Raskaanako?

marjasose

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa. En nyt tiedä miten tämän muotoilisin mutta...

Mulla oli 16.9. Ovulaatio ja oltiin silloinkin yhdynnässä mieheni kanssa. Sen jälkeen on alamahaa vihlonut sekä alaselkä kipuillut välillä. Etovaa oloa on ollut ja väsymystäkin aika reippaasti.

Mahdanko vain kuvitella vai onko se mitenkään mahdollista huomata alkavaa raskautta jo näin varhain? Kyseessä olisi siis toinen raskaus

Kaikkihan ovat omia yksilöitään, en kyllä silti usko että ihan näin aikaisessa vaiheessa huomaisi oireita, en toki sano varmaksi :)

Kaikkihan ovat omia yksilöitään, en kyllä silti usko että ihan näin aikaisessa vaiheessa huomaisi oireita, en toki sano varmaksi :)

Niin mäkin vähän oon ajatellukkin. No tässä saa vielä jonkun aikaa jännätä että alkaako ne menkat vai ei :confused::)

Tuollaisia oireita saattaa olla muutenkin ovulaation jälkeen hormonien takia (itselleni etova olo on ihan normaali ovulaation jälkeinen oire). Kiinnittyminen tapahtuu noin 7-10 päivää ovulaatiosta ja vasta kiinnittymisen jälkeen alkaa muodostumaan raskaushormonia eli hcg:tä, joka aiheuttaa raskausoireita. Toivotaan kuitenkin, että olisi plussa tulossa myöhemmin :)

Tuollaisia oireita saattaa olla muutenkin ovulaation jälkeen hormonien takia (itselleni etova olo on ihan normaali ovulaation jälkeinen oire). Kiinnittyminen tapahtuu noin 7-10 päivää ovulaatiosta ja vasta kiinnittymisen jälkeen alkaa muodostumaan raskaushormonia eli hcg:tä, joka aiheuttaa raskausoireita. Toivotaan kuitenkin, että olisi plussa tulossa myöhemmin :)

Mulla ei oo ikinä ollut ovulaation jälkeen mitään oireita aiemmin mutta kerta se ensimmäinenkin :) sattaa silti olla että nyt vaan haluais että se plussa tulis niin sen takia "oireilee" näin pahasti... tämä olikin vasta ensimmäinen "yritys" joten aika hyvä tuuri saisi olla että ekalla kerralla tärppäisi :) eipä tässä muu auta kuin odottaa

Mä oon kummastakin lapsestani tuntenut jonkinlaisia oireita jo heti kiinnittymisen jälkeen, molemmista on myös tullut pientä kiinnittymisvuotoa.

Takaisin