Mitä teit tänään (lapsen mielestä) väärin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Painoitko hissin nappulaa tai annoitko taaperolle maitoa (kun hän halusi vettä, vaikka pyysi maitoa)? Kerro mitä sellaista tuli tehtyä, mikä aiheutti lapsessa ison itkun/kiukun/harmin.

Itse menin vaihtamaan vaatteet 4-vuotiaan ollessa eri huoneessa. Hän kun olisi halunnut olla näkemässä. Sitten vielä kehtasin kysyä, miksi hän lähti huoneesta, kun olin vaihtamassa vaatteita. (Sitä en tiedä, miksi tämä oli niin tärkeää. Ehkä vain kaipasi yhteyttä. 🤷‍♀️)

Ahhhh. Täällä just rakensin junarataa ihan väärin. Sit kun annoin tilaa rakentaa oman mielen mukaan ja poistuin hakemaan teetä itselleni, lopetti 3-vee junaleikin kuin seinään ja tuli perässä. Äitiin halutaan selkeästi pitää jatkuva kontakti sekä olla itsenäisiä isoja pieniä. 😅 teet niin tai näin, aina väärin.

Uhmis huutaa juuri sen maidon perään huoneessaan... Ei kuulemma juo vettä vaan pelkkää maitoa. Sitä ennen sai raivarit, kun ei mentykään rantaan, vaikka aiemmin oli valinnut leikkipuiston, kun kysyin minne mennään ulkoilemaan. Ja nyt hiljeni siihen malliin, että pitänee mennä tarkastamaan mitä mielenosoitushommaa siellä tehdään...😬

Muoks. Ei oltu sotkettu, mutta oli hakenut yövesipullonsa, kun hän juo kuulemma vettä vain siitä. 😂 Ei kelvannut äidin laittamat vedet. 🤭 Taisi olla vähän väsy, kun oltiin useampi tunti liikenteessä.

Muokattu viimeksi:
Aamulla isi meni vahingossa kopauttamaan aamiaismunan kuoren rikki kun meidän pian 3-vee antoi sen hänelle. Unohti kysyä haluaako tämä sen itse rikkoa. Yleensä siis valitsee oman munansa ja sitten joko rikkoo sen itse ja antaa kuorittavaksi tai antaa kuorittavaksi. No tänä aamuna isi teki ISON virheen🥲. Menikin sitten hetki rauhoittuessa. Lopulta suostui siihen että rikkoi isin munan, mutta söi omansa😅.

Otin pukiessa hanskan pois jonka valitti olevan huonosti. Oli tarkotus laittaa paremmin😅

Tuun välistä vaan huutelemaan että tää ketju on 5 kk esikoiskaksosten äitinä aika hilpeää luettavaa, väärin rikottuja munia ja vaatteiden koskemiskieltoja kohti 🤣

Takaisin