Yleinen keskustelu

Nyt on alkanut kyllä tää hajujen ällötys ja ruokien yökötys. Tultiin hotelli aamupalalle ja pakko oli ottaa munakokkelia kun teki mieli, tosin tasan siihen asti kun se alko löyhkätä nenään lautaselta liian munalle🤢 Siihen jäi!

Sitä kun herää neljän jälkeen, ehtii hyvin salille ja koiran ulkoiluttaa ennen kun pienimmän herätys päikkyyn. Hänet pyörällä vajaa pari kilsaa päikkyyn niin onkin sit päivän energiat käytetty :tears: huomisesta jäädäänkin sit lomalle ja loman jälkeen kaikki ovat koululaisia. Alkaa tissit olla sen verran kipeet et juokseminen tuntuu ilkeeltä vaikka kuin tiukat liivit yrittäs ettiä..🏃‍♀️:Grinning Face With Smiling Eyes:

Mulla on tulossa tän ensimmäisen kolmanneksen aikana (viikolla 8-10) tulossa ulkomaan reissu. Tiedossa vaan rannalla löhöilyä, onko kellään muulla kokemusta alkuraskaudesta ja matkailusta. Eniten itseä jännittää lentokone, ja mitä jos siellä onkin jäätävä pahoinvointi.

Ai vitsit, tuohan on ihanaa❤️
No sisko ei tiedä vielä et olen itse raskaana mulla on keskenmenoja ja kkm taustaa ja ollaan aika erilaisia siskon kanssa. Hän on hölösuu ja tosi avoin kun minä taas enemmän privaatti sekä varautuvainen.. 😅
Mulla oli toisen siskon kanssa laskettu aika samana päivänä 2025. Serkuille tuli lopulta viis päivää ikäeroa, kun siskon synnytys käynnistettiin ennen laskettua.
Voi vähänkö ihanaa! Kelpaa tollainenki jos ei ole toista sisarusta tai jos on jo vanhempia 🤭

Mulla on tulossa tän ensimmäisen kolmanneksen aikana (viikolla 8-10) tulossa ulkomaan reissu. Tiedossa vaan rannalla löhöilyä, onko kellään muulla kokemusta alkuraskaudesta ja matkailusta. Eniten itseä jännittää lentokone, ja mitä jos siellä onkin jäätävä pahoinvointi.
Me lähdimme Egyptiin kun sain yllätysplussan.. viikot 4-6, pääsin helpolla koska ei ollut vielä oireita.. huonovointisuus alkoi 6+4. Ja viimeksi kun olin raskaana niin olin jo silloin rv 24 joten ei ainakaan juuri tohon ajankohtaa oo mitään.. mut lennot meni hyvin ehkä vähän turvotusta jaloissa muttei sen kummenkaa 🤭 akuutissa tilanteessa niin siinä penkillä on se pussukka et siihen vaan ja vessaan JOS tulee et pakko päästä. Tsemppiä ja kyllä minäkin menisin uudelleen rantalomalle jos pystyis 😁

Hei kaikille! Uskaltaudun varovasti tänne kirjoittelemaan, kun varhaisultra on tulossa ensi viikolla, ja jos kaikki todella on hyvin, niin meillekin olisi maaliskuinen tulossa :loudlycrying: Tulen tuolta lapsettomuuspuolelta, eli ekan ICSI-hoidon jälkeen on tärpännyt, vajaan kahden vuoden yrityksen jälkeen. Tässä alussa on ollut verenvuotoa (ihan kuin menkat) ja matalaa HCG:tä (vaikka noussut ihan mallikkaasti kyllä) niin siksi ollaan klinikan kanssa rauhassa seurattu, että onko tämä raskaus, keskenmeno vai kohdunulkoinen. Toivotaan parasta 🌈:folded::Dizzy Symbol:

Hei kaikille! Uskaltaudun varovasti tänne kirjoittelemaan, kun varhaisultra on tulossa ensi viikolla, ja jos kaikki todella on hyvin, niin meillekin olisi maaliskuinen tulossa :loudlycrying: Tulen tuolta lapsettomuuspuolelta, eli ekan ICSI-hoidon jälkeen on tärpännyt, vajaan kahden vuoden yrityksen jälkeen. Tässä alussa on ollut verenvuotoa (ihan kuin menkat) ja matalaa HCG:tä (vaikka noussut ihan mallikkaasti kyllä) niin siksi ollaan klinikan kanssa rauhassa seurattu, että onko tämä raskaus, keskenmeno vai kohdunulkoinen. Toivotaan parasta 🌈:folded::Dizzy Symbol:
Tervetuloa! Toivottavasti pikkuinen on tukevasti kyydissä ja siellä pysyy 🌈

Viime raskauden alkutaipaleella kävin yli viikon reissun. Meni oikein hyvin ja tuntui että oireet jopa helpotti kun tuttu ympäristö vaihtui ja ajatukset keskittyi muuhun. Se hyvä puoli myös että uni maistui myös, ei tosin koneessa! :D

Ootteko käyneet ihan normaalisti saunassa ja uimassa luonnonvesissä? Mä oon käynyt muutaman kerran järvessä, mutta eilen oli niin kylmää vettä että en uskaltanut olla kovin kauan 😄

Saunotaan useampi kerta viikossa, ja luonnonvesissäkin on tullut uitua. En ajatellut rajoittaa näiden kanssa, ellei toki olot tosiaan ala olla tukalat. :smiling-eyes:
Tai oikeastaan saunassa on nyt tullut oltua ehkä jopa tavallista enemmänkin. Lämpö on tuntunut hyvältä, kun muuten on enemmän tai vähemmän jatkuvaa menkkamaista jomotusta alavatsalla.

Takaisin