin... ja ehkä tätä fiilistä vahvistaa se että puolisolla on ainoastaan poikia. Hän toki varmasti toivoisi myös tyttöä. Me todennäköisesti ei haluta ennakkoon tietää vaan odotellaan syntymään asti jännityksellä 🩷💙

Kyllä haluttaisiin tietää sukupuoli. 😊 Mulle henkilökohtaisesti kaikki tieto vauvasta auttaa mielessäni luomaan suhdetta häneen, ja uskon että miehellä on sama. Toivetta sukupuolesta ei ole. Meidän esikoinen on tyttö, ja pikkusisaruksen kohdalla näen positiivisia puolia molemmissa sukupuolissa 😊 Kaksi tyttöä pienellä ikäerolla olisi varmasti aivan ihana kaksikko, mutta toisaalta olen aina haaveillut myös pojan äitiydestä. Meillä on kaiken kaikkiaan haaveissa kolme lasta, eli tavallaan nyt tokan kohdalla ei ole paineita sukupuolesta 😅 Ja oikeasti oikeasti eihän sillä ole edes merkitystä, jokainen lapsi joka saadaan on meille juuri oikea ❤️

Mitään vahvaa aavistusta ei tällä kertaa mulla ole. Ainoa miksi voisin veikata poikaa, on se, että pahoinvointi on ollut vähäisempää kuin esikoisen kohdalla. Muutenkin oireet olleet erilaisia, mutta en tiedä mikä vaikutus on sillä, että on yksi raskaus takana ja mm. imetän vielä 🤔 Varmaan on hormonit ylipäätään ihan eri asetuksissa kuin viimeksi.

@mollamilla näin minäkin ajattelin meidän tytöistä❤️ meillä kahdella vanhimmalla tytöllä ikä eroa 1v 7kk. Pienenä olivat kuin paita ja peppu. Nyt teini iän kynnyksellä vanhin lapsi ei voi toista sietää kuin hyvin harvoin😔 Mikä on kyllä todella surullista katsoa. Toivotaan että asia taas tasaantuu ja tulevat parhaiksi kavereiksi vanhempana❤️ mutta taitaa sisarus suhteet olla enemmän kenellä kemiat kohtaa eikä sukupuolesta tai edes ikäerosta🤷

@mollamilla näin minäkin ajattelin meidän tytöistä❤️ meillä kahdella vanhimmalla tytöllä ikä eroa 1v 7kk. Pienenä olivat kuin paita ja peppu. Nyt teini iän kynnyksellä vanhin lapsi ei voi toista sietää kuin hyvin harvoin😔 Mikä on kyllä todella surullista katsoa. Toivotaan että asia taas tasaantuu ja tulevat parhaiksi kavereiksi vanhempana❤️ mutta taitaa sisarus suhteet olla enemmän kenellä kemiat kohtaa eikä sukupuolesta tai edes ikäerosta🤷

Eiköhän se vielä tasaannu! Taitaa olla aika yleistä, että teini-iässä välit rakoilee, mutta myöhemmin taas paranee 🤗 Kuulostaa suloiselta tuo lapsuuden paita ja peppu -parivaljakko 💕 Meillä on tulossa samanlainen ikäero, 1 v 8 kk.

Takaisin