Yritystä...

Tänään laitoin tilaukseen pari digitaalista Clearblue r-testiä..Ei tarvitse sitten arpoa,että onko niitä viivoja tarpeeksi vai ei.. :)
 
Itsellä ensimmäinen tuli kymmenen vuotta sitten kondomin kanssa. Viimein olin valmis uutteen vauvaan sen oikean kanssa. Olin syönyt pillereitä 8 vuotta, ja polttanut 10 vuotta tupakkaa, ja ikää on jo 31. Miehellä edellisen kanssa meni 2 vuotta esikoisen saamiseen. Ajattelin, että meillä ei nyt ainakaan heti tärppää. No tärppäs heti. Eli iällä, elämäntavoilla, pillereillä tai muillakaan ei aina näköjään ole vaikutusta. Silti yllätyin, että kertallaakista tärppäsi.
 
Itsellä ensimmäinen tuli kymmenen vuotta sitten kondomin kanssa. Viimein olin valmis uutteen v, auvaan sen oikean kanssa. Olin syönyt pillereitä 8 vuotta, ja polttanut 10 vuotta tupakkaa, ja ikää on jo 31. Miehellä edellisen kanssa meni 2 vuotta esikoisen saamiseen. Ajattelin, että meillä ei nyt ainakaan heti tärppää. No tärppäs heti. Eli iällä, elämäntavoilla, pillereillä tai muillakaan ei aina näköjään ole vaikutusta. Silti yllätyin, että kertallaakista tärppäsi.
:) Mä tässä lauantaina olin nauttinut valkkaria ja sidukkaa ja porukurkussa avauduin sitten miehelle, että miksi en voi raskaaksi jo tulla, hän sano niin hienosti ja rauhallisesti, että lakkaa ressaamasta ja suunnittelemasta liikaa. :) Nyt sitten parhaani yritän tässä ja huom. yritän olla ajattelematta koko asiaa. :D
 
Hei! Itse olen 20-vuotias ja nyt ois ensimmäinen haaveissa,pillerit lopetin lokakuussa, ensimmäinen kierto meni normaalisti eli oli n. 28. Mutta nyt sitten ollaankin kp 61... Raskaana en ole, ainakin niin testit on näyttänyt. Hirveä oisi hinku siihen että saisi pienen aluille,mutta nyt turhauttaa että ei tule edes menkkoja -,- odottaminen on tuskaa! Mutta nyt olen jo (ainakin yrittänyt) sisäistää että pitää vaan saada kierrot kuntoon ja sitten yrittää. Jotenkin vain lannistaa tämä tilanne niin paljon kun kaikki pyörii paikoillaan,kun ne menkat ei nyt halua tulla!

Älyttömästi tsemppiä sinne yritykseen, uskon vakaasti että kyllä sieltä vielä plussa teille pamahtaa :)
 
Mäki aloitin ekan eksän kans yrityksen -09, siitä 7kk päästä raskaana joka johti keskemenoon, seuraava raskaus 06/11 ja myös keskenmeno.

Tokan eksän kans vuosi touhuilua eikä mitään plussia. Sit se jätti mut nyt 9/13 ja aikani olin yksin (muutaman kuukauden), tapasin kivan miehen ja tärppi kävi ekalla kerralla ku peittoja heiluteltiin (eikä siis todellakaan ollut "tarkoitus" vaan kerroin etten käytä ehkäisyä ja että raskautuminen on ihme mulle). Erittäin positiivinen vahinko. Niin ja nyt mennään 7+2, varhaisultrassa näin elämäni ekan kerran pienen olevan ja sydämen lyövän :Heartred ikää mulla muutamaa päivää vaille 27.

Eniten naurattaa ku aina olla katkera niille jotka tulee kertalaakista raskaaksi ku itellä monta vuotta yritystä takana. Niin nyt kävi itelle samoin :)
 
