Plussa vai ei?

On se vähän tummunut ja muuttunut punertavammaksi, mutta onko tarpeeksi.. Äh, nyt tää alkoi piinata. 😬 Kokemuksia? Ja tosiaan PC normitesti. Väri ei näy kuvassa kylläkään, silmin katsoen punersi enemmän kuin eilen. Nyt jälkiviisaana join kyllä eilen illalla enemmän kuin edellisinä..

Kyllä on muuttunut mutta kannattaa toki jatkaa testailua vielä seuraavina päivinä

Hmmm voisikohan olla nyt jo oikeasti heti tärpännyt viime kierron kemiallisen jälkeen... koko ajan on kyllä olo että menkat alkaa mutta sitten toisaalta samalla olo, että voisi olla ihan mahdollistakin.
Kyllä mä tässä haamulaisen nään ja hyvinkin on voinut tärpätä nyt heti kemiallisen jälkeen. Itselle kävi juurikin niin, että kemiallinen helmikuussa ja maaliskuussa plussa, jonka la 1.12. ❤️

On se vähän tummunut ja muuttunut punertavammaksi, mutta onko tarpeeksi.. Äh, nyt tää alkoi piinata. 😬 Kokemuksia? Ja tosiaan PC normitesti. Väri ei näy kuvassa kylläkään, silmin katsoen punersi enemmän kuin eilen. Nyt jälkiviisaana join kyllä eilen illalla enemmän kuin edellisinä..
Jatkaisin testailuja vielä, joillakin voi viivat vahvistua hitaammin. 😊

Mitäs tuumaatte tästä? Näyttää viivanpaikalta? 😬

Liitteet

• IMG_6065.jpeg
    IMG_6065.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 66
  • IMG_6074.jpeg
    IMG_6074.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 64

Sanoisin että viivanpaikka mut jatkaisin testailua kun noin aikainen DPO. Mulla DPO11 ja 12 oli vielä negaa (One step testi joka kai herkkä?), ja sit DPO15 plussa ja DPO16 viikkonäytöllinen sanoi 2-3vk

Mä en kunnolla ees hahmota missä tässä ois viivanpaikka, mutta kuvissa näyttää aina niin eriltä, kun livenä 🤔😅 Mutta tosi aikainen dpo vielä eli toivottavasti on viiva vahvistuu plussaksi 🤞☺️

Takaisin