Osaatko?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Evea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanon, että osaan, mutta viime kerrasta alkaa kyllä olla jo melkein 20 vuotta. 😅 Sen jälkeen on ollut rahaa vaihdattaa tai olen ollut välillä ilman autoakin pitkiä aikoja.

Osaatko matkustaa yksin?

En. Vaikka pojat kyllä välillä yllyttävät siihen ja olisivat varmasti hyvin ylpeitä äidistä, jos joskus yllättäisin heidät driftaamalla kotiristeyksessä. 😅

Osaatko leikkiä nelijalkaista kädelläsi? Eli ”kävellä” kädellä niin, että keskisormi on pää ja muut sormet jalkoja, jotka astuvat vuorojaloin eteenpäin pöydällä.

Joo, heittämällä sen menemään. 😅
Todellisuudessa en koskaan käytä valkoisia vaatteita mitä ostan, tai käytän kerran ja ne jää pyykkikorin pohjalle. Mutta kuulemma ainakin keltaiset tahrat voi saada haalistumaan olemattomiin auringonvalon avulla. Kaipa valkaisuainekin hoitaa homman.

Osaatko soittaa nokkahuilua?

En. Vaikka pojat kyllä välillä yllyttävät siihen ja olisivat varmasti hyvin ylpeitä äidistä, jos joskus yllättäisin heidät driftaamalla kotiristeyksessä. 😅

Osaatko leikkiä nelijalkaista kädelläsi? Eli ”kävellä” kädellä niin, että keskisormi on pää ja muut sormet jalkoja, jotka astuvat vuorojaloin eteenpäin pöydällä.
Kuinkahan moni muu kuin minä kokeili tätä just...😂

Joo, heittämällä sen menemään. 😅
Todellisuudessa en koskaan käytä valkoisia vaatteita mitä ostan, tai käytän kerran ja ne jää pyykkikorin pohjalle. Mutta kuulemma ainakin keltaiset tahrat voi saada haalistumaan olemattomiin auringonvalon avulla. Kaipa valkaisuainekin hoitaa homman.

Osaatko soittaa nokkahuilua?
Kyllä mä siitä äänen saan mutta sitä ei taideta vielä laskea osaamiseksi😅

Osaatko kirjoittaa viestin näppäinpuhelimella katsomatta näppäimiin?

Kuinkahan moni muu kuin minä kokeili tätä just...😂
Minä vietin lukiossa tunnilla (uskonto?) aikaa harjoitellen tätä. Ensin pidin toisen puolen ”etujalan” ja toisen puolen ”takajalan” paikoillaan ja liikutin toisia eestaas. Sitten vaihdoin liikkuvia jalkoja (=sormia). Siitä se sitten lähti ja osaan sen mielestäni vieläkin aika sujuvasti. 😂

En osaa pelata shakkia.

Osaatko heittää pienen pallon (esim pesäpallo) suht tarkasti sinne minne haluat?

Takaisin