Silloin kun ensimmäistä alettiin eksän kanssa yrittämään (siis 8 vuotta sitten) jätin pillerit pois ja joltain sitten kysyin kuinka kauan menee että voi raskaaksi tulla. No se joku sitten vastasi että puolisen vuotta. Yhdet menkat tuli ilman pillereitä ja sitten raskauduin :) toinen tulikin sitten vain kortsuilujen jälkeen mutta tärppäsi hänkin heti. Tokan jälkeen laitatin hormonikierukan ja ihanaa menkatonta aikaa kesti 4 vuotta! :D Sitten löysin nykyisen avopuolisoni, molemmat haluttiin melko piakkoin lisälapsen joten kierukasta luovuttiin (se oli kyllä aiheuttanut myös hiivatulehduskierteen) ja siirryin pillereitten käyttöön. 4 kk söin pillereitä ja päätettiin nekin jättää pois :) yritysmielessä :wink kahdet menkat tuli ja niiden toisten jälkeen tunsin että hormonitasapaino alkaa olla kohdillaan kun ravintolassa käydessä rasvan käry aiheutti oksentamisen (enkä siis ollut raskaana vielä tuolloin). Jouluaatonaattona tunsin sitten oviksen ja aloimme harrastamaan vauvatalkootoimia :D (ihana synttärilahja kaikenlisäksi!) Eilen näytti testi kahta viivaa ja tässä sitä taas mennään!!! :Heartred

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Onnea paljon komumäki! Itsellä ei taida ainakaan tuo raskaaksi tulo olla vielä aikoihin mahdollista sekavan kierron takia! Tänään vaan tuli taas mahdoton vauvakuumeilu kun isäntä kävi tapaamassa kaveriaan joka oli saanut vauvan n. 2 kk sitten ja tuli sen jälkeen niin innoissaan kotiin ja sanoi minulle että nyt hänellä taitaa oikeasti olla aika kova vauvakuume! Epätoivo meinaa iskeä kun tässä tilanteessa ei tapahdu mitään muutosta mihinkään suuntaan :/
 
Kyllä se voi se plussa sieltä tullakin vaikka kierto olisikin sekaisin Tweetu :) kun vain stressaamisen jättää vähemmälle... Tiedän kyllä että ei oo kauheen hyvä tsemppaustoivottelu tämä, mutta kumminkin... ei oikein ajatus enää luista näin yövuorossa puoli kolmelta aamuyöllä :D
Mutta on se jännä kuinka vauvakuumeisena bongailee vaan vauvoja ja masuja :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Hei! Itse olen 20-vuotias ja nyt ois ensimmäinen haaveissa,pillerit lopetin lokakuussa, ensimmäinen kierto meni normaalisti eli oli n. 28. Mutta nyt sitten ollaankin kp 61... Raskaana en ole, ainakin niin testit on näyttänyt. Hirveä oisi hinku siihen että saisi pienen aluille,mutta nyt turhauttaa että ei tule edes menkkoja -,- odottaminen on tuskaa! Mutta nyt olen jo (ainakin yrittänyt) sisäistää että pitää vaan saada kierrot kuntoon ja sitten yrittää. Jotenkin vain lannistaa tämä tilanne niin paljon kun kaikki pyörii paikoillaan,kun ne menkat ei nyt halua tulla!

Älyttömästi tsemppiä sinne yritykseen, uskon vakaasti että kyllä sieltä vielä plussa teille pamahtaa :)
Mulla ei
Hei! Itse olen 20-vuotias ja nyt ois ensimmäinen haaveissa,pillerit lopetin lokakuussa, ensimmäinen kierto meni normaalisti eli oli n. 28. Mutta nyt sitten ollaankin kp 61... Raskaana en ole, ainakin niin testit on näyttänyt. Hirveä oisi hinku siihen että saisi pienen aluille,mutta nyt turhauttaa että ei tule edes menkkoja -,- odottaminen on tuskaa! Mutta nyt olen jo (ainakin yrittänyt) sisäistää että pitää vaan saada kierrot kuntoon ja sitten yrittää. Jotenkin vain lannistaa tämä tilanne niin paljon kun kaikki pyörii paikoillaan,kun ne menkat ei nyt halua tulla!

Älyttömästi tsemppiä sinne yritykseen, uskon vakaasti että kyllä sieltä vielä plussa teille pamahtaa :)
Mulla ei oo menkat heittäny oikeestaan lainkaan..Muutaman päivän heittoo ollu..Mitähän se sitte meinaa..??Kun monella on niin kpt sekaisin...
 
Tintti'83 lucky you! :) en miekää osannu kyllä yhtään varautuu että kierrot menee ihan näin sekaisin! Nimim. Ei menkkoja vieläkään. No huomenna gynen pitäs soittaa ni kattoo mitä se sanoo.
 
