Nälkä!

Bluemoon

Näppärä viestien naputtelija
Siis ihan koko ajan ja kaikki kelpaa. Kiloja tullut huimasti parissa kuukaudessa kun aluksi paino ei noussu yhtään. Mites muilla?

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan pakko on syödä parin tunnin välein päivällä, yöllä herään neljän tunnin välein syömään :sad001 Paino ei ihan hirveästi ole vielä noussut, mutta kyllä se silti ahdistaa, kun on alkanut tulla niin nopeasti painoa :sad001
 
Harkkuja koko ajan työpöydän laatikossa. Ne on hyviä päiviä kun muistaa ottaa mukaan hedelmää niin syön niitä. Mitä vaan menee ja koska vaan. Tosin lämmin ruoka on rajalla. Mutta erityisesti leivät, NAM!
 
Ahhhh! Rahkaa, ananasmurskaa ja loraus vanilijakastiketta! Voisin syödä aamusta iltaan tota, on parempaa ku jätski! Ainoo et alkaa närästää niin pahasti et iltasin ei voi ellei halua kakoo puolta yötä ja nukkua istuvalteen Rennie suussa.....
 
Mullakin kokoaika nälkä ja vaikka kuvottaa niin pakko pistää suuhun usein jotain,kiloja ei toistaiseksi ole tullut. Ruoka annokset varsinkin töissä isompia kuin useimmalla miespuolisilla työkavereilla :grin Syöminen ja nukkuminen on nyt jotain niin ihanaa
 
Järkyttävä nälkä koko ajan. Olen vain yrittänyt syödä paljon hedelmiä pikku nälkään ja pari kertaa päivässä lämmintä ruokaa, jotta kilot pysyis kurissa. Vaihdoin myös mehut sitruuna veteen välttääkseni helppoja sokereita, pelkkä vesi kun ei mene alas.

Mullakin kokoaika nälkä ja vaikka kuvottaa niin pakko pistää suuhun usein jotain,kiloja ei toistaiseksi ole tullut. Ruoka annokset varsinkin töissä isompia kuin useimmalla miespuolisilla työkavereilla :grin Syöminen ja nukkuminen on nyt jotain niin ihanaa

sama täällä, mun iso veli (sellainen 2m pitkä ja 120kg, minä ennen raskautta 157cm ja 50kg) kysyi ihan äimistyneenä että taasko sä syöt ja noin paljon mihin tuo kaikki mahtuu. :p
 
Nälkä vaivaa vieläkin. Varsinkin iltasin. Voisin syyä vaikka ja mitä! Ja suklaa. Voi hemmetti ku sitä tekee koko ajan mieli ja tulee hirveä kiukku jos ei saakaan jostain syystä. Oon yrittäny hedelmiä vetää ja sit jugurttia mihin laitan sekaan vähän mantelilastuja ja suklaaströsseleitä. Eeeeei kyllä auta.
Saatan syyä montakin hedelmää putkeen ja sit saatan ottaa vähän jugurttia päälle. Ja silti on nälkä. Vaikka ois muutama tunti sitten syöny ihan kunnon ruuankin.

Taidampa mennä tekeen juustoleivän.
 
Mullekin on viime aikoina ollut enemmän nälkä. Kahdessa viikossa paino ei kuitenkaan ollut neuvolassa noussut, joten herkuilla mennään :p
 
Mullakaan ei ollu viime neuvolakäynnillä noussu ku alle kilo! Saa nähä miten ylihuomenna käy :p
 
Yhdyn edellisiin. Nälkä on, ja mieli tekis nimenomaan pelkkiä välipaloja ja herkkuja, oikee ruoka (jota kuitenkin syön kahdesti päivässä) ei maittais enää ollenkaan jos ite sais valita.

