Hyytti
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Liityn tänne
torstaina alkoi niukka verinen vuoto, joka perjantai-iltana muuttui runsaammaksi. Yöllä kivut koveni sietämättömäksi eikä vuoto pysynyt enää siteessä. Aamuyöstä päivystyksen kautta naisten akuuttikeskukseen, jossa todettiin että pieni oli jääynt viikolle 7+, kun piti olla viikko 12+1. Mulla oli varhaisultra viikolla 7+5, tuntuu oudolta että siellä ei muka nähty mitään poikkeavaa...
Sain ensin kipulääkkeitä jonka jälkeen supistuslääkkeet, ja pian kaikki ilmeksesti tuli itsekseen ulos. Tuntuu että pahin kohta oli se kun tultiin hakemaan pois se astia mihin se kaikki valui, silloin jotenkin tajusi että siinä se vauva nyt menee
jos jotain positiivista, niin ainakin minulle kerrottiin että kaikki poistui, eikä tarvinnut mitääm jatkotoimenpiteitä... ja lisäksi mielummin näin kuin että hän olisi selvinnyt seulontaultraan saakka jossa olisi nähty esim vakava kromosomipoikkeama, ja sitten olisi itse joutunut tekemään päätöksen keskeyttämisestä
Sain ensin kipulääkkeitä jonka jälkeen supistuslääkkeet, ja pian kaikki ilmeksesti tuli itsekseen ulos. Tuntuu että pahin kohta oli se kun tultiin hakemaan pois se astia mihin se kaikki valui, silloin jotenkin tajusi että siinä se vauva nyt menee