Ystävänpäiväsydämiä!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Nyt ystävänpäivän kunniaksi foorumillemme on saatu, ReginaVeritaksen ehdotuksesta itse asiassa, sydämiä hymiövalikkoon.

Sydänten myötä ihanaa ystävänpäivää kaikille foorumilaisille, jaetaan toisillemme tänään ekstramäärä sydämiä!
:Heartbigred
 
Tuleeko :Heartred mikään sydän? :)

Muoksista, ei näemmä. Toi :grin vois olla :D jos saa lisätä toivelistaa? :)
 
Tuleeko :Heartred mikään sydän? :)

Muoksista, ei näemmä. Toi :grin vois olla :D jos saa lisätä toivelistaa? :)

Muuten kiva idea ja olisi helppo toteuttaakin, mutta alunperin jotkut toivoivat erityisesti, että :D ja muut tällaiset hymiöt eivät näkyisi kuvina. Pitäisikö pistää äänestys asiasta pystyyn? :wink
 
Voishan sen laittaa :D Suuri osahan näkyykin, niinku :p ja :) ja o_O Ainoo melkein mikä itseä ärsyttää joskus on jos 8) on hymiö koska se sotkee tekstiä. Se on hyvä ettei muutu kuvaksi. Toi :Heartred sais olla kanssa hymiö miun mielestä kun on just facebookissa siihen niin tottunut.
 
Musta on vaan hyvä että pystyy hymiöimään ilman kuvia! :> Älkää viekö "mun" perushymiöitä pois, jooko. :/ En kestäisi jos mun viestit olisi täynnä ties minkä värisiä palloja yms. Kuvahymiöt on ihan kivoja ja muiden viesteissä ne ei haittaa, mutta itse en halua viljellä niitä. (Ehkä haluan ilmaista tunteitani vähemmän räiskyvästi varsinkin kun yleensä teksti on se pääasia.)

Hyvää ystävänpäivää kaikille (joskin vähän myöhässä) :Heartred
 
Hyvää (eilistä) ystävänpäivää minunkin puolestani foorumilaisille. Mua ei häiritse kuvahymiöt. Kivasti vaan piristävät tylsää tekstipohjaa. Mä peukutan siis kuvahymiöille! :)
 
Niin tarkennetaan vielä munkin kantaa.. Mulle on sinänsä ihan sama onko :D vai :grin, mutta se on välillä vähän ikävää, kun tulee tosi (väärällä tavalla) kirjavan näköistä tekstiä, kun osa noista perushymiöistä tulee kuvana ja osa ei. Ymmärrän kyllä Vargynjan pointin hyvin. Ihan kaikkeen tekstiin ei samalla tavalla kuvioidut hymiöt sovi.
 
Onhan se kai niinkin, ettei ihan kaikkialle sovi, vaikka olisi sama tarkoitus. Mä oon niin tottunut noihin kuviin, sillä on tullut viestiteltyä erilaisilla viestintäohjelmilla teini-ikäisestä asti. Mm. ICQ, live messenger yms ja nehän on kuvahymiöitä täynnä. Joskus oli vielä niitä yksinkertaisia hymiöitä olemassa. Eli :D oli aavistuksen pehmeämmän muotoinen ja klassikkohymiö =) oli hieman pienempi ja vinossa. Mulla on mesessä niitä ja ne on kivoja mun mielestä, koska erottuuvat tekstistä paremmin kuin tekstihymiöt mut eivät silti "räisky" sieltä. No, niin tai näin, ihmiset on erilaisia ja hyvä niin. :)
 
Takaisin
Top