Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikkuinen siellä on ihan oikeassa paikassa, ja sykekin näkyy, mutta viikkoihin nähden liian pieni... Se on nyt 6+3 kokoinen, kun pitäisi olla 7+2. Sovittiin seurantaultra elokuun alulle, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että todennäköisesti on menossa kesken. Ei lähettänyt kuitenkaan heti tyhjennykseen, vaan katsotaan tuo seuranta vielä 1,5 viikon päästä. Lisää odottelua siis..

Ihana kuulla @TriesteVoi @*Ninni* oon niin pahoillaniharmittaa tosi paljon sun puolesta, ja samaistun kyllä täysin, tuo on just ollut se tilanne meillä aiemmin että liian pieni ja sit pitää vielä viikko piinailla. Meillä on valitettavasti käynyt aina niin että seuraavassa ei oo enää sykettä näkynyt, mutta oon myös lukenut tarinoita tältä palstalta, jopa hoitoalkuisista, jotka sit päättyneetkin hyvin. Mutta sen suurempia spekuloimatta, kaikki tunteet ja harmin aiheet on tässä kohtaa sallittuja ja luonnollisia eikä tää tulos epävalidoi niitä ilonhetkiä ja muita mitä on ollut tässä
se oli itelle tosi vaikeaa kun tuntui jotenkin typerältä ja miksi iloitsin ja toivoin jne... Tosi paljon haleja sinne
nää hoitohommat ja lapsettomuus ja kaikki on kyl niin paskaa niin usein
Täällä sit ihme ja kumma 7+5 kokoinen eli tismalleen oikea hyvällä sykkeellä siellä porskutteli. En kyllä meinannut uskoa, monta kertaa kysyin että näyttääkö se syke nyt oikeesti hyvältä. Lääkäri ja hoitaja kovasti onnitteli ja iloitsi ja oikein laittoi sen sykkeen kuulumaan ja katsoi mun reaktiota, joka oli "ok, kiva". Rehellisesti tuli aika kaamee olo omasta reaktiosta tai sen puutteesta. Ei vaan uponnut siinä hetkessä yhtään tajuntaan eikä oikein vieläkään. Mutta yritän nyt harjoitella iloitsemaan ja puolison kaa (sama fiilis hänellä että ei siis oikein mtn fiiliksiä) puhuttiin että ehkä se sit konkretisoituu ja iloksi muuttuu jos/kun alkaa liikkeitä tuntua tai selvitään sikiödiagnostiikoista/rakenneultrista. Harmittaa kyllä miten voi toi tausta pilata nyt sitten nämä onnistumisenkin kokemukset. Toisaalta ehkä ollaan enempi realisteja, ei siis myöskään millään pessimismimielialalla (vaikka ehkä tänne tulee niitä hetkiä vuodatettua).
Mutta nyt joka tapauksessa ihan uusille vesille, tästä pullonkaulasta ei oo koskaan aiemmin päästy läpisaatiin jopa neuvolakortti, olin siitä ihan äimänkäkenä. Päästäänkö me oikeesti jopa ensikäynnille asti?
![]()
Tervetuloa mukaanMä voisin varovaisesti liittyä mukaan keskusteluun. Taustalla useampi keskenmeno ja ikää joten kovin toiveikkaana en osaa olla. Mulla on ollut istukan verenkierron kanssa häikkää joten haasteita tulee olemaan.
Mutta tein siis perjantaina vähän puskista haalean haamuviivan, joka vahvistunut jo tälle päivälle. Erikoisen tästä tekee se että mulla oli oletettujen menkkojen aikaan ruskeaa tiputteluvuotoa mitä mulla ei oo koskaan aiemmin ollut. Tein tuolloin mielestäni puhtaan negan ja jäin odottelemaan menkkoja. Kun vuotoa oli jatkunut jo 5 päivää päätin et pakko kait se oli tehdä testi ja haamu sieltä tuli. Olin saanut julkiselta viikkoa aiemmin progesteronituen, jos siitä olisi apua keskenmenoihin. Soittelin jo neuvolaan heti et voinko aloittaa sen vaikka ohjeessa oli ovulaation jälkeen. Tuolla tuella tiputteluvuoto lakkasi ja uusi testi on nyt selkeä plussa. Tosin vähän hirvittää kun viikkoja pitäisi olla 4+5 ja aiemmissa oon jo saanut ihan kunnon viivat heti alkuun.
Syykin tuolle tiputteluvuodolle taisi selvitä kun kokeilin omatoimisesti tässä kierrossa mini-asaa jo heti ovulaation jälkeen ja mahdollisesti kiinnittyminen lisäsi näkyvän vuodon määrää. Mulle on siis tuo mini-asa määrätty heti plussasta lähtien ja siitä huolimatta raskauksia on mennyt kesken.