Foorumilaisten omat ja muut lukemisen arvoiset blogit

hymykuoppa

Seurustelun sensei
Huhtikuunmammat 2014
Toukokuunmammat 2014
En enää muistanu enkä äkkiseltään löytäny missä keskustelussa näistä blogeista juteltiin niin ajattelin perustaa niille ihan oman keskustelun!

Mulla alkaa oikeesti käydä sairaslomalla aika pitkäks ja lukisin mielelläni hyviä blogeja. Itteäni kiinnostaa lähinnä koti, sisustus, ruuanlaitto ja nyt sattuneesta syystä raskaus ja vauva-aiheet. Olis kiva jos tänne vois siis koota foorumilaisten omia blogeja ja muita hyviä blogeja ihan aiheesta riippumatta! Äitiyslomatkin alkaa pikkuhiljaa lähestyä niin pian on enemmänkin töistä pois jääneitä joille näistä vinkeistä vois ehkä olla hyötyä :)

Oon ite harkinnu että rupeisin äitiysloman alettua pistämään omaa blogia pystyyn. Siinä olis sitten raskauden viimehetkillä aikaa kirjotella pohjustusta ja perustietoja itsestäni ja tilanteestani, mutta sitten synnytyksen jälkeen keskittyisin lähinnä ruokaan ja liikuntaan unohtamatta kuitenkaan pieniä vilauksia vauva-arjesta. Kyseessä olis siis blogi, jossa seurattais omaa toipumista synnytyksestä, taistelua raskauskiloja vastaan ja uuden arjen opettelua. Vielä täytyy vähän kerätä rohkeutta, että uskallan ruveta blogia pitämään, kun kuitenkin haluaisin sitä ihan omalla naamalla pitää sitten!
 
Mä oon tosi mielelläni ja suurella mielenkiinnolla lukenu "Merimaskun täydelliset naiset" -blogia. Blogi on mun mielestä tosi hyvin kirjotettu ja sitä jaksaa seurailla kun ei oo liian asiapitosta sisältöä. Monet jutut on herättäny tunteita ja ajatuksia!

http://mmtn.blogspot.fi/
 
      • Jo's secret - muotiblogi, jossa sivutaan treenejä.
      • On The Move - Jumppaohjaajan blogi
      • SiljaS - Muoti, ruoka, sisustusblogi
      • Cee's Diary - Arkea yh-äidistä, 8-vuotiaan tytön äidistä
      • Highway to Sun - Muotiblogi
      • It's never too late - Urheilu lifestyle blogi
 
Toi halus tehä tosta luettelon. Mut tossa muutama mitä luen. Hakusessa vielä lisää mielenkiintoisia blogeja :)
 
Paljon löytyy googlettamalla hyviä blogeja joissa kerrotaan raskauden jälkeisestä liikunnasta...
Musta on piristävää lukea niitä kun välillä saa vauvapalstoja lukemalla sellasen käsityksen että liikuntaharrastukset on suorastaan mahdoton ajatus kun on pieni lapsi/lapsia (kuinka monta kertaa oonkaan lukenut että "hyvä kun vessaan ehtii tai tukan kammata, ei siinä oo aikaa tai voimia mihinkään liikkumiseen").
Silti blogien perusteella monikin näköjään ehtii ja jaksaa liikkua heti kun saa siihen luvan ja on synnytyksestä palautunut :)
 
Ihan totta Mimii! Ite ajattelin, että jos sitoutuis kirjottelemaan sitä blogia säännöllisin väliajoin niin tulis pidettyä huoli siitä että ei tosiaan unohtuis vauvapumpuliin ihan täysin vaan muistais myös huolehtia itestään.
 
^ Toi on kyllä tosi hyvä, tykkään valtavasti tuollaisesta selkeästä ja raportoivasta tavasta kirjoittaa. Tuntuu että opin älyttömän paljon.
 
Mä kirjoittelen treeni-/ravintoblogia, joka nyt odotuksen myötä sitten tietysti keskittyy odotusajan liikuntaan ja ravintoon, sekä satunnaisesti ihan pelkkään raskaushöpötykseen :welcome
Saa tulla kurkkii jos aihe on lähellä omia kiinnostuksen kohteita myös!

Blogaaminen nimenomaan on mielestäni hauskaa puuhaa, ja ite ainakin huomannut että ei tuu valitettua tavallisessa elämässä asioista, kun voi purkaa niitä vaivoja sinne tekstiksi silloin tällöin! Säästää vähän ympärillä olevia ihmisiä marinoiltaan :wink
 
Se on pystyssä ja tän päivän kirjottelun jälkeen voisin melkeen jakaa sen tänne :) Mun kasvottomuus vaan katoo blogin myötä niin oon vielä arkaillu sen jakamista!
 
Takaisin
Top