Mahtuuko vielä tutut farkut?

Tää on kyllä ärsyttävä vaihe, kun ei näytä vielä selvästi raskaana olevalta vaan ihan vaan että olis lihonut.
 
Kyllä on hankalaa, kun on tullut lisäkiloja, housut ei mahdu ja takki kinnaa...tosiaan ei vielä ulkopuoliset huomaa raskautta vaan näyttää lihomiselta (rv18)
 
Kuukautee ei oo takkia tarvinnu ja tänään oli se päivä. Ei enää montaa vko me, sen verra kinnaa jo
 
Joo ei tarvinnut ulkohousuja pukea mahan yli, siltikin puristi.
Takki meni just hikiseen kiinni. Talvella aion tälläkin kerralla käyttää miehen takkia:hilarious:sen kanssa ei kyllä voi istua, mutta viimekertainen 105cm mahanympärys mahtui kävelyllä olemaan.
 
Joo ei tarvinnut ulkohousuja pukea mahan yli, siltikin puristi.
Takki meni just hikiseen kiinni. Talvella aion tälläkin kerralla käyttää miehen takkia:hilarious:sen kanssa ei kyllä voi istua, mutta viimekertainen 105cm mahanympärys mahtui kävelyllä olemaan.

Haa! Miehen takki tietenkin on vastaus, kun mietin että minen ainakaan laita satasia uuteen talvitakkiin jota tarvitsee vain muutaman kuukauden (vaikka nyt vielä pitäisi olla talvitakit mielessä...)
 
Voi kun vois itekin käyttää, mutta meillä mies yli 184cm ja itse oon 156cm pätkä. :hilarious:
 
Just tänään(rv 15+1) laitoin normi korkeavyötäröiset farkut jalkaan ja hei nehän mahtu joten otan niistä kaiken ilon irti :)
Oletin siis etten todella mahdu kun kilojakin tullu ..
Tänään jo kattelin äippäfarkkuja valmiiks kauppareissulla :nailbiting: ei varmaan kauaa mee ku joutuu ostoksille :grin
 
Miitu, sitten laitat hihoihin lasten hanskanipsut niin et häviä sinne takkiin, ja jos on korkeet talvisaappaat ni housujakaan ei tartte miettiä:grin
 
Ei oo vähään aikaan mahtunut, edellisistä raskauksista on parit äitiysfarkut tallessa mutta vähän on vielä liian reilut, pitäs hankkia jotkut pienemmät nyt vähäksi aikaa kun kelit taas viileni. Ihanaa kun oli lämpösempää ni kulki vaan kesämekoissa, - ja hameissa, toki niiden allekin vois parit leggingsit vaikka hankkia niin menis nytkin kivasti.
 
Mulla on tavoitteena ettei tarvis ostaa uusia yläosia imetysliivejä ja -toppeja lukuunottamatta. Onneksi tykkään muutenkin väljistä paidoista ja tunikoista. Sen sijaan housuja on pakko hankkia, kun haluan kunnon tuen koko mahalle, en sellaisia jotka jäävät roikkumaan mahan alle.
 
Itse tilasin jo valmiiks raskausajalle semmoset mammamallin kompressiohousut ja ai että mukavaa kun tietää et kuhan tavis kompressiohousut ei enää mahu ni valmiina jo sopivat :) mulla selän kans ongelmia (alaselästä vissiin välilevyt jo kovin kadonneet ku tuntuma on nivelissä niinku kiviä hankais yhteen :dead:)

Joten kaikki tuki tarpeen varmasti mahan kasvaessa :)
Tukivyökin on edellisistä maha-ajoista jääny talteen van en oo sitä oikein oppinu käyttämään .
 
Takaisin
Top