Höpinäketju

Teen kotoa töitä suurimmaksi osaksi niin ei sinänsä haittaa jos oon vähän tööt 😄 sain kuitenki työt hoidettua ihan ok.

Oho, sä joudut heräämään aikasin 😮 oliko sulla vaikee nukkua vai muutenko vaan heräsit? Luuletko et oli raskaudesta johtuvaa?
Heräilin yöllä tosi paljon, en osaa sanoa johtuiko raskaudesta vai jostain muusta. Joo aikasin oli, oon vuorotöissä, johon kuuluu tuollaiset aamuherätykset 😵‍💫

Hei kaikille :red-heart: Mä tuun varovaisesti tänne mukaan myös. Eilen sain todella haalean haamun, joka tänä aamuna oli jo vahvistunut, että mieskin sen erotti viivaksi, kun eilisestä hän ei muka erottanut mitään. Meillä oli yk11 ja ensimmäinen plussa. On tosi jännä fiilis, mutta toiveikkaan innostunut. Toivotaan että kaikki menee hyvin :Smiling Face With Smiling Eyes:

Pidetään kovasti peukkuja että lähtee vahvistumaan ja pieni pysyy mukana! 🫶

Mua on alkanut vähän jo jännittää millaiset oireet tulee olemaan nyt aluksi lähinnä pahoinvoinnin osalta. Kolmen viikon päästä kaverin häät, toivotaan ettei olis silloin kauhean paha olo 😅 häät on kasvisruokatarjoilulla, joten ei taida onneksi tarvita ilmoittaa mitään erityisruokavaliota (eivät myöskään ole home/kittijuustojen ystäviä) ja menen autolla joten alkoholipuolikin selvitetty.

Mua on alkanut vähän jo jännittää millaiset oireet tulee olemaan nyt aluksi lähinnä pahoinvoinnin osalta. Kolmen viikon päästä kaverin häät, toivotaan ettei olis silloin kauhean paha olo 😅 häät on kasvisruokatarjoilulla, joten ei taida onneksi tarvita ilmoittaa mitään erityisruokavaliota (eivät myöskään ole home/kittijuustojen ystäviä) ja menen autolla joten alkoholipuolikin selvitetty.
Tsemppiä! Mulla myös ystävän häät neljän viikon päästä eli about samoilla viikoilla sitten kuin sulla. Esikoisesta mulla ei ollut juuri pahoinvointia ja toivon todella, että on sen osalta samanlainen raskaus 🤞🏼 Hajuaistin oon kyllä jo huomannut herkistyneen ja sitä myöten pahat hajut yököttää normaalia enemmän 🤢

Hyvä kun oot autolla niin ei tarvii selitellä 😄 toivotaan et selviit ilman pahoinvointia 🤞🏼

Mulla on kaverin tuparit tulossa ja pitää varmaan keksiä joku tekosyy 🫣 oon kyllä vähentäny muutenkin juomista, että ehkä selviän juomalla holittomia tölkistä

Tsemppiä! Mulla myös ystävän häät neljän viikon päästä eli about samoilla viikoilla sitten kuin sulla. Esikoisesta mulla ei ollut juuri pahoinvointia ja toivon todella, että on sen osalta samanlainen raskaus 🤞🏼 Hajuaistin oon kyllä jo huomannut herkistyneen ja sitä myöten pahat hajut yököttää normaalia enemmän 🤢

Mulla oli esikoisesta noin 3-4vk sellainen iltaa kohti paheneva etova olo, mutta oksensin ”vain” neljästi ja nekin yleensä oli aamupalan jälkeen.