Mulla koko alku- ja keskiraskauden paino nousi tooooosi maltillisesti jos ollenkaan, mutta nyt vikalla kolmanneksella oon ottanu iha pikkusen loppukirin! :D +14kg nyt aloituspainoon, mikä ei oo mitenkään järkyttävä kokonaisnousu (olin ihan normipainoinen ennen raskautta) mutta tässä lopussa on kiva kattoo nla-korttia kun viimekskin keskimääräinen nousu oli 1,4kg/vko! :D Syytän joulua.. :wink
 
Täälläki nälkä koko ajan mut mikään ei tunnu maistuvan.. paitsi herkut.. nytki vetäsin pakosta neidin kanssa ruiskaura puuroa.. :D ja kohta tekee mieli taas herkutella ja ihan vaan siks ku oli liian "terveellinen" aamupala :D mul on paino noussu jo +17kg alotuspainosta eikä naurata yhtään.. ekat mammavaatteet liian pieniä ja paidat ei mee päälle tai niist napa vilkkuu.. :angry1 rakastan siis shoppailla miehen vaatekaapilla :D
 
Mä kyllä vetelen aamupuurot ihan himooni samalla ruokahalulla ku ennenki, mut sit loppupäivän haluisin vaan välipaloja ja herkkuja - etenki suklaata ja keksejä. Ja suklaakeksejä! Välipalaks kelpais murot (sekaan piimää ja juotavaajugua!), leivät, tuoreet hedelmät jne... Mut sellasta oikeeta lämmintä ruokaa, ni njäääh, mälsääääää....
 
Siis hassua! Mulla kans on et aamulla pakko saaha se puuro, mut sen jälkeen vois elää herkuilla kun ei meinaa lämminruoka maistua. Eilenkin tuli veettyä vaan yks pieni annos lämmintä ja sit mentiin leivällä ja jogurtilla ja hedelmillä. Jotka nekin oisin voinu vaihtaa kekseihin, suklaaseen, muroihin...

Ja mäkin käyn miehen vaatekaapilla :)
 
Mä en käy miehen vaatekaapilla, kun se on niin hoikka! Kaikki t-paidat slim-fit S kokoa... Mutta mieskin on nyt kerännyt painoa. Kävi vaa'alla neuvolassa, ja neuvolan th:aa nauratti, kyseli että onko miehellekin tullut painoa. Aiemmin mies harrasti tosi rankkaa liikuntaa neljä kertaa viikossa, välillä enemmänkin ja olin huolissani sen lepopäivistä. Nyt liikuntaa tulee harvoin, vaikka hyötyliikuntaa harrastaakin.

Lisäksi ollaan nyt naposteltu karkkia ja kuivakakkuja ja suklaata, pannaria ja leivonnaisia... Ei välttämättä joka päivä, mutta välillä ihan päivittäin.

Kyllä tota lämmintä ruokaakin tulee syötyä, mutta saatan korvata aterian voileivällä. Onneksi mies on tarvittaessa huolehtinut sen lämpimän ruoan pöytään tai sitten teen sille ruokaa, jolloin tulee itsekin syötyä.
 
On meilläki miehellä salit jääny aika vähälle. Mut onneks ei tarvii olla kisakunnossa! Ja meilläki herkutellaan kimpassa! Mut sit ärsyttää ku ite oon sellanen et yks suklaapatukka jää heti hipseille nii tää käy kerta kahteen viikkoon salilla ja jengi kyselee että oot vissii vähä reenannu! :D Hyvähän se sille on (ja tietty nyt mulleki ku on isännällä aikaa olla kotona eikä tartte koko ajan pumpata) mut raivostuttavaa kattoo vierestä ku toisella menee noin!
 
Mä olen myös herkutellut viime aikoina aika paljon. Miehellä alkoi töissä painonpudotushaaste niin rakentelin meille reeniohjelman ja ruokavalion. Ruokavaliolla aloitan nyt jo koska se kuitenkin on terveellistä ja järkevää. Kuntopuolen aloitan sitten kun raaskii kyykätä :wink
Mutta nälkä on koko ajan. Ja mäkkärihimo on valtava!!
 
Mul mies on onneks päälle 190cm pitkä ni pystyyki käyttää sen vaatteita. Täälläkin herkut nam nam ♡ tänäänki vetäsin jälkkäriks mustikkapiirakkaa ja lisukkeeks jätskiä :p hups...
 
Mullaki ukkeli himpan vajaa parimetrinen ja harrastelee kehonrakennusta nii vaatteet on kokoo XL-XXL. Just tällasina pakkaspäivinä sen vaatteet on ihan pelastus!
 
Takaisin
Top