No nyt vähän vettä myllyyn lisää tähän olotilaan:kaveri (30-vee) pyöräyttänyt mukulan maailmaan!!Hiukan jälleen jurppii,oikeestaan itkettää.. :sad001
 
Ymmärrän kyllä ihan täysin Tintti'83 ! Miun parhaalle kaverille syntyy lapsi viimeistään ens kuussa. Oon kyllä iloinen hänen puolestaan mutta kyllähän se vähän harmittaa ku itsellä ei tapahdu mitään. Tänä iltana kylläkin alko pistelee alavatsaan "lonkan tienoille" nyt vähän elättelen toiveita jos sieltä vaikka munasolu irtois... Voi kyllä olla et vaan kuvittelen tai sit tää voi olla jotai muutakin nipistelyä..mutta vähän koitin isännälle ehdotella jos vähän peittoja heiluteltas :D
 
Ymmärrän kyllä ihan täysin Tintti'83 ! Miun parhaalle kaverille syntyy lapsi viimeistään ens kuussa. Oon kyllä iloinen hänen puolestaan mutta kyllähän se vähän harmittaa ku itsellä ei tapahdu mitään. Tänä iltana kylläkin alko pistelee alavatsaan "lonkan tienoille" nyt vähän elättelen toiveita jos sieltä vaikka munasolu irtois... Voi kyllä olla et vaan kuvittelen tai sit tää voi olla jotai muutakin nipistelyä..mutta vähän koitin isännälle ehdotella jos vähän peittoja heiluteltas :D
Nii-in..Kaikki "lähipiiri" näyttää nyt lisääntyvän.. :/ Tottakai minäkin olen onnellinen kaikkien puolesta,mutta harmittaa niin älyttömästi,itse kun vihdoin olisi valmis ja haluaisi lapsen niin ei vaan tärppää.. :sad001 Mulla on oikeestaan koko viikon kipristelly,jomottanut ja vihlonut ja kaikkee tuo alavatta ihan lonkkiin asti..Välillä mennyt tunne kokonaan pois ja taas alkanut uudestaan,mutta silti ei vieläkään mitään ole tapahtunut..
 
Moikkelis vaan!
Meillä esikoinen sai alkunsa heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Yhdet menkat kerkes olla ja sitten jo plussailtiin. Nyt kortsuilun jälkeen täälläkin ruvettiin toivomaan toista. Paineita en ole ainakaan vielä ottanut. Miehen kans ajateltiin, että tulee kun on tullakseen. On meillä kuitenkin jo yksi pieni rakkaus pakkaus tuhisemassa :Heartred
tsemppiä plussaa toivoville ja onnea sen jo saaneille! :)
 
Moikkelis vaan!
Meillä esikoinen sai alkunsa heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Yhdet menkat kerkes olla ja sitten jo plussailtiin. Nyt kortsuilun jälkeen täälläkin ruvettiin toivomaan toista. Paineita en ole ainakaan vielä ottanut. Miehen kans ajateltiin, että tulee kun on tullakseen. On meillä kuitenkin jo yksi pieni rakkaus pakkaus tuhisemassa :Heartred
tsemppiä plussaa toivoville ja onnea sen jo saaneille! :)
Moikkelis vaan!! :) Juu,täällä mies ei ota paineita,sanonu koko ajan että tulee sitten kun on tullakseen..Nyt yritän parhaani mukaan samaa ajattelu tapaa.. :D
 
Joo täällä on sama homma! Mies sanoo et jos koko ajan stressaan ja mietin asiaa ni ei varmaa tärppää! Mutta minkäs nainen mielelleen ja haluilleen mahtaa. Voi kun osais välillä ajatella kuin miehet :D
 
Joo täällä on sama homma! Mies sanoo et jos koko ajan stressaan ja mietin asiaa ni ei varmaa tärppää! Mutta minkäs nainen mielelleen ja haluilleen mahtaa. Voi kun osais välillä ajatella kuin miehet :D
Niinpä Tweetu,nainen on aina nainen.. :) Voi,kun jossain asioissa osaiskin olla niinkuin nuo miehet.. :)
 
Mulla tuttavapiirissä juurikin sellainen tapaus, että ressaamatta tärppäs viimein. yrittivät yrittämällä liki 5 vuotta ja toivonsa menettäneinä lopettivat yrityksen ja ottivat ajatuksen kaksistaan jäämisestä vastaan. Kas kummaa nainen alkoi märistä ja kiukutella turhasta ja mies kehotti testin tekemään ja plussahan sieltä paukahti. Nämäkin ovat nuoria ja ovat onnellisia pari vuotiaan pokansa kanssa :)
 
Noniin,laitan tännekkin tämän saman huomioni,että niinkun olen "leijunut" että mulla ei kierrot sekasin ole ollut lainkaan,niin tänä aamuna sitten vuotoa oli havaittavissa..(vannomatta paras näköjään!!) :D Maanantai tai tiistai piti olla vuoto päivien ajan kohta...
 
Takaisin
Top