Maukkanen
Jostain jotain jo tietävä
Nyt peukut pystyyn40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt peukut pystyyn40 min pidätyksellä tämmönen kp 27. Oon liian innoissani voisko tää nyt olla???aamupahoinvointi yllätti niin piti tehä
Mä sain vuos sit dpo10 tälleisen haalean plussan pregcheckiin ja toiseen testiin kans ja seuraavana aamuna dpo11 sain tuohon digiin tekstin raskaanaMissä vaiheessa uskaltais tehdä clearbluen early digitalin? Huomenna jo? Joku kellä kokemuksia siitä testistä?
No nyt ei tarvii enää arvuutella viivoja
Voi ihanaa
Näin viivanpaikat, mutta todella hennot. Nyt sormet ja varpaat ristiin, että olisi plussan alut.View attachment 157022
Minä täällä taasKoska näitä testejä on pakko tehdä vaikka ei pitänyt.. sanokaa nyt joku jotain, koska nyt on kyllä sen verran näitä kytännyt eri kulmissa ja eri valojen alla, että en enää tiedä mitä näen. Toki tänään pitää tehdä uusiksi, epäilen, että ovat vain viivanpaikkoja, mutta näkeekö joku muukin ne?
Alimmassa näkyy jotain. Toivotaan että vahvistuuView attachment 157022
Minä täällä taasKoska näitä testejä on pakko tehdä vaikka ei pitänyt.. sanokaa nyt joku jotain, koska nyt on kyllä sen verran näitä kytännyt eri kulmissa ja eri valojen alla, että en enää tiedä mitä näen. Toki tänään pitää tehdä uusiksi, epäilen, että ovat vain viivanpaikkoja, mutta näkeekö joku muukin ne?
Sama roskis kuivuneena..Dpo 10 ovistikun mukaan, FF mukaan 11. Sofitestin roskishaamu. Antoi siis vaalean viivanpaikan testiajalla. Loppua kohden kuivahdettuaan hävisi ja näkyi joten kuten....ja roskiksesta kaivettuna... (Niin miksi kaivoin)
Onhan se huppua ja puppua kun ei tullut testiajalla, mut eikö tuo nyt oo roskapönttö haamuView attachment 157039
Vaikka ois tullu testiajalla tän näköseks ni en kyl hirveesti uskaltais luottaa, kun vain alareuna on selkeen punainen ja levinnyt. Viivan yläreunaakin näkyy, mut vähemmän. Eikö nää lueta virheellisiksi, jos väri on näin epätasaisesti levinnyt?

Joo samaa tässä jo lueskelin täältä ryhmistäkin, ettei luottoa ole kyllä nollaa prosenttia enempää.Vaikka ois tullu testiajalla tän näköseks ni en kyl hirveesti uskaltais luottaa, kun vain alareuna on selkeen punainen ja levinnyt. Viivan yläreunaakin näkyy, mut vähemmän. Eikö nää lueta virheellisiksi, jos väri on näin epätasaisesti levinnyt?
Mut tee uutta huomenna/ylihuomenna, jos on posin alkua niin kyllähän se sit näkyviin tulee testiajallakin, toivotaan parasta![]()
Omaan silmään on ainakin ihan negatiivinen. Toki dpo9 on tosi aikainen, niin hyvin voi plussa vielä tullaDpo 9, eiköhän tämä ole ihan puhdas nega![]()