Hyvä kun oot autolla niin ei tarvii selitellä 😄 toivotaan et selviit ilman pahoinvointia 🤞🏼

Mulla on kaverin tuparit tulossa ja pitää varmaan keksiä joku tekosyy 🫣 oon kyllä vähentäny muutenkin juomista, että ehkä selviän juomalla holittomia tölkistä

Mä oon kyl muutenkin ollut usein holiton ihan ilman autoakin, eli ei oo onneksi kauhean tavatonta mulle 😅

Heräilin yöllä tosi paljon, en osaa sanoa johtuiko raskaudesta vai jostain muusta. Joo aikasin oli, oon vuorotöissä, johon kuuluu tuollaiset aamuherätykset 😵‍💫
Mä kanssa nukuin viimeyönä huonosti, heräilin kokojan.
Nytkin täällä ollu tosi kuuma päivä ja ukkosta luvannu yöksi, jospa vähän helpottais tää ilmankosteus.
Ja pissalla saa hypätä🫣

Mää herään yleensä aamusta aikasin heti syömään aamupalaa😂

Mä kanssa nukuin viimeyönä huonosti, heräilin kokojan.
Nytkin täällä ollu tosi kuuma päivä ja ukkosta luvannu yöksi, jospa vähän helpottais tää ilmankosteus.
Ja pissalla saa hypätä🫣

Mää herään yleensä aamusta aikasin heti syömään aamupalaa😂
Mäkin heräsin taas jo kolmen jälkeen, reilusti ennen herätyskelloa, ja muutenkin heräilin tosi paljon. Ja pissalla kans kokoajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Huh, tuli nukuttua hyvät päikkärit 🙈 Jätin mun puolikkaan kahvikupin aamulla pois, et saattaa johtua kofeiinin vierotusoireistakin.

Oon tällä viikolla melkeen joka yö heränny neljältä ja sit on pitäny rampata vessassa, ollu levottomat jalat, mopoilijat on päristäny tuolla ulkona, kissat pitäny omaa showta tai niin jäätävä nälkä et pitäny mennä syömään 😂 Hirvee taistelu et saa nukahdettua uudestaan 🙈

Onneks on viikonloppu ja saa nukkua vihdoin pitkään 😊

Onkos teillä muuten lemmikkejä? Meillä on 2 kissaa mut oon kyllä aina ollut koiraihminenkin 😍

Huh, tuli nukuttua hyvät päikkärit 🙈 Jätin mun puolikkaan kahvikupin aamulla pois, et saattaa johtua kofeiinin vierotusoireistakin.

Oon tällä viikolla melkeen joka yö heränny neljältä ja sit on pitäny rampata vessassa, ollu levottomat jalat, mopoilijat on päristäny tuolla ulkona, kissat pitäny omaa showta tai niin jäätävä nälkä et pitäny mennä syömään 😂 Hirvee taistelu et saa nukahdettua uudestaan 🙈

Onkos teillä muuten lemmikkejä? Meillä on 2 kissaa mut oon kyllä aina ollut koiraihminenkin 😍
Voi jospa ne yöt siitä tasaantuis, onneks kuiteki viikonloppu🤩

Meiltä löytyy 5 kissaa❤️ mies haaveilee myös koirasta mut mä oon vähä sen kannalla että "joku päivä"🤭😂

Mulla ollut kans levottomia jalkoja nyt muutamana yönä, ikinä ennen ei oo ollut! Ja oon kans nyt huomannut sellaista iltapäiväväsymystä joka kaipais päikkäreitä, mut en oo vielä pystynyt sellaisia ottamaan. Mut ei tää oo vielä sellaista väsymystä mitä ekassa raskaudessa oli.

Meillä ei oo lemmikkejä ☺️ koirasta joskus haaveilen

Joo, ihana kun pelastat 😍 mullakin oli yks pelastettu pentu, mut hän sairastu sitten myöhemmin 😔 sai hän joitakin vuosia elellä sisällä kisukavereiden kanssa ja oli ihan tyytyväinen 🥹
Mutta tuo on ihanaa että saanut hänkin mahdollisuuden🥹❤️

Meidänkin kolmikko oli kaikki just semmosia reppania, mutta kyllä heistä jokaisesta kasvanut hienoja kisusia😻 ja mikä parasta (koskee kaikkia viittä kissaa) ne on kyllä hienosti tottunut nyt täällä vauvan itkuihin ja älinöihin ettei enää siitä perusta/säikähdä❤️

Takaisin