Maitojauheen käyttö korvikkeena vastasyntyneellä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tulevamamiska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

tulevamamiska

Vieras
En tietyistä syistä saa imettää vauvaani ja nyt mietinkin maitojauheen käyttöä korvikkeena.
Tota Nania oon aatellut, se tulis selvästi halvemmaks, mut onko se mistään kotosin?

Tuossa kun osteskelin varmuuden vuoksi korviketta valmiiksi synnytyksen jälkeisille ajoille, huomasin että valiolla on suomalaisesta maidosta tehtyä korviketta (ei siis maitojauheesta edes). Tuuti-niminen tuote. Muutenhan se taitaa olla vauvasta kiinni mikä kenenkin vatsalle parhaiten sopii, eli kokeilemalla vain. Ja joku asiasta paremmin tietävä saa tietenkin tulla vielä valaisemaan asiaa tähän. Innostuin vain itse siitä, että on tarjolla täysin suomalaista korviketta. :)

Kiitos vastauksesta! Itse tarkoitin kuitenkin nimenomaan maitojauhetta, että onko yhtä ravintorikasta yms. kun noi valmiit korvikkeet.

Tietääkseni jauhemaiset ovat yhtä pätevää ainetta kuin nestemäiset. Itse ajattelen niiden olevan jopa parempaa tavaraa. Itseä mietityttää nestemäisten korvikkeiden iskukuumennus. Ei se varmasti hyvää tee ravintoaineille ja vitamiineille. Meillä tyttö on juonut Tuttelin ja Hollen jauhekorviketta.

Kiitos vastauksesta! Itse tarkoitin kuitenkin nimenomaan maitojauhetta, että onko yhtä ravintorikasta yms. kun noi valmiit korvikkeet.
Pakko kysyä, ett et kai tarkoita ihan tavalista maitojauhetta, joka ei ole äidinmaidonkorviketta? sitä Ei varmaankaan kannata antaa -luulisi koostumuksen olevan aika kaukana korvikejauheesta..

Pakko kysyä, ett et kai tarkoita ihan tavalista maitojauhetta, joka ei ole äidinmaidonkorviketta? sitä Ei varmaankaan kannata antaa -luulisi koostumuksen olevan aika kaukana korvikejauheesta..

En tarkoita tavallista. Ihan äidinmaidonkorviketta. :)

Takaisin